Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رييس کميسيون شهرسازي و معماري شوراي اسلامي شهر تهران در حاشيه بازديد از روند خدمت رساني شهرداري تهران در مراسم اربعين حسيني، جزئيات خدمات رساني شهرداري ر حوزه درماني، زيباسازي و فرهنگي را تشريح کرد. 
به گزارش خبرنگار اعزامي شهرنوشت به کربلا و نجف، محمد سالاري با بيان اينکه از ديروز به همراه مهندس هاشمي و فراهاني بازديد هاي مختلفي از روند خدمت رساني به زائران اباعبدالله (ع) در اربعين داشتيم، گفت: در مجموعه اين بازديد ها خدمت رساني هاي متنوعي را از سوي شهرداري تهران در بخش هاي مختلف مشاهده کردبم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي تاکيد کرد: نقاطي که شهرداري تهران مسؤوليت رفت و روب ، جمع آوري زباله و خدمت رساني به زائران را بر عهده داشته با ديگر نقاط متفاوت بوده است. هر چند که حجم جمعيت و سيل حضور مردم از سراسر عراق و ايران اسلامي به حدي زياد است که خدمات شهرداري تهران در اين فرايند بخش کوچکي از مجموعه خدمت رساني ديگر نهادها، سازمان ها و وزارتخانه هاي ايران و عراق و همچنين خيران و نيروهاي داوطلب را تشکيل مي دهد.
سالاري با اشاره به ساير فعاليت هاي شهرداري تهران در حوزه درماني، زيباسازي و فرهنگي گفت: امروز از موکب سازمان بسيج شهرداري تهران در عمود 708 بازديد کرديم و شاهد بوديم که مجموعه بسيار خوبي از سوي سازمان بسيج شهرداري چيدمان و جانمايي شده است. در کنار آن تجهيزات و وسايل زيادي از تهران براي ارايه خدمات درماني در نظر گرفته شده است.
عضو شوراي اسلامي شهر تهران تاکيد کرد: گزارش هاي ارايه شده نشان مي دهد طيف قايل توجهي از زائران اباعبدالله (ع) تحت پوشش خدمات درماني شرکت شهر سالم شهرداري تهران شامل ويزيت توسط پزشکان، ارايه دارو و خدمات سرپايي قرار گرفتند.
عضو کميته نظارت و ارزشيابي فعاليت هاي شهرداري تهران در اربعين حسيني درباره نحوه حضور مديريت شهري پايتخت در اجتماع سال هاي آتي عتبات عاليات نيز گفت: براي تصميم گيري در اين زمينه نياز به آسيب شناسي جدي تري وجود دارد، به همين منظور در کميته نظارت و ارزشيابي ساز و کار چابکي را طراحي کرديم؛ به نحوي که در کليه مرزهاي ايران و عراق شامل چذابه، مهران و شلمچه ناظراني را به صورت ثابت در دو شيفت قرار داديم که به صورت مستمر گزارش هاي خود را ارايه مي دهند. همچنين در شهرهاي کربلا، نجف، کوت و در طول مسير پياده روي نيز ناظراني را تعيين کرده ايم که به موجب هماهنگي هاي صورت گرفته گزارش هاي خود را ارايه مي دهند.
سالاري يادآور شد: بايد کليه اين نظرات را به همراه مشاهدات خودمان و تيم همراه رييس شوراي شهر، در کنار گزارش هاي شهرداري تهران جمع بندي کنيم و به تصميم قطعي برسيم اما بر اساس مشاهدات موجود، به نظر مي رسد که نوع خدمت رساني شهرداري تهران بايد تغييرات اساسي پيدا کند.
رييس کميسيون شهرسازي و معماري شوراي اسلامي شهر تهران تاکيد کرد: در اين چند روز با وجود سيل جمعيت عزادار، برخي برنامه ريزي هاي موازي و جزيره اي از سوي بخش هاي مختلف وجود دارد که اين امر نشان مي دهد به يک مديريت هماهنگ و يکپارچه و مبتني بر نيازسنجي در هر محدوده، شهر و مرز و مسير ها نياز داريم.
وي با اشاره به تنوع نحوه خدمت رساني در محدوده هاي مختلف مرزي و شهرهاي عراق، گفت: در طول مسير پياده روي شاهد بوديم که فرايند خدمت رساني اعم از رفت و روب، جمع آوري زباله و پذيرايي مناسب است و در بعضي بخش ها نيز نياز به بهبود دارد.
سالاري در پايان تصريح کرد: اين کنگره بزرگ مردمي به عنوان يک ظرفيت تاثيرگذار در دنياي کنوني اتفاق افتاده و ايجاد چنين جنبشي، همه کشورهاي جهاني و تؤوريسين هاي آنها را مبهوت کرده است. ما نيز همراستاي اين جنبش بايد بتوانيم سال به سال خدمت رساني خود را در تراز اين سيل عظيم عاشقان ارتقا ببخشيم.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۳۰۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی دو انبار کالا در شهر ری

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: ساعت ۱۸ و ۵۴ دقیقه دیشب (پنجشنبه) آتش سوزی انبار کالا در بزرگراه شهید رجایی جنب بیمارستان هفتم تیر اعلام و همکاران ما در اولین فرصت در محل حادثه حضور یافتند.
ملکی افزود: با تلاش چندین ساعته آتش نشانان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران آتش مهار و مراتب جهت بررسی علت حادثه در دستور کار قرار گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه انبار مذکور حاوی مواد و اسپری‌های آرایشی بهداشتی بوده است گفت: این مواد قابل اشتعال، در کنار مجموعه‌ای از وسایل یدکی و لاستیک‌های دوچرخه قرار داشت که باعث سرایت آتش به آن‌ها شد.
آقای ملکی اضافه کرد، خوشبختانه، آتش با تلاش آتش نشانان به سایر کالاها، کانتینر‌ها و انبار‌های کناری سرایت نکرد ولی انبار مواد آرایشی و وسایل دوچرخه به طور کامل در آتش سوختند.
مدیر جانشین کلان اورژانس جنوب استان تهران هم با اشاره به نداشتن مصدوم در این حادثه گفت: در ساعت ۱۹ و ۳ دقیقه با اعلام حریق همکاران اورژانس تهران در این محل حاضر شدند. آقای داودی افزود: فقط به همکاران آتش نشان که دچار سوختگی سطحی شدند، خدمات رسانی شد.

دیگر خبرها

  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • نصب ۳۵ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۷ اصفهان
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • آتش سوزی دو انبار کالا در شهر ری
  • اجرای مانور‌های نمایشی شهر فرهنگی ویژه معماری
  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه