Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش"۱۱نیوز"؛ تیم های ملی ایران و پاناما از ساعت 22 امشب در ورزشگاه گراتس اتریش در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند. این بازی در نیمه نخست با پیروزی 2 بر یک به سود ایران تمام شد. اشکان دژاگه در دقیقه 14 از روی نقطه پنالتی و سامان قدوس در دقیقه 19 گل‌های ایران را به ثمر رساندند. تک گل پاناما را گابریل تورس در دقیقه 38 از روی نقطه پنالتی وارد دروازه ایران کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آرماندو کوپر از پاناما نیز در این نیمه با کارت زرد داور اتریشی بازی جریمه شد.

گزارش نیمه نخست
در دقیقه چهار، کریم انصاری فرد روی پاس مهدی طارمی در داخل محوطه جریمه صاحب فرصت شوت زنی شد که ضربه او با اختلاف به بیرون رفت.
در دقیقه 13، بعد از حرکت انفرادی کریم انصاری فرد و دور زدن مدافع پاناما، بازیکن این تیم مهاجم ایران را سرنگون کرد و داور نقطه پنالتی را به سود ایران نشان داد.
گل: در دقیقه 14، اشکان دژاگه پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و توپ را به وسط دروازه زد تا گل نخست به سود ایران ثبت شود.
در دقیقه 17، سامان قدوس در موقعیتی مساعد توپ را به دهانه دروازه فرستاد که بازیکن پاناما به شکل خطرناکی توپ را دور کرد و مانع از زدن گل دوم توسط بازیکنان ایران شد.
گل: در دقیقه 19 روی کار تاکتیکی بازیکنان ایران، کریم انصاری فرد با یک پاس عمقی سامان قدوس را صاحب توپ کرد و قدوس نخستین گل ملی خود و دومین گل ایران در این بازی را به ثمر رساند.
در دقیقه 28؛ لسیله هرالدز از راه دور شوت زد که ضربه او بدون ایجاد خطر از کنار دروازه ایران عبور کرد.
در دقیقه 35، اشکان دژاگه پاس بسیار خوبی را در دهانه محوطه جریمه پاناما به کریم انصاری فرد داد. این بازیکن هم با دربیل مدافع رو به روی خود، از فاصله بیست متری شوت زد که توپ با فاصله اندکی از دیرک دروازه به خارج از زمین رفت.
در دقیقه 38، روی سماجت بازیکن پاناما در ایجاد موقعیت در داخل مجوطه جریمه ایران، روزبه چشمی به اشتباه پای این بازیکن را زد و داور نقطه پنالتی را به نفع پاناما نشان داد.
گل: در دقیقه 38، گابریل تورس از روی نقطه پنالتی توانست گل نخست تیمش را به ثمر برساند.
در دقیقه 41، احمد عبدالله زاده از روی شوت برگشتی به مقابل محوطه جریمه پاناما، شوت زد که ضربه او با اختلاف زیادی به بیرون رفت.

گزارش نیمه دوم
در دقیقه 47 بازی، بازیکنان پاناما موقعیت خوبی را روی دروازه ایران خلق کردند که ضربه مهاجم این تیم در موقعیت تک به تک با فاصله بسیار کمی به بیرون رفت.
در دقیقه 49، در شلوغی محوطه جریمه پاناما، توپ در دهانه دروازه به انصاری فرد رسید و او دروازه این تیم را باز کرد اما داور به دلیل آفسایر این گل را قبول نکرد.
در دقیقه 52، سانتر زمینی بازیکن پاناما به داخل محوطه شش قدم ایران، با اشتباه مهاجم پاناما و مدافعان ایران به شمل خطرناکی از مقابل دروازه عبور کرد.
در دقیقه 61، پاس در عمق رامین رضاییان در داخل محوطه جریمه به سردار آزمون رسید و این بازیکن بعد از دریبل مدافع پیش روی خود، توپ را به دهانه دروازه فرستاد که مدافع پاناما توپ را به کرنر فرستاد.
در دقیقه 67، سانتر بازیکنان ایران و ضربه سر مرتضی پروعلی گنجی با فاصله اندکی از دیرک افقی دروازه به اوت رفت.
در دقیقه 72، بازیکن پاناما از کنار نقطه کرنر، توپ را مقابل محطوه شش قدم ایران انداخت که ضربه محکم اسماعیل دیاز به چشمی خورد و راه به دروازه نیافت.
در دقیقه 73، شوت بازیکن پاناما از روی ضربه ایستگاهی به مدافعان ایران برخورد کرد و با فاصله اندکی از دیرک عمودی دروازه به بیرون رفت.
این بازی در نهایت با پیروزی 2 بر یک ملی پوشان ایران به پایان رسید.

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، روزبه چشمی، مرتضی پورعلی‌گنجی (سید جلال حسینی 68)، وریا غفوری (رامین رضاییان 59)، سعید آقایی، احمد عبدالله‌زاده، سعید عزت‌اللهی (علی کریمی 59)، سامان قدوس (وحید امیری 78)، اشکان دژاگه (علیرضا جهانبخش 68)، مهدی طارمی ( سردار آزمون 59) و کریم انصاری‌فرد.

