Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@09:13:36 GMT

حمله به یک انبار کاشی برای زهرچشم گرفتن

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۳۰۹۸۶

حوادث رکنا: جوان آبادانی برای زهرچشم گرفتن و ترساندن همراه دوستانش با چوب و چاقو به یک انبار کاشی حمله کرد و سپس آنجا را به گلوله بست.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، ساعت 4 ظهر دوشنبه 15 آبان ماه امسال ماموران پلیس Police آبادان در جریان درگیری دسته جمعی در ایستگاه کوی 12، کوی گیاهی سنگور قرار گرفتند و تیمی از ماموران برای پایان دادن به این درگیری وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ماموران با حضور در محل که یک انبار کاشی بود با 3 کارگر جوان که از ناحیه دست و پا زخمی شده بودند روبرو شدند.
ماموران در این مرحله پی بردند که مرد جوانی به نام جواد همراه 3 تن دیگر از دوستانش ابتدا با چوب و چاقو به 3 کارگر جوان حمله کرده و پس از زخمی کردن آنها، جواد با در دست گرفتن اسلحه کلاشینکف اقدام به تیراندازی هوایی در انبار کاشی کرده است که پوکه های گلوله های شلیک شده در محل درگیری نیز کشف شد.
ماموران با توجه به حساس بودن این درگیری با اقدامات فنی و اطلاعاتی تحقیقات خود را برای دستگیری جواد و همدستانش کلید زده شد و خیلی زود ماموران موفق شدند مخفیگاه جواد را در نخسلتان های شهر شناسایی کنند.
بدین ترتیب ماموران در عملیاتی غافلگیرانه این متهم مسلح را در مخفیگاهش دستگیر کردند و جواد که راهی جز اعتراف نداشت گفت: به خاطر اختلاف و مشکلات قدیمی قصد داشتم با این کار آنها را بترسانم که زهرچشم بگیرم که خیلی زود دستگیر شدم.
بنا به این گزارش، متهم پس از اعترافاتش برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و تحقیقات برای دستگیری دیگر همدستان جواد ادامه دارد. 

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۳۰۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناتو برای درگیری احتمالی با روسیه آماده می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت خارجه روسیه رزمایش «مدافع ثابت‌قدم» کشورهای عضو پیمان آتلانتیک شمالی موسوم به ناتو را نشانگر آماده‌شدن این پیمان برای درگیری احتمالی با روسیه دانست.

علاوه بر این وزارت خارجه روسیه به اتهام‌زنی ناتو به روسیه مبنی بر انجام حمله‌های ترکیبی از سوی این کشور علیه این پیمان نیز واکنش نشان داد.

وزارت خارجه روسیه تاکید کرد که این اتهام‌زنی ناتو، فریب‌کاری است و برای برانگیختن هیجانات و احساسات ضدروسی انجام می‌گیرد.

گفتنی است ناتو رزمایش «مدافع ثابت‌قدم» را از ۲۴ فوریه آغاز کرده است. این رزمایش تا پایان ماه مه ادامه دارد و با مشارکت بیش از ۹۰ هزار نیرو از ۳۲ کشور عضو این ائتلاف نظامی تحت فرماندهی آمریکا انجام خواهد شد.

مرحله دوم این رزمایش با تمرکز بر جابه‌جایی نیروها در سراسر اروپا برگزار می‌شود. در جریان این رزمایش، متحدان ناتو قصد دارند تا مطابق ماده ۵ معاهده پیمان آتلانتیک شمالی، سناریوی جنگ علیه «دشمنی هم‌سطح» را پیاده کنند. براساس این ماده، حمله به یکی از اعضای ناتو، حمله به کل ائتلاف تلقی و مجوز اقدام و کمک مقتضی صادر می‌شود.

الکساندر گروشکو، معاون وزیر خارجه روسیه در ماه ژانویه گفت که وسعت رزمایش مدافع ثابت‌قدم ناتو در سال ۲۰۲۴ از بازگشت نهایی و برگشت‌ناپذیر این ائتلاف به نقشه‌های جنگ سرد جهت رویارویی با روسیه حکایت دارد و نشانه‌ای دیگر از جنگ ترکیبی غرب علیه روسیه است.

کد خبر 6096314

دیگر خبرها

  • حمله شدیدالحن جواد ظریف به آل‌سعود به زبان انگلیسی
  • دستگیری اراذل و اوباش در منطقه فلاح تهران
  • درگیری ماموران امنیتی پاکستان و کولبران یک کشته برجای گذاشت
  • دستبند پلیس بر دستان قاتلان جوان ۲۳ ساله‌ حاجی آبادی
  • قتل جوان ۲۳ ساله با چاقو در نزاع و درگیری/ عاملان قتل دستگیر شدند
  • دستگیری عاملان درگیری منطقه فلاح تهران 
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • انهدام انبار پهپادی اوکراین در خارکوف به دست روس‌ها
  • ناتو برای درگیری احتمالی با روسیه آماده می‌شود
  • انهدام انبار پهپادی اوکراین در خارکوف به دست روسها