Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک دفاعی لاروخا امیدوار است تعداد بازی‌های ملی‌اش بیشتر شود.

طرفداری- سرجیو بوسکتس، هافبک باشگاه بارسلونا و تیم ملی اسپانیا که این روزها در اردوی لاروخا حضور دارد، پیرامون مسائل مختلفی که برای تیم ملی کشورش به وجود آمده است صحبت کرد. او می‌گوید رسیدن به رکورد 100 بازی ملی یک افتخار و رؤیا است. بوسکتس همچنین درباره حواشی به وجود آمده پیرامون پیراهن جدید تیم ملی اسپانیا نیز صحبت‌هایی مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در بخش دیگری از صحبت هایش، به تشریح وضعیتی که در بارسلونا وجود دارد پرداخت؛ بوسکتس معتقد است تیمش فوق العاده بازی نمی‌کند اما قدرتمند بازی می‌کند.

به گزارش Marca، بوسکتس درباره انجام 100 بازی با پیراهن تیم ملی اسپانیا، گفت:

این یک افتخار است. زمانی که اولین بازی‌ام را انجام دادم، رسیدن به این تعداد بازی دور از انتظار بود. این یک رؤیا است و امیدوارم بازی‌های بیشتری برای تیم ملی انجام بدهم.

بوسکتس درباره حواشی به وجود آمده پیرامون پیراهن تیم ملی اسپانیا، گفت:

همه ما می‌دانیم چه اتفاقی رخ داده است و همه چیز گفته شد. اما ما در حاشیه این قضیه قرار داریم. پیراهنی که وجود دارد را بر تن می‌کنیم و مسئله مهم، کاری است که با این پیراهن انجام خواهیم داد. همه دنیا این پیراهن را دوست خواهند داشت و اگر فاتح جام شویم، همه به آن وابسته می‌شوند. باید از حواشی جنجالی دست بکشیم؛ برای اینکه در انتها، پیراهن موجود تنها یک پیراهن فوتبال است، نه چیز دیگری.

هافبک تیم ملی اسپانیا در پاسخ به این سؤال که اگر این پیراهن 6 ماه زودتر معرفی می‌شد، باز هم حواشی سیاسی پیرامونش به وجود می‌آمد یا خیر، گفت:

شاید نه زیاد. شاید سر و صداها بیشتر می‌شد اما خیلی نبود. در حال حاضر چنین شرایطی وجود دارد و باید سر و صداها را کمتر کنیم. این پیراهن تیم ملی و یک تیم فوتبال است؛ نه چیز دیگری. نباید همه چیز را با هم قاتی کنیم.

بوسکتس درباره رسیدن به رکورد رائول در تعداد بازی‌های ملی (102 بازی) نیز گفت:

او یک الگو برای فوتبال اسپانیا است. در زمان حضور رائول در رئال مادرید، به اندازه کافی خوش شانس بودم که توانستم مقابلش بازی کنم. رائول همیشه به خاطر کارهایی که در داخل و خارج زمین انجام داده، تحسین شده است. رسیدن و پیشی گرفتن از رائول در تعداد بازی‌های ملی، مسئله‌ای است که هر بازیکنی را هیجان زده می‌کند.

هافبک بارسلونا درباره دعوت شدن لوییس آلبرتو به تیم ملی اسپانیا، گفت:

آلبرتو شرایط و لحظات خوبی نداشت اما امسال در سطح بسیار خوبی قرار دارد. او کیفیت بسیار زیادی دارد.

بوسکتس درباره لوپتگی هم گفت:

بازیکنان زیادی وجود دارند که سطح بسیار بالایی دارند و لوپتگی روی همه آن‌ها حساب می‌کند. اگر نسبت به بازیکنی شک داشته باشد، او را به زمین می‌فرستند تا ببیند در چه سطحی قرار دارد و آیا می‌تواند برای تیم ملی بازی کند یا خیر. سطحی که در تیم مل داریم، بسیار بالا است.

او درباره انتخاب شدن فرناندو هیرو به عنوان مدیر ورزشی جدید تیم فدراسیون فوتبال اسپانیا، گفت:

سال‌هاست که هیرو را می‌شناسم. او بسیار توانا است. هیرو انسان بسیار خوبی است که کارهای خوبی انجام داده است.

بوسکتس درباره وضعیت بارسلونا هم گفت:

در مسیر بسیار خوبی قرار داریم. فوق‌العاده بازی نمی‌کنیم اما قدرتمند و فشرده بازی می‌کنیم. گل زدن به ما سخت است و خوشحالیم.

هافبک بارسلونا درباره اینکه تیمش فوق‌العاده بازی نمی‌کند، گفت:

این مسئله را درک می‌کنیم. یک بازیکن مهم تیم ما را ترک کرده و سیستمان تغییر کرده است. اما مسئله مهم، مستحکم بازی کردن و نحوه پیروزی تیم است.

بوسکتس درباره وضعیت لوییس سوارز نیز صحبت کرد و گفت:

او نیاز به گفتن چیزی ندارد؛ برای اینکه به خوبی می‌داند دلیل این موضوع چیست. سوارز تجربه بسیار زیادی دارد و گل‌های زیادی هم به ثمر رسانده است. او برای کمک کردن به تیم، در زمین همه کار می‌کند. دیر یا زود گل زنی‌های او فرا می‌رسد.

وی در مورد انجام 450 بازی با پیراهن بارسلونا، گفت:

امیدوارم بازی‌های بیشتری برای باشگاه و تیم ملی انجام بدهم. این موضوع باعث سرافرازی من است و باعث می‌شود حس کنم جایگاه مهمی در تیم دارم.

هافبک کاتالان‌ها درباره اختلاف 8 امتیازی این تیم با رئال مادرید این چنین گفت:

ما تفاوت‌های بیشتری با آن‌ها داریم اما قهرمان لیگ نیستیم؛ باید بازی خودمان را انجام بدهیم؛ به پیروزی برسیم و بازی‌های خوبی انجام دهیم.

بوسکتس درباره حضور لارا در پست ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا هم گفت:

ثبات چیزی است که همه ما می‌خواهیم؛ بازیکنان، کادر فنی و فدراسیون. وضعیت موجود برای لارا و فدراسیون پیچیده است. وضعیت سختی برای همه است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۲۵۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنجمین قهرمانی متوالی بارسلونا در لیگ زنان اسپانیا؛ شکست ناپذیران جور تیم مردان را می‌کشند

تیم زنان بارسلونا باز هم جام قهرمانی لیگ را بالای سر برد.

طرفداری | تیم زنان بارسلونا در فاصله 4 هفته تا پایان فصل، قهرمان لیگ زنان اسپانیا شد.

تیم زنان بارسلونا در هفته 26 فصل 24-2023 لیگ زنان اسپانیا به مصاف گرانادا رفت و با نتیجه 4-1 پیروز شد. بدین ترتیب تیم زنان بارسلونا در فاصله 4 هفته به پایان فصل، با 25 پیروزی، یک تساوی و بدون شکست با 76 امتیاز قهرمان فصل 24-2023 لیگ زنان اسپانیا شد. آن ها در 26 بازی 118 گل زده و تنها 9 گل دریافت کرده اند. گفتنی است تنها شکست فصل تیم زنان بارسلونا مقابل چلسی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان زنان اروپا بوده و آن ها در رقابت های داخلی در فصل جاری شکستی را تجربه نکرده اند. این نهمین قهرمانی تیم زنان بارسلونا در لیگ زنان و پنجمین قهرمانی متوالی آن هاست.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - تساوی 2-2 بارسلونا و رئال مادرید در نیوکمپ (لالیگا اسپانیا - 6 می 2018) / فیلم
  • ستاره‌های ایرانی دوباره فاتح لیگ قهرمانان اروپا!
  • تغییر عجیب پیراهن گل گهر در دیدار با شمس آذر
  • پنجمین قهرمانی متوالی بارسلونا در لیگ زنان اسپانیا؛ شکست ناپذیران جور تیم مردان را می‌کشند
  • ناکامی بزرگ بلوگرانا؛ بارسلونا فصل را بدون جام به پایان می‌رساند!
  • خلاصه بازی بارسلونا و خیرونا + فیلم
  • طرح لو رفته عجیب از پیراهن سوم فصل ۲۵-۲۰۲۴ بارسلونا / عکس
  • رفتار زائران ایرانی در حج باید الگو باشد
  • ساعت پخش زنده بازی بارسلونا و خیرونا + پخش آنلاین
  • یک سال دیگر با کاپیتان؛ سرجی روبرتو در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا