Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخلاف تصور هنوز حضور تیم‌های پرسپولیس و استقلال در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا قطعی نشده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یکی، ۲ روز پیش بود که مسئولان باشگاه‌های پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی اعلام کردند که مشکل حضورشان در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا حل شده و با ارسال مدارک به کنفدراسیون فوتبال مشکلی از این بابت وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سهیل مهدی ، مسئول کمیته صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ در این خصوص اظهار داشت:

مدارک پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده است و مسئولان این باشگاه‌ها هم اعلام کردند که مشکلی برای حضور در آسیا ندارند اما این مسئله به منزله حضور قطعی این تیم‌ها در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا نیست.

سهیل مهدی ادامه داد:

بعد از ارسال مدارک، بررسی صحت و سقم اطلاعات در دستور کار قرار می‌گیرد. ما باید در نهایت تیم‌های ایران را به کنفدراسیون فوتبال آسیا پیشنهاد بدهیم. اتفاقا کنفدراسیون فوتبال آسیا به ما جدیدا ایمیل زده و اعلام کرده که باید در بررسی مدارک نماینده‌های معرفی شده دقت بیشتری داشته باشیم. در کل حضور قطعی نماینده‌های ایران در لیگ قهرمانان سال آینده در روز آخر قطعی می‌شود.

سهیل مهدی در خصوص اینکه اگر از جمع ۴ تیم معرفی شده تیمی مجوز نگیرد، چه باشگاهی جایگزین آنها می‌شود، گفت:

در این مورد موضع ما کاملا بی طرفانه خواهد بود، یعنی اگر تیمی تایید نشود با توجه به رده‌بندی تیم‌ها در فصل گذشته در لیگ برتر نماینده جایگزین خواهد شد. به این ترتیب تا ۸ تیم برتر فصل گذشته به تریبت جایگاه در جدول جایگزین خواهند شد.

وی در پایان گفت:

ما از الان نمی‌توانیم بگوییم چه تیمی تایید نمی‌شود و تا روز آخر همه تیم‌ها فرصت دارند.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۲۰۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست فوق العاده هیات رییسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی روز شنبه برگزار شد. این نشست به ریاست نصراله پریچهره سرپرست فدراسیون و با حضور حمیدرضا غزنوی نایب رییس، مهدی سلاطی سرپرست دبیری فدراسیون، سهراب آزاد، سلامی، امیر غریبلو و چشمی بازرس فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه تاریخ پیشنهادی برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمن‌های ورزشی تعیین شد و مقرر شد که این تاریخ به وزارت ورزش و جوانان ارائه و پیشنهاد شود.

خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد انتخابات ریاست فدراسیون روز ۳۰ خرداد سال جاری برگزار خواهد شد.

بررسی حضور سه رشته سپک تاکرا، فلوربال و جوجیتسو در مسابقات ایندورگیمز(داخل سالن آسیا)، میزبانی ایران از مسابقات سپک تاکرای آسیا در شهریور و بیس بال غرب آسیا در مهرماه ۱۴۰۳ و همچنین بازگشت رشته‌های آبی اسکی روی آب، جت اسکی و موج سواری به فدراسیون انجمنهای ورزشی و اضافه شدن انجمن ماهیگیری به فدراسیون از دیگر موارد قابل بحث در این نشست بود.

به گزارش خبرنگار مهر، نام نویسی از کاندیداها از بهمن ۱۴۰۱ آغاز شد و تایید صلاحیت نامزدهای انتخاباتی نیز در اردیبهشت ۱۴۰۲ اعلام شد. بر اساس آنچه که در جلسه هیات رییسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی مورد بررسی قرار گرفت مقرر شد مجمع انتخاباتی این فدراسیون در تاریخ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ برگزار شود. برای حضور در این انتخابات ۱۰ نامزد نام نویسی کرده بودند.

کد خبر 6090740

دیگر خبرها

  • وزارتخانه‌های نیرو، ارتباطات و سازمان انرژی اتمی پیشتاز صدور به موقع مجوز‌ها
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • جلسه کمیته فوتسال آسیا به رهبری تاج
  • صدور حکم موقت علیه ضاربان داور دیدار لیگ ۲ تهران
  • برگزاری دومین نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC به ریاست تاج
  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج