Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@20:12:50 GMT

امکان تماس با هلال احمر باتلفن‌های فاقد سیمکارت

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۳۰۲۶۲

سلیمی با بیان اینکه " در صورت بروز هر گونه حادثه زائران باید با شماره ۱۱۲ تماس بگیرند" گفت: شماره تلفن ۱۱۲ در اختیار زائران قرار گرفته و آن‌ها قادر خواهند بود با تلفن همراه فاقد سیم کارت نیز با نیرو‌های هلال احمر تماس برقرار گرفته و درخواست کمک کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس جمعیت امداد و نجات هلال احمر گفت: زائران اربعین حسینی در صورت برخوردن با هر مشکل می‌توانند با تلفن‌های فاقد سیم کارت نیز با شماره ۱۱۲ تماس گرفته و درخواست کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرتضی سلیمی گفت: جمعیت هلال احمر برای بازگشت سفر زائران اربعین حسینی برنامه ریزی کرده و تمام تلاش خود را کرده ایم که زائران در مسیر بازگشت با مشکل مواجه نشوند.

وی افزود: نیرو‌های هلال احمر در محور‌های خروجی مستقر بوده و در صورت بروز هر گونه اتفاقی، آماده امدادرسانی به زائران را دارند.

رئیس جمعیت امداد و نجات هلال احمر از افزایش ۱۵ درصدی امکانات جمعیت هلال احمر برای بازگشت زائران خبرداد و تصریح کرد: امکانات هلال احمر برای ارائه خدمات به زائران اربعین که در حال برگشت هستند ۱۵ برابر شده و به گونه‌ای عمل کرده ایم که زائران در مسیر بازگشت با مشکل مواجه نشوند.

سلیمی با اشاره به منتفی شدن بازگشت زائران از مرز خسروی خاطرنشان کرد: بعد از اینکه مشخص شد مسئولان کشور عراق با بازگشت زائران از مرز خسروی موافق نیستند ما برنامه‌های خود در این مرز را متوقف کرده و اکنون در مرز‌های شلمچه، چذابه و مهران مستقر شده ایم.

وی با اشاره به استقرار ۹۰ پایگاه در مرز‌های سه گانه اذعان کرد: تمام پایگاه‌های جمعیت هلال احمر در محور‌های مواصلاتی استان‌های مرزی در آماده باش صد درصدی هستند و نیرو‌های هلال احمر در ۹۰ پایگاه مستقر شده اند.
رئیس جمعیت امداد و نجات هلال احمر ادامه داد: برای امدادرسانی در شرایط خاص، ۵ بالگرد نیز در مرز‌ها مستقر شده اند تا در صورت نیاز مورد استفاده قرار گیرند.

سلیمی با بیان اینکه " در صورت بروز هر گونه حادثه زائران باید با شماره ۱۱۲ تماس بگیرند" گفت: شماره تلفن ۱۱۲ در اختیار زائران قرار گرفته و آن‌ها قادر خواهند بود با تلفن همراه فاقد سیم کارت نیز با نیرو‌های هلال احمر تماس برقرار گرفته و درخواست کمک کنند.

وی از تهیه ماسک برای مسافران در مرز‌های کشور خبرداد و اظهارکرد: برای بازگشت زائران از مسیر راهپیمایی اربعین حسینی نیز یک میلیون ماسک نانو در نظر گرفته شده و در میان زائران توزیع خواهد شد.

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۳۰۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشای رودخانه فصلی در سربیشه جان یک نفر را گرفت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: تماشای رودخانه فصلی در دهستان لانو از توابع بخش درح شهرستان سربیشه جان مرد ۵۵ ساله را گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی و به نقل از روابط عمومی هلال احمر استان، محمدعلی کاوسی با بیان خبر فوق اظهار کرد: بنابر گزارش مرکز هماهنگی و کنترل عملیات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، امروز یکشنبه شانزدهم اردیبهشت، گزارشی مبنی بر غرق شدن یک مرد ۵۵ ساله از دهستان لانو، بخش درح شهرستان سربیشه در رودخانه فصلی دریافت شد.

وی گفت: بلافاصله یک تیم از هلال احمر سربیشه برای جست‌وجوی جسد فرد مذکور به محل اعزام و نسبت به بیرون آوردن جسد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ادامه داد: این مرد روستایی از بالای سیل‌بند در حال تماشای جاری شدن رود فصلی بود که در اثر سرخوردگی پا، به داخل رودخانه افتاده است.

کد خبر 750891

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به بیش از ۵۳۰۰ تن در سیل و آبگرفتگی ۱۷ استان
  • تماشای رودخانه فصلی در سربیشه جان یک نفر را گرفت
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل کرمانشاه
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل در کرمانشاه
  • امدادرسانی هلال‌ احمر خراسان‌جنوبی به ۲۵۶ نفر گرفتار در سیل
  • ۴ کوهنورد گمشده درارتفاعات بام ایران، تلفنی نجات یافتند
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۲۵۶ نفر گرفتار در سیل
  • امدادرسانی هلال احمر در خراسان‌جنوبی به سیل‌زدگان
  • امدادرسانی هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به ۲۴۰ سیل زده
  • آبگرفتگی و سیلاب در ۸ شهر استان کرمانشاه