Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@10:30:01 GMT

کلیپ اخبار ورزشی 12:45 شبکه سه، پنجشنبه 18 آبان 96

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۲۳۹۰۰

‍‍‍‍‍‍

Loading the player... دریافت فیلمدانلود با کیفیت 360دانلود با کیفیت 480دانلود با کیفیت 720دانلود با کیفیت 1024

مشروح خبرهای ورزشی ایران و جهان در “خبــر ورزشـــی ۱۲:۴۵” شبکه سه.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کلیپ اخبار ورزشی ۱۲:۴۵ شبکه سه، پنجشنبه ۱۸ آبان ۹۶ که از مهم ترین بخش های آن می توان به خبرهایی از دیدار تیم ملی ایران و پاناما، خبرهایی از حذف تیم ملی جوانان فوتبال ایران از صعود به مرحله بعد بازی های آسیایی و خبرهایی از بسکتبال NBA اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌ ملی فوتبال ایران از ساعت ۲۱:۳۰ امشب در دیداری دوستانه که به میزبانی ورزشگاه مرکور آره‌نا واقع در شهر گراز اتریش برگزار خواهد شد برابر پاناما مصاف می‌دهد.

فدراسیون فوتبال پاناما اسامی بازیکنان اصلی پاناما را به شرح زیر اعلام کرد:

خوسه کالدرون، لسلی هرلادس، روبرتو چن، خان کارلوس وارگاس، اریک دیویس، مانوئل وارگاس، آرماندو کوپر، مارکوس سانچس، ریکاردو آویلا و خوسیل نونسگابریل تورس.

در آخرین دیدار از گروه E مرحله مقدماتی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا اردن و سوریه همگروه‌های ایران به مصاف هم رفتند که اردن با شکست دو بر یک حریف صدرنشین شد و به صورت مستقیم راهی مرحله نهایی این مسابقات که سال آینده در اندونزی برگزار می‌شود، شد.

با صدرنشینی اردن با ۷ امتیاز تیم ملی ایران با پنج امتیاز در رده دوم قرار گرفت و به دلیل امتیاز کمتر نسبت به سایر تیم‌های دوم این دوره از مسابقات، نتوانست به مرحله نهایی صعود کند تا یک ناکامی دیگر در کارنامه فوتبال ایران ثبت شود.

ایران در این دوره از مسابقات مقابل اردن و سوریه با تساوی متوقف شود تا پیروزی پرگل برابر فلسطین هم چاره‌ساز نشود.

حذف ایران در حالی است که جوانان ایران سال گذشته توانستند با هدایت امیرحسین پیروانی به مرحله نیمه‌نهایی قهرمانی آسیا صعود کنند و مجوز جام‌جهانی را به دست بیاورند اما در این دوره فرهاد پورغلامی نتوانست تیمش را تا مرحله نهایی رقابت‌ها هم برساند.اخبار ورزشی.اخبار ورزشی.اخبار ورزشی.

با حذف تیم ملی امید و تیم ملی جوانان از رقابت‌های قهرمانی آسیا تاکنون دو ناکامی بزرگ برای فوتبال ایران در رده‌های پایه ثبت شده است.

پارس فوتبال شما را به تماشای این کلیپ دعوت می کند.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۲۳۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس رفسنجان حریف تراکتور شد

به گزارش صدای ایران از ایسنا،قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ظهر امروز (دوشنبه) در سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار شد که بر این اساس، هشت تیم پایانی جام‌حذفی رقبای خود را شناختند.

بر این اساس، تراکتور باید در این مرحله از مس رفسنجان پذیرایی کند.

بنا بر برنامه‌ریزی سازمان لیگ، مرحله یک چهارم نهایی ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت، مرحله نیمه نهایی ۲۴ یا ۲۵ خرداد و مرحله فینال ۳۰ یا ۳۱ خرداد برگزار خواهد شد.

بر اساس قرعه‌کشی سازمان لیگ، مرحله جام حذفی فوتبال ایران به این شرح است:

بازی ۱: تراکتور - مس رفسنجان

بازی ۲: چادرملو - آلومینیوم اراک

بازی ۳: گل‌گهر - هوادار

بازی ۴: سپاهان - ملوان

همچنین با انجام قرعه‌کشی مشخص شد که برنده بازی‌های ۳ و ۴ (نیمه نهایی ۱) و برنده بازی‌های ۱ و ۲ (نیمه نهایی ۲) در مرحله نیمه نهایی به مصاف هم می‌روند. همچنین مشخص شد که برنده نیمه نهایی ۱ به عنوان میزبان و برنده نیمه نهایی ۲ به عنوان مهمان در فینال جام حذفی حضور خواهند داشت.


دیگر خبرها

  • حذف اتحاد کلبا از جام حذفی در شب گلزنی قائدی
  • برنامه مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اعلام شد
  • برنامه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال اعلام شد
  • اعلام برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • بررسی اتفاقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در برنامه «فوتبال برتر»
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید
  • مس رفسنجان حریف تراکتور شد
  • برگزاری قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • جام حذفی فوتبال| تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان