Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایلام-معاون عملیاتی مرزبانی ناجا گفت: هیچ گونه مشکل امنیتی در مرزهای سه گانه برای تردد زوار وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار  جلال ستاره امروز در مرز مهران اظهار داشت: از دیشب که موج بازگشت زائران از کربلای معلی و عتبات عالیات شروع شده و این وضعیت کماکان ادامه دارد و پیش بینی می کنیم تا فردا این روند پرحجم برگشت زوار را خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: آخرین آماری که از هر سه مرز داشتیم تاکنون بیش از یک میلیون و  ۲۰۰ هزار نفر به کشور بازگشته اند،  به نظر می رسد تا فردا این امر فروکش کند و زوار عزیز به کشور برگردند.

ستاره عنوان کرد: امسال به همت همکاران در مرزبانی و سایر نیروهای انتظامی و همچنین همکاری خود زائران که کاملا با مدارک قانونی وازد مرزها شده بودند، هیچ گونه مشکل امنیتی در این راستا گزارش نشده است.

وی افزود:  همچنین زواری که وارد کشور می شوند از برخورد و همکاران ما در عراق و سایر مسولان بسیار راضی بودند و به سلامت و در امنیت به این سفر معنوی رفتند و در امنیت کامل بازگشتند.

معاون عملیاتی مرزبانی ناجا افزود: در خصوص جلوگیری از  ازدحام جمعیت بازگشت زائران، سرعت گیت های کشور عراق به طول کامل فعال است و همچنین گیت های گذرنامه جمهوری اسلامی به همین صورت به طوری که کنترل گذرنامه در کمتر از ۵ ثانیه انجام می گیرد و به صورت کاملا روان زائرین به سوی مرز در حال تردد هستند جای هیچ گونه نگرانی در این راستا نیست.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۲۲۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله داروهای قاچاق در گمرک سرو ارومیه

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی از توقیف یک دستگاه اتوبوس و کشف بیش از ۶۳ هزار عدد انواع داروهای خارجی در گمرک مرزی سرو در شهرستان ارومیه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی و به نقل از روابط عمومی مرزبانی استان، سردار محمد احمدی با اعلام خبر کشف محموله داروهای قاچاق اظهار کرد: مرزبانان مستقر در گمرک مرزی سرو حین تفتیش و بازرسی خودروهای ورودی به کشور، به یک دستگاه اتوبوس مظنون و آن را متوقف کردند.

وی افزود: مرزبانان در بازرسی دقیق آن از قسمت‌های مختلف اتوبوس، موفق شدند تعداد ۶۳ هزار و ۲۱۲ عدد انواع داروی خارجی، ۱۵۵ عدد آمپول، ۱۴۲ عدد قطره چشمی، ۱۹ عدد شربت خارجی، ۳۰ عدد اسپری بینی که جمعاً تعداد ۶۳ هزار و ۶۵۸ عدد دارو را بود، کشف کنند.

فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی این محموله را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل به مراجع قضائی معرفی شد.

احمدی ادامه داد: قاچاق فرآورده‌های غذایی و دارویی علاوه بر صدمات جبران‌ناپذیر بر اقتصاد کشور، می‌تواند سلامت جامعه را به شدت تهدید کند، بنابراین مرزداران استان آذربایجان‌غربی با عزم جدی با هرگونه قاچاق کالا به صورت قاطع برخورد خواهند کرد.

کد خبر 749014

دیگر خبرها

  • تروریست ها از خارج از مرزها وارد ایران می شوند /جریانات تروریستی داخل ایران و پاکستان هدایت شده سرویس های اطلاعاتی خارجی هستند
  • رفع مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی
  • حل مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی به ایران
  • مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی رفع شد
  • حل مشکل تردد و ورود موقت وسایل نقلیه گردشگران خارجی به ایران
  • تبادل نظر ایران و عراق درباره برگزاری مراسم اربعین در مرز خسروی
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی در اربعین ۱۴۰۳
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی دراربعین ۱۴۰۳
  • توقیف محموله داروهای قاچاق در گمرک سرو ارومیه
  • طالبان هیچ‌گونه قاعده و قانونی در حوزه مرزبانی ندارد