ترکیب پاناما: خوزه کالدرون، لسیله هرالدز، روبرتو چن، کارلوس وارگاس فیدل اسکوبار 46)، اریک دیویس، مانوئل وارگاس، آرماندو کوپر، مارکوس سانچز (میگل کانئو 36)، ژوسیله نونز (اسماعیل دیاز 46)، ریکاردو آویلا (آلفردو استفانس 81) و گابریل تورس.
برچسب ها: تیم ملی فوتبال ، تیم ملی ، ایران ، ایران - پاناما ، ۱۱نیوز ، برتری شاگردان کی‌روش مقابل پاناما

منبع: ۱۱نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 11news.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «۱۱نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۲۸۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرش دوباره هیولای ژابی آلونسو: حریف بعدی رنده شد!‏

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ژابی آلونسو که مدتی بود در آخرین ‏لحظه‌ها موفق می‌شدند از شکست بگریزند امروز با ارائه عملکردی ‏برتر موفق شدند فرانکفورت را در خانه‌اش 5-1 در هم بکوبند. قهرمان ‏زودهنگام بوندس‌لیگا با گلهای ژاکا، شیک پالاسیوس، فریمپونگ و ‏بونیفیس موفق شد به پیروزی برسد. ‏

لورکوزن در دقیقه 12 یک سوپرگل به ثمر رساند. گرانیت ژاکا که ‏تابستان گذشته از آرسنال به خدمت گرفته شد و یکی از ستونهای ‏اصلی تیم ژابی در طول فصل بعد زننده این گل بود. پاس عرضی ‏لورکوزن در دهانه دروازه توسط دفاع فرانکفورت برگردانده شد ولی ژاکا ‏از بیرون محوطه جریمه با شوتی سهمگین و تماشایی گوشه دروازه را ‏هدف گرفت.‏

بیست دقیقه بعد فرانکفورت هم گلی زیبا به ثمر رساند تا نشان دهد ‏برای تسلیم شدن به میدان نیامده است. فارس شیبی با ارسالی مواج ‏و دیدنی توپ را دقیقا روی سر هوگو اکیتیکه فرستاد تا او با ضربه‌ای ‏دقیق گوشه دروازه لورکوزن را هدف بگیرد. ‏

لورکوزن برای پیروزی به میدان آمده بود و نمی‌خواست مثل دو بازی ‏قبلی به لطف گلهای ثانیه آخر از شکست فرار کند. پاتریک شیک با ‏شم گلزنی‌اش در دقیقه 44 ارسال آدام هلوژک از روی خط کنار دروازه ‏را با پرشی بسیار بلند به طرف گل فرستاد و توپ او با وجود برخورد به ‏دست دروازه‌بان به تور بوسه زد.‏

لورکوزن که نیمه اول را با برتری به پایان برده بود حتی در نیمه دوم ‏هم قصد عقب کشیدن نداشت. ‏

حدود 10 دقیقه از شروع این نیمه گذشته بود که ناتان تلای نیجریه‌ای ‏در محوطه جریمه فرانکفورت از یار مستقیم خود گریخت و ‏می‌خواست با یک چرخش به سمت دروازه شوت بزند اما نیلز انکونکو ‏پیراهن او را کشید و نقش زمینش کرد تا داور نقطه پنالتی را نشان ‏بدهد. ازکیل پالاسیوس آرژانتینی پشت توپ ایستاد و بر خلاف جهت ‏شیرجه دروازه‌بان سومین گل لورکوزن را به ثمر رساند. ‏

لورکوزن دست بردار نبود و شاگردان ژاوی در دقیقه 77 همه امیدهای ‏احتمالی فرانفکورت را از بین بردند. در این دقایق لورکوزن با پرس ‏شدید و سنگین فرانکفورت از زمین خودش مواجه بود. ولی شاگردان ‏ژاوی با یک فرار استثنایی از پرس سنگین و با چند پاس دیدنی توپ را ‏به کانال سمت چپ رساندند. پاس عرضی دقیق آدام هلوژک را جرمی ‏فریمپونگ با بغل پای فنی وارد دروازه کرد.‏

درحالیکه تنها یک دقیقه به پایان مانده بود فریمپونگ در محوطه ‏جریمه توسط ناوف سرنگون شد و وی‌ای‌آر حکم به پنالتی داد. ویکتور ‏بونیفیس پنالتی‌ را با شوتی محکم به وسط دروازه به گل تبدیل کرد تا ‏نام او هم در جمع گلزنان تیم ثبت شود. ‏

بازی با برتری 5-1 شاگردان ژابی آلونسو به پایان رسید تا لورکوزن ‏نشان داد عزمش جدی است تا فصل را بدون شکست به پایان برده و ‏به رکورد 90 امتیاز برسد آنها در پایان هفته سی و دوم 84 امتیازی ‏هستند و اگر دو بازی باقی مانده را پیروز شوند به 90 امتیاز خواهند ‏رسید. ‏

دیگر خبرها

  • غرش دوباره هیولای ژابی آلونسو: حریف بعدی رنده شد!
  • میلان ۳-۳ جنوا
  • غرش دوباره هیولای ژابی آلونسو: حریف بعدی رنده شد!‏
  • چلسی ۵-۰ وستهم: پیروزی در دومین دربی لندن ظرف سه روز
  • چلسی 5-0 وستهم: برد درخشان برای ابقای پوچتینو
  • پوکر هالند: ماشین گلزنی به موقع راه افتاد! (عکس)
  • سامان قدوس به دنبال پایان روزهای تلخ
  • گلزنی ریاض محرز و روبرتو فیرمینو برای الاهلی در جریان برتری 4-1 مقابل ضمک / فیلم
  • معرفی یک گلر جدید از تیم اخباری(عکس)
  • گلر لیگ‌ برتری 1 ماه و 24 روز دور از کلین‌شیت!