Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بولتن نیوز، به تازگی منبعی در درون کمپانی اپل مدعی شده که مهندسان این شرکت با قدرت تمام در حال کار روی هدست واقعیت افزوده اپل هستند. محصولی که انتظار می رود در سال ۲۰۱۹ از راه برسد.

خبرگزاری بلومبرگ مدعی شده که این هدست محصول جدید بعدی اپل پس از اپل واچ خواهد بود و بعد از رونمایی احتمالی در اواخر ۲۰۱۹، می بایست انتظار آغاز عرضه آن همزمان با شروع سال ۲۰۲۰ را داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین گفته می شود که هدست واقعیت افزوده اپل به مانند دیگر دیوایس های این شرکت مجهز به چیپست اختصاصی و یک سیستم عامل اختصاصی (موسوم به rOS) خواهد بود، سیستم عاملی که به طور حتم شباهت های فراوانی با iOS خواهد داشت. منبع خبر باور دارد که بر خلاف دیگر گجت های واقعیت مجازی موجود در بازار، این محصول از نمایشگر اختصاصی نیز برخوردار خواهد بود.

هنوز نمی توان در خصوص ظاهر هدست واقعیت افزوده اپل اظهار نظری کرد، اما پیش از هر چیزی ظاهری مشابه عینک گوگل در ذهن ما شکل می گیرد. گوگل گلس محصولی بود که بسیار جلوتر از زمان خود وارد بازار شد و گوگل به هیچ وجه نتوانست از تمام قابلیت های آن بهره بگیرد. این دقیقاً همان تخصصی است که ما در اپل سراغ داریم.

بر کسی پوشیده نیست که اپل چند سالی هست که اهتمام فراوانی را برای حضور پررنگ در عرصه واقعیت افزوده صرف کرده، بنابراین جای تعجب نخواهد بود که در طی یک یا دو سال آینده ثمره این تلاش ها در قالب یکی دو گجت هیجان انگیز راهی بازار شود.

 

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۲۸۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجارت ایران و چین می تواند به ۵۰ میلیارد دلار برسد

به گزارش خبرگزاری مهر، صمد حسن‌زاده در همایش تجاری ایران و چین که در حاشیه رویداد ایران اکسپو برگزار شد، اظهار کرد: چین با حجم تجارت دوجانبه بیش از ۳۰ میلیارد دلار، اختلاف زیادی نسبت به شرکای تجاری دیگر ایران دارد و شریک نخست تجاری کشور است. همچنین این ظرفیت وجود دارد که سقف تجاری دو کشور به ۵۰ میلیارد دلار ارتقاء یابد.

وی افزود: ایران در گذشته اولین شریک تجاری چین در خاورمیانه بود اما در حال حاضر رتبه ایران به بالاتر از پنج رسیده و بنابراین باید این رتبه را دوباره ارتقاء دهیم. امیدواریم دو کشور بتوانند از پتانسیل‌های بخش خصوصی برای توسعه روابط دو جانبه بهره‌برداری بیشتری کند.

حسن زاده ادامه داد: ظرفیت سرمایه گذاری خارجی برای چینی‌ها به ویژه در مناطق آزاد فراهم شده است. همچنین شرکت‌های چینی می‌توانند از طریق ایران به بازارهای منطقه‌ای دسترسی داشته باشند.

رییس اتاق ایران گفت: بخش خصوصی ایران در بیشتر زمینه‌های صنعتی، معدنی، تجاری از جمله در محصولات پزشکی، فولاد، مصالح ساختمانی، محصولات دانش بنیان، خدمات فنی و مهندسی، صنایع دستی، گردشگری و غیره آماده همکاری برای آشنایی بیشتر جوامع تجاری دو کشور است. اتاق بازرگانی ایران به عنوان بزرگترین تشکل اقتصادی و نماینده بخش خصوصی آماده همکاری در توسعه روابط است.

کد خبر 6093443 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • تظاهرات در دانشگاه‌های آمریکا به چه معناست؟
  • مرد سال آسیا شاید به دوئل با رونالدو برسد
  • برتری 3-0 بارسلونا مقابل لیورپول با بریس لیونل مسی (لیگ قهرمانان اروپا - 2019/5/1) / فیلم
  • کمبودی در عرضه چای نداریم
  • تجارت ایران و چین می تواند به ۵۰ میلیارد دلار برسد
  • وفور کالاهای اساسی و آرامش در بازار/ تخلف برخی کسبه به بهانه مالیات ارزش افزوده
  • خط و نشان لواندوفسکی: شاید آقای گل شدم
  • هشدار درباره وضعیت پرسپولیس و استقلال
  • موضوع شیرابه در مجموعه آرادکوه واقعیت ندارد/ حقوق پاکبانان افزایش یافته است
  • نسبت به حق‌آبه مردم کهگیلویه و بویراحمد بی‌مهری شد