Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس فریدون همتی استاندار هرمزگان گفت: گردشگری از مهمترین ظرفیت‌های هرمزگان در مسیر توسعه است.

وی افزود: براساس آمار‌ها تنها هشت کشور اسلامی جهان در فهرست گردشگری حلال قرار دارند که ایران از این بازار فقط سه درصد سهم دارد.

استاندار هرمزگان گفت:معرفی جزیره قشم به عنوان اولین مرکز گردشگری حلال کشور نوید بخش توسعه و اشتغال در این زمینه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائم مقام موسسه گردشگری حلال با علایق ویژه در حوزه جهان اسلام هم گفت: آماده سازی امکانات برای به بهره وری رسیدن گردشگری حلال در جزیره هنگام قشم در شهریور ۹۷ اجرایی می‌شود.

کاظم قربانی افزود:با اجرای استاندارد‌های گردشگری حلال در قشم، مردم کشور‌های اسلامی و غیر اسلامی می‌توانند به این جزیره سفر کنند و از امکانات آن استفاده کنند.

در آغاز همایش معرفی قشم بعنوان نخستین مرکز گردشگری حلال کشور پیام رئییس مجمع تشخیص مصلحت نظام هم قرائت شد.

در بخشی از پیام آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی آمده است راه اندازی مراکز گردشگری حلال در کشور در ۲۰ زیر شاخه

مختلف مرتبط با اقتصاد و گردشگری در دستور کار مسئولان مربوط قرار گرفته است.

شهرستان قشم با حدود ۱۵۰ هزار نفر دارای جزیره‌های قشم، هرمز، هنگام و لارک است.

انتهای پیام/ف

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۲۳۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین مرکز مانیتورینگ مراکز معاینه فنی شهر اصفهان راه‌اندازی می‌شود

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان گفت: برای نخستین‌بار مرکز مانیتورینگ مراکز معاینه فنی مکانیزه را در شهر اصفهان راه‌اندازی می‌کنیم.

سیدعلی عبدالهی با حضور در غرفه خبرگزاری ایمنا در دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در جلسه‌ای که میزبان مدیران عامل سازمان‌های حمل‌ونقل بار کلان‌شهرها هستیم، کارگروه ویژه بار را برگزار می‌کنیم که در آن دغدغه کلان‌شهرها و رانندگان در حوزه حمل‌ونقل بار درون شهری مطرح می‌شود.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین دغدغه اختصاص سوخت به این ناوگان است، افزود: به‌تازگی با کاهش سهمیه سوخت ناوگان باری دچار چالش‌هایی در حوزه حمل‌ونقل بار درون شهری شدیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان تصریح کرد: یکی از مصوبات اصلی که امروز به تصویب خواهد رسید و به جد پیگیر آن هستیم و خبر بسیار خوشی برای رانندگان است، تثبیت اختصاص سوخت گازوئیل برای ناوگان دیزلی درون‌شهری است، همینطور در حوزه هوشمندسازی امروز اولین سامانه متحرک ثبت تخلف هوشمند ناوگان درون‌شهری (خودروهای پژو ۲۰۶) را با حضور فرمانده راهور فراجا افتتاح کردیم.

عبدالهی با بیان اینکه در حوزه کنترل ناوگان بار به‌صورت هوشمند، ساماندهی و مدیریت و روان‌سازی ترافیک انجام می‌شود، گفت: خودروهای باری با مقیاس بزرگ است و تردد آن‌ها در شهر ترافیک ایجاد می‌کند که با راه‌اندازی این سامانه به روان‌سازی ترافیک در معابر شهری کمک شایانی می‌کنیم.

وی با اشاره به اقدام جدید در روند معاینه فنی خاطرنشان کرد: برای نخستین‌بار مرکز مانیتورینگ مراکز معاینه فنی مکانیزه را در شهر اصفهان راه‌اندازی می‌کنیم که امیدوارم در آینده نزدیک سایر کلان‌شهرها نیز از آن استفاده کنند.

کد خبر 749693

دیگر خبرها

  • شهردار کرمان با حکم وزیر کشور منصوب شد + متن حکم
  • محسن تویسرکانی، به سمت شهردار کرمان منصوب شد
  • نخستین مرکز مانیتورینگ مراکز معاینه فنی شهر اصفهان راه‌اندازی می‌شود
  • انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور
  • مجلس مقتدر با پشتوانه مردمی شکل می‌گیرد
  • دانشگاه آزاد سمنان میزبان نخستین مسابقه ملی «طراحی و دوخت»
  • بادامچیان: انتخاب اصلح از بین افراد موجود یک تکلیف و وظیفه است
  • نخستین مرکز رشد حوزه تخصصی دریایی راه‌اندازی می‌شود/ بررسی ۴۲ پارامتر در اطلس اقیانوس‌شناسی
  • افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی افزایش حقوق در دانشگاه آزاد اسلامی
  • لزوم هدایت درست انتخاب رشته دانش آموزان در دانشگاه‌