Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-07@02:54:44 GMT

بسیجیان، پیشتازان عرصه جنگ نرم هستند

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۱۳۹۹۰

بسیجیان، پیشتازان عرصه جنگ نرم هستند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب، بسیجیان را پیشتازان عرصه جنگ نرم دانست و گفت: «امروز جنگ نظامی وجود ندارد، اما جنگ نرم وجود دارد و بسیجیان در خط مقدم این جنگ قرار دارند.»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، نشست فصلی اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب با حضور مسئول بسیج دانشجویی شهرستان، رئیس و معاون دانشجویی و فرهنگی واحد بناب برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدعبدالله حجتی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب، بسیجیان را پیشتازان عرصه جنگ نرم دانست و گفت: «امروز جنگ نظامی وجود ندارد، ولی جنگ نرم وجود دارد و بسیجیان در خط مقدم این جنگ قرار دارند.»

حجتی گفت: «امروز تفکر بسیجی، نمود خود را در عرصه‌های مختلف اقتصادی، نظامی، امنیتی و ... نشان داده است؛ اقتدار و امنیت مثال‌زدنی ایران اسلامی و ایستادگی در برابر زیاده‌گویی‌های استکبار جهانی، نتیجه این تفکر است.»

وی ادامه داد: «دانشگاه، یک مجموعه تک‌بعدی نیست و در کنار فعالیت‌های علمی و پژوهشی، فعال کردن عرصه فرهنگی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و دانشجویان بسیجی، مسئولیت سنگینی در جهت ارتقای سطح فرهنگی دانشگاه دارند.»

داود جباری معاون دانشجویی و فرهنگی این دانشگاه نیز یکی از شاخصه‌های دانشجویان بسیجی را پیشتازی در عرصه علمی دانست و گفت: «خوشبختانه امروز توانمندی علمی بسیجیان اثبات شده و پیشرفت چشمگیر در زمینه دفاعی و موشکی از مصادیق آن است.»

هادی اکبری مسئول بسیج دانشجویی واحد بناب نیز با بیان اهداف و برنامه‌های بسیج برای سال تحصیلی 97-1396 گفت: «بسیج معطر به عطر هزاران شهید است؛ ما باید شهدا را الگوی خود قرار دهیم و با جذب حداکثری و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانشجویان، بخشی از دِین خود نسبت به آنان را ادا کنیم.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۱۳۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاسمی: هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم +فیلم

رئیس سازمان بسیج دانشجویی گفت: هر جا به قرآن تأسی و توجه کردیم موفق شدیم و هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست خبری جشنواره قرآن و عترت حیات سازمان بسیج دانشجویی، بعد از ظهر امروز(یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه) در محل مجتمع فرهنگی دانشجویی سیزده آبان برگزار شد.

 

هادی قاسمی، رئیس سازمان بسیج دانشجویی در این نشست گفت: هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم. وی افزود: از هر زاویه ای نگاه کنیم قرآن ناجی و نجات بخش است و هر چقدر در جهت تبلیغ و ترویج این موضوع تلاش شود به رشد و تعالی جامعه و جوانان می تواند کمک کند.

 

قاسمی گفت: هر جا به قرآن تأسی و توجه کردیم موفق شدیم و هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

رئیس سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به اینکه اگر با نگاه هنر به مفاهیم قرآنی ورود کنیم حتما می‌توانیم عمق تاثیر بیشتری را دنبال و پیگیری کنیم، بیان کرد: یکی از موضوعات اساسی که جشنواره قرآن وعترت حیات به آن توجه کرده موضوع هنر است و در بخش هنر توجه ویژه ای به مفاهیم قرآن می شود.

 

وی در ادامه گفت: بیش از ۱۰۰ دانشکده در کشور داریم که به موضوع رسانه و هنر می‌پردازند که اگر به مفاهیم قرآنی با نگاه هنر ورود داشته باشند حتما می‌توانیم عمق تاثیر بیشتری را دنبال و پیگیری کنیم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   مشاهده گزارش تصویری

دیگر خبرها

  • برتری ۴ نشریه دانشگاه آزاد رودهن میان نشریات دانشجویی واحد‌های دانشگاهی
  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور
  • سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات
  • بسیج سازندگی؛ نهالی روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی
  • گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • حجت‌الاسلام رضایی: دانشجویان میدان‌دار عرصه انقلاب هستند
  • قاسمی: هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم +فیلم
  • بسیج‌ سازندگی در عرصه‌های مورد نیاز کشور خوش درخشیده است