Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-08@23:25:52 GMT

ادعای بیلد؛وردربرمن مشتری جدید ملی‌پوش ایران

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۲۶۸۲۹

ادعای بیلد؛وردربرمن مشتری جدید ملی‌پوش ایران

ورزش > فوتبال ملی - یک رسانه معتبر آلمانی از علاقه‌مندی تیم بوندس‌لیگایی وردربرمن برای جذب ملی‌پوش ایرانی تیم اوسترساندس سوئد خبر داد.

پس از به ثمر رساندن چهار گل در 12 بازی بوندس‌لیگا نیازی برای جستجوی طولانی جهت یافتن نقطه ضعف تیم فوتبال وردربرمن وجود ندارد. به رغم روی کار آمدن سرمربی جدید در وردربرمن که بالاترین اولویت بوده است، اما در این برهه گرین وایتس (سرمربی برمنی‌ها) باید چشمانی باز برای تقویت خط حمله تیمش داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه خبر نشریه بیلد در این مورد آمده است: وردربرمن باید هم‌اکنون گزینه موردنظر و مطلوب خود را در خط حمله پیدا کرده باشد و سامان قدوس، مهاجم تیم اوسترساندس که در لیگ برتر سوئد بازی می‌کند در بوندس‌لیگا خواهان دارد. این بازیکن 24 ساله ایرانی مدتی قبل به‌عنوان مهاجم سال فوتبال سوئد شناخته شد. او 15 گل در 30 بازی به ثمر رساند و 9 پاس گل داد.

نشریه بیلد آلمان سپس با اشاره به قیمت پنج میلیون یورویی سامان قدوس نوشت: قرارداد سامان قدوس تا سپتامبر 2019 میلادی معتبر است و این مهاجم ایرانی متولد شده در شهر مالموی سوئد قیمت پنج میلیون یورویی دارد. این پول سهم مناسبی برای بخش‌های مختلف فوتبال سوئد خواهد بود و قیمت خالص قدوس 900 هزار یوروست. او در اکثر پست‌های خط حمله تیم اوسترساندس سوئد مورد استفاده قرار گرفته و نقش یک مهاجم چپ را داشته است، پستی که قدرت و سرعت حرکاتش با یکدیگر هماهنگ هستند. وردربرمن علاقه‌مند به جذب سامان قدوس است که می‌تواند یک گزینه جالب برای خط حمله این تیم باشد.

تیم وردربرمن مدتی قبل الکساندر نوری، سرمربی ایرانی‌الاصل خود را کنار گذاشت و امیدوار است بتواند با جذب سامان قدوس مشکل گلزنی خود را حل کند.

 

251 41

کلید واژه‌ها : سامان قدوس - تیم ملی فوتبال ایران -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۲۶۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای مضحک وزیر دفاع آمریکا درباره ایران

لوید آستین وزیر دفاع آمریکا در راستای سیاست‌های مداخله آمیز این کشور در سراسر جهان، ادعای مضحک تهدید ایران برای منطقه غرب آسیا را مطرح کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، آستین امروز چهارشنبه با طرح یک ادعای مضحک علیه جمهوری اسلامی ایران، عنوان کرد که تهران هنوز یک تهدید برای کل منطقه خاورمیانه است.

وی در ادامه در مورد عملیات رفح مطرح کرد که آمریکا نمی‌خواهد شاهد یک عملیات نظامی بزرگ در این شهر باشد و تمرکز بر روی حفاظت از غیرنظامی‌ها است.

آستین همچنین درباره گزارش‌ها مبنی بر به تعویق افتادن ارسال کمک‌های تسلیحاتی واشنگتن به تل آویو، بیان کرد که تصمیم رئیس جمهور جو بایدن برای تعلیق ارسال محموله بمب‌های دقیق به علت برنامه حمله اسرائیل به رفح اتخاذ شد.

تماس تلفنی وزیر دفاع آمریکا با وزیر جنگ اسرائیل

وزیر دفاع آمریکا خاطر نشان کرد: ما کاملاً صریح مطرح کردیم که اسرائیل نباید بدون پاسخگویی و محافظت از غیرنظامیان در آن فضای نبرد، یک حمله بزرگ در رفح انجام دهد.

رئیس پنتاگون گفت: پس از ارزیابی وضعیت، یک محموله مهمات (برای اسرائیل) را متوقف کردیم.

آستین ضمن تاکید بر اینکه هیچ تصمیم نهایی در مورد آن محموله یا انتقال تسلیحات دیگر به اسرائیل گرفته نشده، افزود: توقف تسلیحات تاثیری بر 26 میلیارد دلار کمک تکمیلی که کنگره در ماه گذشته تصویب کرد، نداشت.

وی با این همه تصریح کرد که ایالات متحده همچنان به حمایت از امنیت اسرائیل و حق دفاع از خود متعهد است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ادعای مضحک وزیر دفاع آمریکا درباره ایران
  • اینتر در پی شکار مهاجم جدید پس از طارمی؛ زیرکزی یا گودموندسون؟
  • سامان قدوس و چالش سطل آشغال در تمرینات برنتفورد / فیلم
  • پشت‌پرده دعوت مهاجم آماتور به تیم ملی اروگوئه؛ بیلسا در بازیِ خیلی خیلی دوستانه دخالتی ندارد
  • ادعای بیلد: اولیور کان، میهمان ویژه «رئال مادرید» در تقابل با بایرن مونیخ!
  • زخمی شدن ده‌ها سرباز ناتو + جزئیات | جراحات آنها جدی است؟
  • زخمی شدن ده‌ها سرباز حین رزمایش ناتو در سوئد
  • القادسیه مشتری جدی مورینیو شد
  • بیست و سه گزینه سرمربیگری بایرن مونیخ!
  • نام ۵ مشتری جدید سردار؛ تردید رم برای آزمون