Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ پاسدار حسن فضلی فرمانده سپاه شهرستان خاش در مراسم تجلیل از متولیان و دست اندرکاران اردو‌های راهیان نور خاش، اظهار کرد: اردو‌های راهیان نور تاثیر بسزایی در آشنایی دانش آموزان با فرهنگ دفاع مقدس دارد.

وی با بیان اینکه علت شروع جنگ علیه ایران، کشور‌های هم‌پیمان باصدام بود که تجهیزاتی را در اختیار دست پرورده خود گذاشتند، تصریح کرد: در جنگ هشت ساله دفاع مقدس کشور‌ها می‌خواستند خاک ایران را تصرف کنند، اما رزمندگان اسلام با دستان خالی به درستی دفع تجاوز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ پاسدار فضلی با بیان اینکه نسل جوان با رشادت‌ها و دلاوری‌های شهیدان جنگ هشت ساله بیشتر آشنا شوند، تصریح کرد: با تدابیر ارزشمند مقام معظم رهبری همه روزنه‌های دشمن برای تفرقه در کشورمان بسته شده است.

 * اردو‌های راهیان نور نقش مهمی در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان در جنگ نرم دارد

مدیر آموزش و پرورش خاش ضمن تشکر از عوامل اجرایی اعزام دانش آموزان به مناطق ۸ سال دفاع مقدس، گفت: آشنایی با سرزمین‌های مقدس که خون هزاران شهید بر آن مکان‌ها ریخته شده، دلیل آرامش و ثبات در جمهوری اسلامی ایران باشد.

قاسم کوچکزایی با بیان اینکه امروز دشمن در تلاش برای ضربه زدن به ارزش‌های اسلامی و ارزش‌های دفاع مقدس است، افزود: وظیفه همگان است تا نگذاریم در این جنگ نرم دشمنان پیروز باشند.

وی با بیان اینکه با توجه به تاکیدات رهبری اردوی راهیان نور دانش آموزی در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب اسلامی می‌فرماید:" اردو‌های راهیان نور تاثیرات بسیار مثبت در دانش آموزان دارد" لذا باید این اردو‌ها گسترش پیدا کند و تعداد آن‌ها زیاد شود.

در پایان این آیین از تلاش‌های مربیان، سرپرستان و فعالان اردوی راهیان نور دانش آموزی و نفرات برتر جشنواره دل نوشته‌های این اردو‌ها تجلیل شد.

انتهای پیام/ع

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۳۵۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماهیت برنامه‌های سلامت محور از جنس برنامه‌های فرهنگسازی است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،نادر اسدی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی، در اختتامیه جشنواره سفیران سلامت گفت:برنامه‌های هفته سلامت صرفا حول مسائل پزشکی نیست بلکه در ابعاد وسیع‌تری مثل موضوعات آموزشی، آگاه سازی کودکان و دانش آموزان از خودمراقبتی در حوزه‌های جسمی، حرکتی، سبک زندگی، مهارت‌های زندگی و حیطه‌های روانی و عاطفی است.

وی افزودکبرنامه‌های هفته سلامت از طریق تقویت فرهنگ مشارکتی، یادگیری سازمانی، توانمندسازی و تقویت فرهنگ شهروندی اثربخشی‌های خاصی دارند در واقع ماهیت برنامه‌های سلامت محور از جنس برنامه‌های فرهنگسازی است، یعنی برپایه دانش، باور و نگرش رفتار‌ها در هویت بخشی زندگی دانش آموزان و جامعه عمل می‌کنند.

اسدی گفت:ایام هفته سلامت یک پویش همگانی برای موضوع سلامت است. هفته سلامت مختص به یک نهاد خاص نیست و تمام افراد و نهاد‌های رسمی و غیر رسمی جامعه در این پویش همگانی نقش ایفا کنند.

وی گفت:سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به عنوان یک سند بالادستی نقشه راه و سیر حرکت تحولی در مدارس یکی از ساحت‌های شش گانه تربیتی را ساحت زیستی و بدنی تعریف کرده، برای داشتن ایران قوی و مدرسه قوی مورد نظر دولت سیزدهم، تقویت ارزش‌های دینی، هویت ملی و اعتقادی و همچنین زیستی و بدنی دانش آموزان مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود:هیچکس مسئول شادی، موفقیت و سلامتی شما نیست جز خودتان، پس مسئولیت پذیر باشید، ورزش و پیاده روی را جزو برنامه‌های روزانه خود قرا دهید، ترکیب سلامت و ورزش یک ترکیب برنده و پایه گذار فرهنگی است، هرگز زندگی خودتان را با دیگران مقایسه نکرده و لبخند را از خودتان دریغ نکنید.

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • محسن رضایی:باید از ظرفیت فرماندهان ارشد جنگ برای تربیت راویان جوان بهره برد
  • ابعاد مختلف عملیات «وعده صادق» برای نسل جوان تبیین شود
  • تاکید بر برنامه ریزی مدون در حوزه های فرهنگی و اعتقادی دانش آموزان فیروزکوه
  • باور‌های اعتقادی مهم‌ترین عامل پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است
  • ماهیت برنامه‌های سلامت محور از جنس برنامه‌های فرهنگسازی است
  • اعزام دانشجویان به اردو‌های راهیان نور غرب
  • رابطه بین دانش و صنعت تقویت شود
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • برنامه «راهیان پیشرفت» با هدف ترویج دستاوردهای دانش‌بنیان‌های کشور برگزار می‌شود