Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه تاسیسات دریایی می‌گوید بعضی از داوری‌های لیگ برتر فوتسال معنادار است و برای همین قرار نبوده این تیم در بازی مقابل حفاری برنده باشد.

به گزارش "ورزش سه" مجید حلاجی در گفتگو با خبرنگار مهر ، درباره باخت تیم تاسیسات مقابل هیات فوتبال قم در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال که سومین باخت متوالی تاسیسات محسوب می شد، گفت: ما روز بدی را پشت سر گذاشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمکت ما به خاطر اتفاقات و اخراجهای بازی با حفاری، خالی بود. مهدی جاوید را هم نداشتیم. فشار بازی با حفاری تاثیرات نامطلوبی بر عملکرد بازیکنان داشت.

 

وی افزود: با این حال، این مسائل دلیل نمی شود. ما نباید در این بازی بازنده می شدیم. انصافا تیم قم هم خیلی خوب کار کرد ولی ما هم فرصتهای زیادی از دست دادیم.

 

مدیرعامل باشگاه تاسیسات درباره اینکه وحید شمسایی سرمربی این تیم گفته بود نمی‌خواهند این تیم قهرمان لیگ برتر شود، گفت: در بازی ما با مس سونگون در تهران اتفاقات بدی افتاد. بازیکنان ما را مدام می زدند. در ثانیه های ابتدایی هم با نیمکتمان درگیر شدند. شاید اینها حساب شده باشد. در بازی با حفاری هم دو مربی ما اخراج شدند؛ داخل زمین  آب خالی ریختند و از سکوها بطری پرتاب کردند. ما به فدراسیون فوتبال هم بابت این اتفاقات نامه نوشتیم.

 

حلاجی یادآور شد: حتی کمیته داوران هم تایید کرد که اشتباهات داوری بازی تاسیسات با حفاری آشکار بوده است و مشکلی داوری خیلی بالاست. این داوری معنادار بود. حالا شاید آقایان هم ناراحت شوند. قرار نیست برای اینکه دیگران ناراحت نشوند، ما هم حرفمان را نزنیم.

 

وی در پاسخ به این سئوال که آیا شما هم اعتقاد دارید که نمی خواهند تاسیسات قهرمان شود؟ تصریح کرد: در بازی با حفاری به جد می گویم نه، نمی خواهند قهرمان شویم. در بازی با مس هم داور خیلی چیزها را نادیده گرفت. تعارف که نداریم؛ قرار نبود در بازی با حفاری برنده باشیم. ما نیمه اول دو گل زدیم ولی چه اتفاقاتی می افتد که 7 گل دریافت می کنیم؟ چرا باید احمد پری آذر مربی تیم ما که حتی در دوران بازیگری‌اش اخراج نشده بود، مقابل حفاری اخراج می شود. اتفاقات بازی با حفاری واقعا ظلم بود.

فوتسال لیگ برتر فوتسال تاسیسات دریایی

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۲۸۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان این تیم دوید!

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس،‌ گئورگی گولسیانی پس از تساوی پرسپولیس مقابل سپاهان اظهار داشت: ما در هر بازی می‌جنگیم که برنده بازی شویم ولی امروز سپاهان جوری بازی کرد که انگار نمی‌خواست برنده شود. تنها یک تیم بود که فوتبال بازی کرد و آن هم پرسپولیس بود.
مدافع پرسپولیس گفت: تنها یک تیم بود که می‌خواست برنده شود و سپاهان فقط وقت تلف کرد. به نظرم امروز دکتر ربیعی، دکتر تیم سپاهان بیشتر از همه دوید!
وی ادامه داد: ۲۰ بار آمد و رفت. انگار در کیفش جادو می‌کرد. می‌آمد و بازیکن خوب می‌شد. من از سپاهان انتظار چنین رفتار و بازی نداشتم. انتظار داشتم که امروز بازی خوبی شود. ۲ تیم فرصت بسازند و ۲ تیم بخواهند پیروز شوند ولی امروز سپاهان برای صفر صفر آمده بود.
گولسیانی گفت: ما همچنان یک امتیاز پایین‌تر از استقلالیم. خیلی سخت است بتوان قهرمان را پیش بینی کرد. ما همچنان شانس داریم و باید بتوانیم تمام امتیازات را کسب کنیم.

کد خبر 848904 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • پالایش نفت اصفهان به لیگ برتر فوتسال صعود کرد
  • تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد
  • سایه‌روشن‌های هفته بیست‌وپنجم؛ مدعیان، جام را به هم تعارف کردند!
  • جلالی - آلوز: یک جنگ بدون برنده
  • پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان این تیم دوید!
  • لیگ‌برتر فوتسال ایران در حال پوست‌اندازی است
  • پرسپولیس تعارف استقلال را رد کرد؛ ال‌کلاسیکو خواب‌آور برنده نداشت
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر|توقف شاگردان نکونام در تبریز/ استقلال صدر جدول را به پرسپولیس تعارف زد
  • گام بزرگ مدعی لیگ برتر فوتسال با حفظ ستاره
  • انتقاد شدید پیشکسوت استقلال از تغییر نام این باشگاه