Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - شمس گفت: در روايت‌ها آمده است که حضرت مهدي (عج) حتي به ما سلام مي‌کنند، جواب سلام ما را مي‌دهند، روي فرش ما قدم مي‌گذارند و نزد ما رفت و آمد مي‌کنند و آن حضرت ما را مي‌شناسند، اما ما ايشان را نمي‌شناسيم.
سعيد شمس کارشناس ارشد علوم قرآني در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگي خبرگزاري ميزان گفت: در شرايط کنوني با وجود غيبت امام زمان (عج) در محضر آن حضرت هستيم و از برکت‌هاي وجودي ايشان استفاده مي‌کنيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين کارشناس ارشد علوم قرآني اظهار کرد: در روايت‌ها آمده است که حضرت مهدي (عج) حتي به ما سلام مي‌کنند، جواب سلام ما را مي‌دهند، روي فرش ما قدم مي‌گذارند و نزد ما رفت و آمد مي‌کنند و آن حضرت ما را مي‌شناسند، اما ما ايشان را نمي‌شناسيم.

وي توضيح داد: همچنين بر اساس آنچه که در منابع مختلف به آن اشاره شده، برکت‌ها و نعمت‌هايي که از سوي امام دوازدهم (عج) به ما مي‌رسد مانند آثار پر برکتي است که از خورشيد پشت ابر به انسان‌ها مي‌رسد همان گونه که با وجود ابري بودن آسمان، هوا تاريک نمي‌شود و خورشيد همواره کار خودش را انجام مي‌دهد.
شمس تصريح کرد: غيبت امام زمان (عج) مانند اين است که نمي‌توانيم به صورت مستقيم تابش خورشيد را حس کنيم، اما با وجود اين، خورشيد کار خود را به خوبي انجام مي‌دهد و تمام ويژگي‌هاي خودش را به ما منتقل مي‌کند.

اين کارشناس ارشد علوم قرآني يادآور شد: همان گونه که در زيارت جامعه کبيره نيز به آن اشاره شده، خداوند رزق و روزي دنيا را به يمن وجود آن حضرت تقسيم مي‌کند و اگر مي‌بينيم که نعمت‌هايي از سوي خداوند متعال به سوي مردم سرازير مي‌شود، همه به برکت وجود امام زمان (عج) است، بنابراين ما به خوبي از نعمت‌هاي وجودي آن حضرت بهره‌مند مي‌شويم.
وي خاطرنشان کرد: جمعه عيد مسلمانان به شمار مي‌رود و امسال روز جمعه همزمان با ميلاد با برکت حضرت مهدي (عج) شده و از اين جهت يک روز بسيار بزرگ و ارزشمند محسوب مي‌شود. در روزهاي جمعه دعاي ندبه مي‌خوانيم و امام دوازدهم (عج) را بيش از پيش به ياد مي‌آوريم و فرهنگ انتظار را براي خود زنده نگاه مي‌داريم.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۳۰۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی روستای سَبزکان ریگان ازآب سالم

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،فرماندار ریگان گفت :در راستای اجرای طرح تکام بیش از 350میلیون تومان برای آب شرب سالم هزینه شده است.

مراد آبیار ابراز کرد:بیش از 2هزار متر مربع لوله گذاری در این روستا اجرایی و25خانوار از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند.

فرماندار ریگان افزود: روستا‌ها به عنوان مولد محصولات دامی و کشاورزی هستند و لازم است که برای ثابت ماندن این چرخه تولید، روستا‌ها و اهالی آن حفظ شوند و امکانات آن‌ها توسعه یابد تا شاهد لنگ ماندن تولیدات کشاورزی و دامپروری و... در این روستا‌ها نباشیم.

وی گفت: مشارکت مردم در اجرای این طرح‌ها و همکاری با دولت، می‌تواند الگوی مناسبی برای آبادانی در سایر نقاط شهرستان باشد.

دیگر خبرها

  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • بهره مندی روستای سَبزکان ریگان ازآب سالم
  • گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود
  • توضیحات وکیل بابک زنجانی از احتمال آزادی او
  • بهره مندی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • بابک زنجانی آزاد هم می‌شود؟/ توضیحات وکیل
  • لزوم ترویج و بهره مندی از آثار استاد مطهری در مراکز علمی و فرهنگی
  • سیاره عطارد در اوج خورشیدی قرار می‌گیرد
  • «با شما سربلندیم» شعار دهه کرامت