Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوشهر - ایرنا- امام جمعه نوشهر گفت: آمریکا و اسرائیل و هم‌پیمانانشان از جمله حکام عربستان، با مشاهده شکست داعش در سوریه و عراق و همچنین شکست توطئهٔ تجزیه کردستانِ عراق، در صدد ایجاد آشوب در لبنان هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام محمود مشایخ در خطبه‌های نماز جمعه نوشهر افزود : دشمنان اسلام نمی‌خواهند در منطقه آرامش باشد زیرا اگر آرامش باشد، آمریکا نمی‌تواند سلاح بفروشد و از طرف دیگر نیز رژیم سلطنتی و نامشروع عربستان می‌تواند به حیات خود ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به استعفای نخست وزیر لبنان در عربستان ، ادامه داد : الان اسرائیل خیلی خوشحال است و حتی شنیده می‌شود که اسرائیل می‌خواهد بلندی‌های جولان را که این رژیم چند دهه قبل از خاک سوریه غصب کرده است، در اختیار داعش بگذارد.
مشایخ اظهار داشت: تنش‌های پیش آمده در عربستان و جنگ قدرت بین شاهزادگان و دیگر اعضای خاندان سعودی نشانهٔ دیگری مبنی بر وجود نقشه‌های جدید برای غرب آسیا است.
امام جمعهٔ نوشهر تأکید کرد: ادامهٔ فتنه‌آفرینی‌های عربستان و تکرار ادعاها بر ضد ایران در حالی است که یمنی‌ها در پاسخ به آن همه جنایت و کشتار سعودی‌ها، یک موشک به فرودگاه ریاض پرتاب کردند.
وی با اشاره به راهپیمایی میلیونی مردم در آیین اربعین حسینی بیان کرد: راهپیمایی 20 میلیونی در مسیر نجف به کربلا، در امتداد حرکت پیام‌رسان‌های کربلا است و در زمانی اتفاق می‌افتد که گرگ‌ها برای نابودی مسلمانان خیز برداشته‌اند.
امام جمعه نوشهر تصریح کرد: هدف این راهپیمایی، بیداری اسلامی و تقویت محور مقاومت است و نظیرش در دنیا سابقه ندارد.
مشایخ گفت: این حرکت عظیم، رخدادی مردمی است و دولت‌ها تنها امنیت و سهولت رفت‌وآمد آن را تأمین می‌کنند و یک وجه مشترک دارد و آن حب به امام حسین ( ع ) است.
او دربارهٔ شروع به کار استاندار جدید مازندران و بازدید وی از شهرستان نوشهر اظهار داشت: خوب است مدیران جوری مدیریت و کار کنند که در انتها، جدا از رضایت الهی، وجدانشان راضی باشد.
امام جمعهٔ نوشهر ادامه داد: برای شهرستان نوشهر، چهار چیز خیلی مهم است که عبارت است از اشتغال جوانان، درمان، راه، گردشگری.
مشایخ با اشاره به 24 آبان، سالروز رحلت علامه سید محمدحسین طباطبایی که به نام روز کتاب و کتاب‌خوانی و کتابدار نام‌گذاری شده است گفت: معجزهٔ پیغمبر ما کتاب است و برای امت این پیغمبر خیلی بد است که امتش کتاب‌خوان نباشد و نسبتِ کتاب‌خوانی دیگران بیشتر از مسلمانان باشد.
وی تأکید کرد: جوانان و دیگر افراد جامعه باید کتاب‌خوان باشند زیرا پیشرفت جامعه به کتاب‌خوانی است و نهج‌البلاغه و مفاتیح‌الجِنان و همچنین قانون و شفا از ابن‌سینا، همگی به صورت کتاب است.
خبرنگار : شهاب رویانیان ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
1654/ 1602/7517

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۳۵۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های «پشت صحنه»، جمعه ۱۴ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  رئیس سازمان صداوسیما گفت: رسانه ملی با تمام توان در خدمت نمایشگاه کتاب است.

رسانه ملی ده‌ها دقیقه برنامه گفتگو محور وترکیبی برای پوشش کامل نمایشگاه کتاب تهران که از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت در مصلی تهران برگزار می‌شود تدارک دیده است.

آئین پایانی دومین جشنواره نمایش‌های عروسکی یا عروسک خونه فرصتی بود برای بیان دغدغه‌ها و مطالبه ها.

فصل سوم برنامه «محفل» به زودی کلید می‌خورد. گروه سازنده این برنامه برای تهیه این فصل ممکن است به خارج از کشور هم بروند.  

«محفل» پر مخاطب‌ترین برنامه نوروز و ماه رمضان ۱۴۰۳ بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • تاکیدامام جمعه سلماس بر حمایت از اجرای طرح نور
  • سند تحول بنیادین مجموعه اقدامات برای خوشبختی فرزندان است
  • برهم خوردن معادلات دشمنان پس از عملیات وعده صادق
  • عملیات وعده صادق دشمنان را مرعوب و دوستان را مسرور کرد
  • مسئولان با جدیت بیشتری پای کار حل مشکل کشاورزان بیایند
  • دولت باید مایحتاج کارگران را مهیا کند/نقشه دشمنان از بین بردن مغزهای متفکر در بلاد اسلامی است
  • مردم حامی اجرای طرح نور نیروی انتظامی
  • خبر‌های «پشت صحنه»، جمعه ۱۴ اردیبهشت
  • حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران