Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@20:09:39 GMT

پیشرفت فیزیکی 96درصدی مرکز بهداشت عسلویه

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۸۸۸۷۵

پیشرفت فیزیکی 96درصدی مرکز بهداشت عسلویه

بوشهر- ایرنا- سرپرست شبکه بهداشت و درمان عسلویه استان بوشهر گفت: اجرای طرح مرکز بهداشت و درمان در این شهرستان به عنوان طرح سلامت اکنون 96 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

جاسم زارعی روز دوشنبه در حاشیه بازدید فرماندار از پروژه های حوزه سلامت عسلویه درگفت وگو با ایرنا افزود: در دولت تدبیر و امید با اجرای طرح تحول نظام سلامت، با اجرای دهها برنامه موفق درحوزه های درمان و بهداشت آحاد جامعه از آن منتفع شده و رضایت حدود 80درصدی مردم را به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: در این شهرستان نیز علاوه بر اجرای خدمات نوین سلامت و خریداری آمبولانس های آی سی یو دار، کلینیک دندانپزشکی سیار، عملیات احداث طرح های متعدد بهداشتی، درمانی و اورژانس در این شهرستان نیز آغاز شده است.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه، بهره برداری از طرح مراکز خدمات جامع سلامت بیدخون و نخل تقی با اعتبار 50 میلیارد ریال در سال 1395، آغاز عملیات اجرائی 2 خانه بهداشت روستائی در هفته سلامت 96، اجرای کلینیک دهان و دندان و پایگاه اورژانس جاده ای چاه مبارک را از جمله طرح های بهداشت و درمان شهرستان عسلویه در چهارسال اخیر عنوان کرد.
وی اضافه کرد: بزرگترین پروژه حوزه سلامت شهرستان، مرکز بهداشت شهرستان است که در سه طبقه با مساحت یکهزار و 200 متر مربع احداث شده و تاکنون بیش از 96 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
زارعی افزود: برآورد کلی اعتبار ساخت این مرکز 50 میلیارد ریال است که در سال 2 سال گذشته 6 میلیارد ریال از اعتبارات تملک دارائی توسط فرماندار شهرستان و معادل آن توسط دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بوشهر تخصیص یافته است.
زارعی افزود: در سال جاری نیز با تعامل خوب و حمایت فرماندار و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر مقرر شد، 10میلیارد ریال از اعتبارات تملک دارائی و معادل آن نیز توسط دانشگاه متبوع تخصیص یابد.
وی یادآورشد: هم اکنون بیش از 20 میلیارد ریال مطالبات پیمانکار این طرح و بیش از 10میلیارد ریال نیز برای تجهیز مورد نیاز است تا در دهه فجر مورد بهره برداری قرار گیرد.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه گفت: تاکنون سه خانه بهداشت، چهار واحد مسکونی پزشک و کارکنان بازسازی و مرمت، تمامی خانه های بهداشت نیز طبق چک لیست استانداردسازی تجهیز شده اند و با مساعدت دانشگاه علوم پزشکی و فرماندار شهرستان با تخصیص اعتبارات لازم، تاپایان سال جاری تعمیرات همه خانه های بهداشت تحت پوشش انجام خواهد شد.
وی افزود: درصورت تخصیص بموقع اعتبار، پروژه کلینیک دهان و دندان شهرستان عسلویه در دهه فجر سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.
شهرستان عسلویه در فاصله 285 کیلومتری جنوب مرکز استان بوشهر و محل اجرای طرح های توسعه میدان گازی پارس جنوبی است .
7207/6043**
خبرنگار:عباس بحرانی** انتشاردهنده: خدانظر خواجه

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۸۸۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا

به گزارش خبرنگار مهر، رضا اکبری بعد از ظهر شنبه در جریان بازدید از روند اجرایی پروژه بزرگراه آستارا – آستارا اظهار کرد: این پروژه به طول یک هزار و ۴۰۰ متر در نقطه مرزی بین جمهوری اسلامی ایران و کشور آذربایجان در حال احداث بوده و نقش بسزایی در حمل و نقل ترانزیتی ایفا می‌کند.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور با بیان اینکه این بزرگراه در کنار پایانه مرزی جدید در کاهش بار ترافیکی کامیون‌ها اثر گذار خواهد بود، افزود: قطعاً همکاری دستگاه‌های همسو به پیشبرد این پروژه کمک خواهد کرد.

وی ادامه داد: پروژه بزرگراه آستارا _آستارا شامل یک دهنه پل بزرگ به طول ۳۲ متر، دور برگردان غیر همسطح، ساختمان اداری مرزبانی، آبرو و زیرگذر می‌باشد.

اکبری با بیان اینکه پروژه بزرگراه آستارا- آستارا ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، گفت: امیدواریم تا پایان شهریورماه این پروژه تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: با توجه به تردد میانگین روزانه ۳۰۰ کامیون به خارج از کشور از طریق مرز آستارا، توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل بین المللی در این شهرستان ضروری می‌باشد.

گفتنی است؛ در بازدید معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان از روند اجرایی پروژه بزرگراه آستارا - آستارا و در جلسه‌ای با حضور مشاور و پیمانکار پروژه، موانع و مشکلات اجرای پروژه مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر 6090391

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب
  • خیران پیشگامان اصلی رفع نیازهای درمانی هستند
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان