Web Analytics Made Easy - Statcounter

بندرعباس - ایرنا - مدیر امور آب و فاضلاب شهری بندرلنگه گفت: چهار طرح آبرسانی با اعتبار 885 میلیارد و 800 میلیون ریال تا پایان امسال در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی آب و فاضلاب شهری هرمزگان ، فرید معتمدی افزود: این طرح ها شامل اصلاح شبکه فرسوده شهرهای بندرلنگه و کنگ ، ساخت خط انتقال جدید به بندرلنگه ، اجرای طرح ارتقا و تجهیز ایستگاه پمپاژ شماره 2 بندرلنگه و تکمیل طرح ساخت و تجهیز مخزن ذخیره 10 هزار مترمکعبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در تشریح این طرح ها بیان داشت: طرح اصلاح شبکه فرسوده شهرهای بندرلنگه و کنگ به طول 12 کیلومتر با اعتبار 860 میلیارد ریال است که تاکنون 2 کیلومتر آن عملیاتی شده است.
مدیر امور آب و فاضلاب شهری بندرلنگه اظهار کرد: ساخت خط انتقال جدید آبرسانی به بندرلنگه نیز به طول 11 کیلومتر از ایستگاه پمپاژ شماره 2 تا مخزن ذخیره 20 هزار متر مکعبی اجرایی شده که تاکنون هفت کیلومتر آن با اعتبار 15 میلیارد ریال اجرا و به پایان رسید.
معتمدی یاد آورشد: اجرای طرح ارتقا و تجهیز ایستگاه پمپاژ شماره 2 (نصب تجهیزات الکتریکال و مکانیکال) نیز هم اکنون در مرحله تحویل زمین و انغقاد قرارداد است و اعتبار مورد نیاز جهت اجرای این طرح هشت میلیارد و 800 میلیون ریال است.
وی در پایان از تکمیل طرح ساخت و تجهیز مخزن ذخیره 10 هزار متر مکعبی با اعتبار بیش از 2 میلیارد ریال خبر داد و گفت: این پروژه در حال حاضر در مرحله تست و آب بندی قرار دارد.
شهرستان بندرلنگه در 220 کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع است.
هرمزگان دارای جمعیتی افزون بر یک میلیون و 600 هزار نفر است که شرکت آب و فاضلاب این استان 37 شهر با جمعیتی حدود یک میلیون و 100هزار نفر را تحت پوشش خدمات خود دارد.
7195/6048
تنظیم کننده: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۱۳۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد

جلال علمدار مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد در بازدید از پروژه بزرگ آبرسانی شهر میبد در جلسه‌ای با حضور پیمانکار موانع و مشکلات پروژه را بررسی و بر تسریع در روند اجرای این پروژه تاکید کرد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده مقرر شد قبل از شروع فصل گرم سال و پیک مصرف آب این پروژه را به بهره برداری برساند.

او با بیان اینکه با بهره برداری از این پروژه بیش از ۲۰۰ لیتر بر ثانیه به توان تولید آب شهر میبد اضافه می‌شود افزود که این موضوع سبب بهبود کمی و کیفی آب شرب و عدالت در توزیع آب در شهر میبد و همچنین شهر بفروئیه و روستا‌های بخش مرکزی میبد خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد ادامه داد: با بهره برداری از پروژه آبرسانی شهر میبد بیش از هشتاد هزار نفر از آب شرب پایدار و باکیفیت بهره مند می‌شوند.

علمدار تصریح کرد: این پروژه شامل بیش از ۱۷ کیلومتر خط انتقال آب، تجهیز ۸ حلقه چاه، ساخت یک باب مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی و اجرای خطوط برقرسانی است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • بهره برداری از طرح آبرسانی روستای گل سفید کیار
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • ۸۰۰۰ میلیارد ریال صرف اصلاح و توسعه آبرسانی مازندران شد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود
  • آغاز آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان
  • عملیات آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان
  • بهره برداری از مرحله نخست طرح آبرسانی آتیشگاه تا پایان امسال