Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال پاناما پس از شکست برابر ایران از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم ملی فوتبال ایران در اولین دیدار تدارکاتی خود در اردوی اتریش موفق شد پاناما را با نتیجه 2 بر یک از پیش رو بردارد.

پس از این مسابقه با وجود اینکه پانامایی‌ها از تیم کی‌روش شکست خورده بودند اما سرمربی تیم ملی این کشور از عملکرد شاگردانش  مقابل ایران تمجید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شاگردان هرنان داریو گومس (ملقب به بولی‌یو) در مرحله انتخابی جام جهانی شگفتی‌ساز و مانع رسیدن آمریکا به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه شدند، در نیمه اول ۲ گل خوردند و با یک ضربه پنالتی توانستند یکی از گل‌های خورده را جبران کنند، اما این گل برای فرار تیم منطقه کونکاکاف از شکست کافی نبود.

داریو گومس با وجود شکست در این بازی از عملکرد شاگردانش ابراز خرسندی کرد و اظهار داشت: صرف‌نظر از نتیجه من از بقیه چیز‌هایی که در این بازی دیدم راضی‌ام به خصوص در نیمه دوم، چون عملکردمان نظم و کیفیت داشت. ما با شخصیت بازی و حفظ توپ کردیم. در نیمه اول ضعیف بازی کردیم و به همین دلیل من چند تغییر در تیمم ایجاد کردم و بعد از آن عملکرد‌مان بهتر شد. به این ترتیب حملات‌مان بیشتر شد تا اینکه گل زدیم. احساسی که من نسبت به تیمم دارم مثبت است. در نیمه اول با از هم گسیخته بازی می‌کردیم، اما رفته رفته عملکردمان بهتر شد.

داریو گومس در ادامه درباره تیم ملی ایران هم گفت: ایران تیمی نتیجه‌گرا، سرعتی و سختکوش نشان داد. ما در نیمه اول مقابل این تیم بازی بدی را به نمایش گذاشتیم، اما فکر می‌کنم که یکی از دلایلش تغییرات بسیار زیاد در تیم‌مان بود. با میدان رفتن با تغییرات فراوان خطرناک است. من می‌دانستم که ایران چه تیمی است و اینکه برابر این تیم بازی سختی خواهیم داشت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۳۱۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس یک شهر ایران را دوست ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس روز گذشته در یک بازی مهیج و جذاب مقابل آلومینیوم اراک در جام حذفی شکست خورد و از دور این مسابقات کنار رفت. نکته قابل توجه تکرار پیروزی آلومینیوم مقابل پرسپولیس در فصل جاری در اراک بود.

مجتبی حسینی و شاگردانش در بازی برگشت لیگ برتر مقابل پرسپولیس هم موفق شده بودند این تیم را در اراک با نتیجه یک بر صفر شکست بدهند و حالا در جام حذفی در شرایطی که دو بار از حریف عقب افتادند در نهایت کار را به پنالتی کشاندندو آنجا پیروز شدند.

هردو شکست پرسپولیس در اراک در فصل جاری با هدایت اوسمار ویرا بوده و جالب اینکه این سرمربی تنها دوبار روی نیمکت سرخ‌پوشان به عنوان سرمربی شکست خورده است!

بی‌شک برای اوسمار سرمربی پرسپولیس طبیعی است که شهر اراک را در ایران چندان دوست نداشته باشد؛ اراک برای او امسال خوش‌یمن نبوده و باخت اخیر نیز که باعث شده سرخ‌پوشان یک جام را از دست بدهند و امید خود را روی قهرمانی در لیگ برتر بگذارند.

دیگر خبرها

  • سرمربی پرسپولیس یک شهر ایران را دوست ندارد!
  • اوسمار به پرسپولیسی‌ها: رو پا بایستید، فراموش کنید!
  • صعود شاگردان شمسایی به فینال در ضیافت پنالتی‌ها
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • مس صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • تمجید سایت فیفا از عملکرد متقدرانه شاگردان شمسایی
  • تمجید فیفا از تیم ملی فوتسال ایران؛ عملکرد حسن زاده و کریمی خیره‌کننده است
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران