Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-28@20:13:47 GMT

ترافیک سنگین در محور کرج- چالوس

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۳۳۷۷۹

به گزارش پارس نیوز،

 سهم وسایل نقلیه سنگین از کل تردد ثبت ‌شده در شبانه ‌روز گذشته 10.3 درصد بود.
اوج تردد بین ساعت های 17 تا 18 و کمترین تردد ساعت چهار تا پنج صبح صورت گرفت.
با آگاهی از این موضوع می‌توان زمان مناسب ‌تری را برای سفر انتخاب کرد.
در 24 ساعت گذشته آزادراه تهران- کرج در محدوده استان البرز بیشترین رفت و آمد را با 140هزار و 250دستگاه وسیله نقلیه ثبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



** آخرین وضعیت ترافیکی
بر پایه اطلاعات سامانه 141 از تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت های شعبه های راهداری سراسر کشور، تا ساعت 13 امروز در محور کرج به چالوس در محدوده بیلقان شهر کرج ترافیک سنگین گزارش شد.
در محور آمل به تهران در محدوده پارک جنگلی آمل نیز ترافیک نیمه سنگین است.
با توجه به بازگشت زایران اربعین حسینی (ع) همچنان در محور مهران به ایلام، چذابه به بستان و شلمچه به خرمشهر تردد پرحجم است.
در برخی مقاطع ترافیک نیمه سنگین گزارش می شود.
در سایر راه های اصلی کشور تردد به صورت روان ادامه دارد.

** آخرین وضعیت جوی
بر پایه اطلاعات سازمان مدیریت و حمل و نقل جاده ای، تا ساعت 13 ظهر امروز در برخی محورهای استان های گیلان و مازندران بارش پراکنده باران را شاهدیم.
به گزارش ایرنا، یادآوری می شود محدودیت های ترافیکی ایام اربعین حسینی (ع) در استان های خوزستان و چهارمحال وبختیاری به شرح زیر است:
تا ساعت 7 صبح سه شنبه بیست و سوم آبان ماه تردد کلیه کامیون و تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی در محورهای اهواز- سوسنگرد، بستان- چذابه، اهواز- خرمشهر و شلمچه ممنوع است.
برای شلمچه مسیر جایگزین وجود ندارد اما خودروهایی که قصد رفتن به خرمشهر را دارند می توانند از مسیر اهواز- آبادان- خرمشهر و برعکس تردد کنند.
همچنین در این مدت تردد اتوبوس ها در محور هفتگل- باغملک- ایذه- دهدز- شهرکرد و برعکس ممنوع و مسیر اهواز- اندیمشک- خرم آباد- الیگودرز- اصفهان- شهرکرد و برعکس به عنوان مسیر جایگزین تعیین شده است.
این محدودیت ها در استان ایلام نیز تا ساعت 7 صبح سه شنبه بیست و سوم آبان ماه ادامه دارد که تردد همه تریلرها، کامیون و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از محورهای دهلران- مهران، حمیل- ایلام، قلاجه- ایلام و ایلام- مهران ممنوع است.
همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ایلام به سمت مهران تا اطلاع بعدی ممنوع است و محور ایلام- ملکشاهی- مهران به عنوان محور جایگزین اعلام می شود.

 

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۳۳۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور کرج -چالوس مسدود شد

 

به گزارش تابناک، علی زندی فر گفت: به علت ادامه عملیات نصب توری بر روی سنگ، محور کرج چالوس از کیلومتر ۱ تا ۶ (محدوده کندر) از تاریخ ۹ اردیبهشت تا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۰۹:۰۰ الی۱۵:۰۰ مسدود می‌شود.
زندی فر بیان کرد: بر همین اساس تردد از ابتدای میدان امیرکبیر تا کندر در زمان اجرای عملیات ممنوع است و تردد از محور فرعی آتشگاه - نوجان و آزادراه تهران - شمال انجام می‌شود.


مدیر کل راهداری البرز خاطرنشان کرد: رانندگان برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیگر خبرها

  • محور کرج -چالوس مسدود شد
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/ این محورها مسدود هستند
  • ترافیک سنگین در محورهای کرج - چالوس
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/بارش باران در برخی محورهای ۳ استان
  • وضعیت جاده‌ها، امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ترافیک سنگین در محور چالوس
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت