Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@14:43:12 GMT

برگزاری مانور اطفای نشت گاز کلر در کبودراهنگ

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۳۱۵۰۹

برگزاری مانور اطفای نشت گاز کلر در کبودراهنگ

همدان - مانور مشترک اطفای نشت گاز کلر و مقابله با مخاطرات همزمان، توسط شرکت آب و فاضلاب استان همدان در شهر کبودراهنگ برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی آبفای استان همدان، قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان همدان اهداف برگزاری این مانور را آمادگی بیشتر پدافندی در مقابل حملات بیوتروریستی، افزایش تعامل و نزدیکی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی استان همدان برای همکاری گسترده در زمان بحران، برقراری تعامل مؤثر با سازمان‌های همکار در مدیریت بحران و آشنایی با تأسیسات کلیدی و به‌کارگیری استان‌های معین و سازمان‌های همکار و پشتیبان در همکاری با شرکت آبفای همدان در مواقع لزوم عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید عبدالله زاده آموزش و تمرین تخصصی عوامل درگیر در بحران و افزایش مهارت و ارزیابی کارایی تیم‌های مدیریتی و عملیاتی استان‌های معین و آشنایی بیش از پیش مدیران و نیروهای عملیاتی آبفای استان‌های معین با سازه‌ها، تأسیسات آبی و نقشه خیابان‌های شهر کبودراهنگ را از دیگر اهداف این مانور ذکر کرد.

قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: از آنجا که شبکه‌های آب و فاضلاب از زیرساخت‌های آسیب‌پذیر و حساس در مواقع بروز بحران هستند، بنابراین رفع اتفاقات در این تأسیسات بسیار زمان‌گیر است که باید سطح آمادگی شرکت‌های آب و فاضلاب در مواجهه با بحران سنجیده و نقاط ضعف آنها برطرف شود.
 

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۳۱۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب شرب اصفهان سالم است

مدیرعامل آبفای استان اصفهان با اشاره به انجام ۶۴۸ هزار آزمون کیفی روی آب شرب اصفهان در سال گذشته گفت: سلامت آب شرب شهر اصفهان مورد تایید مرکز بهداشت استان و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، حسین اکبریان در خصوص سلامت آب شرب اصفهان گفت: علاوه بر آزمون‌های انجام شده توسط شرکت آبفای استان اصفهان، کارشناسان مراکز بهداشت در سطح استان اصفهان نیز به عنوان ناظر عالی به صورت روزانه کیفیت و بهداشت آب را کنترل کرده و سلامت آب شرب شهر اصفهان مورد تایید مرکز بهداشت استان اصفهان و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان است.

وی ادامه داد: سال گذشته 648 هزار آزمون کیفی از طریق 33 باب آزمایشگاه فیریکوشیمیایی، میکروبیولوژی و ریزآلاینده های معدنی آب انجام شد.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان بیان کرد: همان‌گونه که بارها تاکید کرده‌ایم کیفیت آب شرب، خط قرمز این شرکت و شرکت مهندسی آبفای کشور محسوب می‌شود، بنابراین آزمایشگاه مرکزی شرکت آبفای استان اصفهان یکی از پیشرفته‌ترین آزمایشگاه‌های آب در سطح کشور بوده که  دارای استاندار 17025 است و صحت و دقت نتایج آن، اعتبار لازم در مجامع علمی را دارد.

وی با بیان اینکه 11 باب آزمایشگاه میکروبی و ‌شیمیایی در سطح استان اصفهان نیز دارای گواهینامه 17025 هستند و این استاندارد در آنها استقرار یافته است، خاطرنشان کرد: در سال گذشته 620 هزار آزمون کلرسنجی، بیش از 17 هزار مورد آزمون میکروبی، بیش از 3 هزار مورد آزمون  فیزیکو شیمیایی و 1500 مورد آزمون فلزات سنگین  روی نمونه‌های آب شبکه و مخازن انجام شده است.

اکبریان تصریح کرد: نظارت و پایش‌های لازم هر روزه توسط کارشناسان کنترل کیفی در سطح استان اصفهان روی آب منابع و مخازن و شبکه برای تضمین کیفیت آب انجام‌ می‌شود.

انتهای پیام/163

دیگر خبرها

  • مانور پیشگیری از آبگرفتگی احتمالی و کمک به دفع آب‌های سطحی در معابر و خیابان‌های اهواز
  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد همدان
  • حمایت آبفای کشور از پروژه های اولویت دار ایلام در حوزه آبرسانی
  • بارش های تهران چقدر کاهش داشته است؟ | برنامه های آبفا برای جلوگیری از هدررفت آب
  • پویش هر کارمند یک سفیر و حامی آب راه‌اندازی شود
  • آب شرب اصفهان سالم است
  • حفر و تجهیز ۳۷ حلقه چاه آب شرب طی سال گذشته در همدان
  • امکانات اطفای حریق در مراتع و جنگل‌ها به خصوص در سمیرم تقویت شود
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت در دانشگاه آزاد همدان