Web Analytics Made Easy - Statcounter

ز،ین الحرمین غرق در سیاهی شده است و فریاد لبیک لبیک یا حسین عالمگیر شده است.


به گزارش شریان نیو به  نقل از خبرنگار مهر، امروز کربلا میزبان جمعیت چند میلیونی است که از کشورهای مختلف به این سرزمین آمده اند؛ و مسیر همه شان  به یک نقطه ختم می شود؛ بین الحرمین

تاکنون حتی یک مورد حادثه تروریستی گزارش نشده است و امنیت در هوای غبارآلود کربلا بیداد می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دمای ۳۰ درجه ای هوا، و جمعیت به هم فشرده عزاداران تشنگی را دوچندان کرده است و اشک و آه را هم.

در بین الحرمین گروه های مختلف عزاداری می آیند و می روند و تنها واژه مشترک شان، فریاد نام حسین(ع) است که با سوز تلخی فریاد می شود.

دور تا دور بین الحرمین هم سیاه پوشانی نشسته اند که گوششان با همه گروه های عزاداری همراه می شود و شانه هایشان به شنیدن نام حسین می لرزد.

دسته های زنجیر و سینه زنی هم خیابان های اطراف بین الحرمین را قرق کرده اند و حزن مداحی های عربی، در همه خیابان ها و کوچه ها جاری شده است.

به هر گوشه و کناری که نگاه بچرخوانی، رنگ حزن می بینی و چشمان اشک باری که به بارگاه امام حسین و حضرت عباس، خیره شده اند و شانه هایی که از هجوم غم به لرزه در آمده اند.

کربلا، شب تلخی را به انتظار نشسته است. شب، یعنی نزدیک شدن به سوگی عظیم و سوگی برآمده از تاریخ. شب یعنی یادآوری، یعنی توبه، استغاثه و دلتنگی. شب کربلا نزدیک است.

 

منبع: مهر

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۲۶۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زائران قزوینی راهی مدینه النبی شدند

سلیمی مدیر حج و زیارت استان قزوین گفت: اعزام زائران به حج عمره پس از ۹ سال دوباره از سر گرفته شده است و این کاروان ۸۵ نفره حج عمره را به مدت ده روز بجا خواهند آورد.

سلیمی با بیان اینکه مدت زمان سفر حج تمتع ۳۰ تا ۶۰ روز خواهد بود، افزود: ۸ کارون با جمعیت هزار و ۵۵ نفر راهی سفر حج تمتع خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • زورخانه حیدر کرار بندرعباس میزبان عاشقان ورزش زورخانه‌ای
  • اعزام ۸۵ زائر عمره از ایلام به سرزمین وحی
  • اعزام ۸۵ زائر عمره از زنجان به سرزمین وحی
  • زائران قزوینی راهی مدینه النبی شدند
  • زائران قزوینی راهی مدینه النبی شدند + فیلم
  • زائران قزوینی در مدینه النبی + فیلم
  • مقرأة الحرمین؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • اعزام زائران حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی
  • طرز تهیه ناز لقمه؛ یک نهار معرکه برای عاشقان شامی کباب (فیلم)
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه