Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ مصطفی امیری مسئول کمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین لرستان اظهار کرد:در مدت ۱۰ روز توانستیم به حدود ۹ هزار زائر در شهر نجف خدمات بهداشتی، درمانی و امدادی داشته باشیم و در شهر کربلا نیز در این مدت به ۱۰ هزار نفر خدمت رسانی کردیم.

وی افزود:خدمات بهداشتی، درمانی و امدادی که امسال از سوی کمیته بهداشت و درمان اربعین لرستان به زائران ارائه شد دو برابر سال قبل بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول کمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین لرستان گفت: یکی از نکات قابل توجه که امسال با ان مواجه شدیم حضور و ملحق شدن تعدادی پزشک به کادر درمانی ما در نجف و کربلا بود که موجب شد میزان خدماتی که ارائه می‌دهیم بیشتر شود.

وی خاطرنشان کرد: امسال در بحث پیشگیری از بیماری‌های واگیر دار اقدامات خوبی انجام شد که این موضوع وجب آرامش خیال زائران در بازگشت به آغوش خانواده می‌شود.

انتهای پیام/م

ارائه خدمات بهداشتی درمانی به ۱۹ هزار زائر در کربلا و نجف از سوی کمیته بهداشت و درمان لرستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۲۴۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک

طی این مراسم که با حضور دکتر عبدالجبار ذاکری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار شد، از دکتر مجتبی مهترپور به پاس ۱۶ ماه حضور در شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک تقدیر و دکتر محمد رزانی به عنوان سرپرست جدید این مرکز معرفی شد.

در پایان با اهدای لوح یادبود از طرف معاون بهداشتی دانشگاه، از زحمات دکتر مهترپور تجلیل و ابلاغ دکتر رزانی بعنوان رئیس جدید شبکه بهداشت به وی تقدیم گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • ارائه ۱۰ میلیارد تومان خدمات از سوی کمیته امداد در سال گذشته
  • بهورزان خط مقدم ارائه خدمات بهداشتی در روستا‌ها
  • خیران پیشگامان اصلی رفع نیازهای درمانی هستند
  • ساخت پایگاه سلامت در محله تاریخی کهنه‌دژ سمنان آغاز شد