Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@21:25:18 GMT

بازجویی دوباره از نتانیاهو به خاطر فساد مالی

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۲۵۰۹۰

بازجویی دوباره از نتانیاهو به خاطر فساد مالی

پلیس رژیم صهیونیستی امروز بار دیگر از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم به خاطر دو پرونده فساد مالی و خیانت در امانت بازجویی می‌کند.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری اسپوتینک روسیه، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی عصر امروز پنجشنبه با پنجمین جلسه بازجویی به اتهام فساد مالی و خیانت در امانت در دو پرونده روبرو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو پرونده در سطح رسانه ای رژیم صهیونیستی به پرونده های "۱۰۰۰" و "۲۰۰۰" معروف شده است.

به گفته رسانه های رژیم صهیونیستی، بازجویی از نتانیاهو در مقر وی در غرب شهر اشغالی قدس برگزار خواهد شد.

پلیس رژیم صهیونیستی درحال بازجویی از نتانیاهو به اتهام فساد و رشوه خواری است.

شبکه دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی پیشتر از کشف اسناد جدیدی درباره فساد مالی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم و همسرش خبر داده بود.

این شبکه فاش کرد که نیروهای پلیس این رژیم یک سری فاکتور را از ارنون میلتشین بازرگان ثروتمند کشف و ضبط کرده اند که نشان می دهد خانواده نتانیاهو هدایایی به مبلغ میلیونها شیکل (واحد پول رژیم صهیونیستی) از این فرد دریافت کرده است.

امنون ابراموویچ تحلیلگر سیاسی و نظامی بزرگ صهیونیستی در شبکه دوم تلویزیون این رژیم فاش کرده است که شک و شبهه اصلی در پرونده دریافت هدایا این است که نتانیاهو از ارنون میلتشن سیگارهای کوبایی مجلل به ارزش صدها هزار شیکل در طول هشت سال دریافت کرده است.

این شبکه افزود: دریافت این سیگارها به درخواست شخصی نتانیاهو بوده است.

در خبرها آمده است که نتانیاهو ماهیانه حدود ۱۵ هزار شیکل (۵ هزار دلار) سیگار می کشد و براساس گزارش یاد شده، دریافت هدایا محدود به نتانیاهو نبوده است بلکه "ساره" همسرس نتانیاهو نیز بطری های مشروبات الکلی دریافت کرده است که قیمت هریک از آنها حدود یکصد دلار است.

این در حالی است که چندی پیش گزارشی در روزنامه انگلیسی "ایندیپندنت" منتشر شد که طی آن نتانیاهو به تلاش برای امضای قراردادی با روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت به منظور دستیابی به یک پوشش ویژه خبری در جریان انتخابات سال ۲۰۱۴ متهم شد.

"آویا الف" وکیل صهیونیستی و مدیر سابق بخش اقتصادی دفتر دادستان کل رژیم صهیونیستی در گفتگویی تصریح کرد که اثبات صحت اتهامات وارده به نتانیاهو دلیلی خواهد بود بر اینکه او رشوه دریافت کرده است.

وی افزود: به موجب قانون اسرائیل، اقداماتی به منظور اثبات این جرم انجام خواهد شد و در صورت اثبات اتهامات، نتانیاهو مجرم شناخته می‌شود.

برپایه این گزارش، اگر اتهام دریافت رشوه نتانیاهو ثابت شود، به موجب قانون رژیم صهیونیستی، او باید ۱۰ سال زندانی شود.

شبکه دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی چندی پیش گفت: پلیس قصد دارد که نتانیاهو را برای پنجمین بار متوالی برای تحقیق درخصوص پرونده های فساد احضار کند و سه جلسه برای تکمیل اقدامات مربوط به پرونده های اتهامی مطرح شده علیه نتانیاهو درخصوص دریافت رشوه و خیانت در امانت برگزار خواهد شد.

منبع: العالم ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۲۵۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردی که قصد حمله به نتانیاهو را داشت بازداشت شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های عبری زبان از بازداشت مردی خبر دادند که قصد داشت به کاروان بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی حمله کند.

این رسانه‌ها گزارش دادند که شخص مذکور یک مرد ۵۸ ساله است که قصد داشت نتانیاهو را در خیابان دیزنگوف در تل آویو هدف قرار دهد.

پلیس رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرده این شخص بازداشت شده است.

۲ روز قبل نیز منابع خبری رژیم صهیونیستی فیلم عملیات ضدصهیونیستی را که از سوی یک گردشگر ترکیه‌ای به اجرا درآمد منتشر کردند.

در این فیلم لحظه اجرای این عملیات و حمله گردشگر ترکیه‌ای به یک نظامی صهیونیست با سلاح سرد و شهادت این گردشگر ترکیه‌ای به ضرب چندین گلوله نظامیان صهیونیست به نمایش درآمده است. به نظر می‌رسد تشدید جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه باعث شده دامنه تلاش‌های افراد غیرنظامی برای هدف قرار دادن این عناصر اشغالگر گسترش پیدا کند.

کد خبر 6095316

دیگر خبرها

  • تداوم تظاهرات علیه نتانیاهو در تل آویو
  • ایهود باراک: حمله به رفح یک اشتباه بزرگ است
  • آمریکا قربانی اسرائیل می‌شود؟
  • اولمرت: اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد
  • طرح جدید نخست وزیر اسرائیل برای اداره غزه
  • اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد
  • هیات حماس به قاهره می رود
  • رسانه‌های صهیونیستی: نتانیاهو از ترس نمی‌تواند تصمیم بگیرد
  • مردی که قصد حمله به نتانیاهو را داشت بازداشت شد
  • ابعاد رویکرد آمریکا و رژیم صهیونیستی در غزه