Web Analytics Made Easy - Statcounter

لنجان_امام جمعه زرین شهر گفت: اربعین معجزه قرن امروز است که زیبایی های فوق العاده مکتب حسینی و شعیه را به جهانیان مخابره می کند، امروز شعیه وظیفه دارد از فرهنگ غنی اربعین دفاع کند و مراقب توطئه دشمنان و شبهه افکنی آنان باشند .

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، حجت الاسلام قاسم باقریان در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه زرین شهر اظهار کرد: دشمن تمام قد ایستاده تا چهره اسلام به ویژه شعیه ها را در  دنیا خشن نشان دهد  برای همین با استفاده از تمامی امکانات خود  به دشمنی می‌پردازند، آنها زیبایی های اربعین را مخفی نگه می دارند تا مردم دنیا با زیبایی های مکتب حسین (ع) آشنا نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اربعین سراسر مهر، عشق، ایثار، وحدت و برادری است از این رو دشمنان تلاش فراوانی کردند تا ظرفیت های اربعین را تحت تاثیر قرار دهند حتی در زمانی اربعین را ممنوع کرده بودند و کسی حق زیارت نداشت  اما با تمامی جنایاتی که در این مسیر انجام دادند سرانجام آن حضور میلیونی مردم در زیارت اربعین  شد.

امام جمعه زرین شهر تصریح کرد: اگر همه‌ جنایتکاران  و افراد گمراه و وهابی ها را جمع کنند ده هزار نفر نمی شود اما مکتب بزرگ حسینی در ایام اربعین بیش از ۲۰ میلیون نفر را زیر بیرق عزتمند حسینی (ع) قرار می دهد.

وی ادامه داد: اربعین معجزه قرن امروز است که زیبایی های فوق العاده مکتب حسینی و شعیه را به جهانیان مخابره می کند، امروز شعیه وظیفه دارد از فرهنگ غنی اربعین دفاع کند و مراقب توطئه  دشمنان و شبهه  افکنی آنان باشند و خدای ناکرده اسیر تبلیغات مسموم دشمنان در این مسیر مقدس نشویم.

باقریان اضافه کرد: امروز میلیون ها نفر به سفر اربعین حسینی می روند و پیام وحدت و برادری  مکتب حسین بن علی را به جهانیان می رسانند، بسیاری در این  مسیر تلاش و زحمت می کشند تا زیبایی های اربعین علی رغم توطئه دشمنانان به تصویر کشیده شود، دشمن از زیبایی های اربعین می‌ترسد که به شبهه افکنی و تبلیغات مسموم پرداخته است.

وی عنوان کرد: در مسیر اربعین خیلی ها  در برابر عشق حسین با تمام وجود کمر خدمت به زائرین بستند و بدون دریافت ریالی خالصانه ترین اقدمات را انجام دادند که از همه‌آنها به ویژه خادمین موکب شهرستان لنجان کمال سپاس را داریم.

امام جمعه زرین شهر بیان کرد: یکی از گلایه های  مقام معظم رهبری   از ما  در خصوص عدم توجه به فرهنگ کتاب  و کتابخوانی است، موضوعی که باید مورد توجه همه ‌ی ما قرار گیرید امروز افراد، ساعت ها از فضای مجازی و رسانه های مختلف استفاده می کند  اما حاضر به مطالعه یک کتاب نیست.

وی خاطرنشان کرد: عدم توجه به کتاب وکتابخوانی به فرهنگ ما آسیب می زند از این رو باید دغدغه  مقام معظم  رهبری در این خصوص جدی گرفته شود و همه ‌ما جهادی وار، برای ایجاد بیشتر فرهنگ کتاب خوانی تلاش کنیم و  فرزندان خودمان را از کودکی به کتاب و کتابخوانی عادت دهیم.

باقریان یادآور شد: علم و توجه به آن امروز از اساسی ترین موتر حرکت وپیشرفت جوامع است و  آفتی که امروز گربیان علم و علم آموزی را گرفته است مدرک گرایی و قرار دادن علم مقابل مدرک است که متاسفانه آفتی خطرناک است، علم همراه با دانش، معرفت و  خلاق با هیچ چیزی قابل مقایسه نیست.

وی اذعان کرد: توجه به علم و علم آموزی یکی از آموزه های مهم مکتب اسلام است لذا جای سپاس از توده های مردم داریم که در مسیر علم آموزی با تمام وجود کار می کنند پدر و مادرهای که با کمبودهای زندگی خود بازهم به فکر علم آموزی فرزندان خود هستند در  دامان همین پدر و مادر نخبه ها، شهدا و ...  تربیت شدند وعلم وپیشرفت امروز مرهون زحمات همه شما مردم است.

امام جمعه زرین شهر در پایان گفت: سردمداران آمریکا به صراحت بیان کردند که ما گروه  جنایتکار داعش را  با پول های کثیف  عربی ایجاد کردیم و به جان مسلمانان انداختیم خودشان می‌گویند ما کثیف‌ترین، پلیدترین  انسان ها را با پول های وهابی و عربی از سرتاسر دنیا جمع کردیم تا به اسلام و شیعه آسیب بزنیم.

وی تصریح کرد: اما جوانان حسینی با شجاعت تمام در مقابل جنایات وحشتناک انها ایستادند و پیروزی های متعددی را برای مردم مظلوم کشورها به وجود آوردند آنها نمی خواهند مقاومت در منطقه  باقی بماند برای همین و برای فرار از شکست های مختلف خود از مقاومت هر روز توطئه جدیدی را به راه می اندازد.

باقریان افزود: یک روز داعش، یک روز کردستان عراق و یک روز با وادر کردن نخست وزیر لبنان به استعفا  به مقابله با محور مقاومت می پردازند اما آنها بدانند نور حقیقی اسلام خاموش شدنی نیست.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۳۴۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکتب «گل آقا» در بخش طنزپردازی امروز پیاده سازی شود

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی عصر سه شنبه در آیین هشتمین جشنواره طنز پهلو به مناسبت گرامیداشت زنده یاد کیومرث صابری فومنی (گل آقا) در سالن اجتماعات ارشاد اسلامی فومن اظهار کرد: گیلان استان مفاخرخیز و مستعدپرور است و این مهم را می توان در بخش های مختلف جست و جو کرد.

استاندار گیلان با بیان اینکه نقد سبب اصلاح امور می شود، گفت: نقد منصفانه از دستگاه ها و مسوولان در جامعه بسیار موثر است.

عباسی با انتقاد از برخی نقدهای غیرواقع و غیرمنصفانه از سوی برخی رسانه ها بیان کرد: انعکاس مشکلات و مسائل در قالب ها و چارچوب های خاص منجر به اصلاح می شود.

وی با اشاره به نقش نظارتی اصحاب رسانه و خبرنگاران افزود: خبرنگاران نقش نظارتی در جامعه ایفا می کنند.

استاندار گیلان با بیان اینکه نقدهای منصفانه تلخ و گزنده نیست، گفت: الگوپذیری رسانه ها در نقدپردازی از کیومرث صابری فومنی مورد توجه قرار گیرد.

عباسی با اشاره به اثرگذاری طنز گل آقا در لایه های مختلف بیان کرد: طنز گل آقای استاد صابری فومنی در چارچوب خاص و مرزهای اخلاقی حرکت می کرد.

وی با بیان اینکه نسل جوان امروز تشنه نقدپردازی گل آقایی است، افزود: مکتب گل آقا باید در بخش طنزپردازی امروز پیاده سازی شود.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم تزریق امید در جامعه بیان کرد: ایجاد نشاط اجتماعی در قالب های طنز در اولویت قرار گیرد.

کد خبر 6093425

دیگر خبرها

  • مکتب «گل آقا» در بخش طنزپردازی امروز پیاده سازی شود
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • شکست یک جنبش بزرگ با توطئه‌های رنگارنگ داخلی و خارجی
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود
  • از برنامه برای رفع نقاط پرتصادف تا تمهیدات تسهیل تردد زائران اربعین حسینی
  • ۸ انیمیشن کلاسیک که باید حتما ببینید | از والت دیزنی تا میازاکی