Web Analytics Made Easy - Statcounter

به عقیده گیون، باتلند با انگیزه بالای خود می تواند تهدیدی جدی برای جایگاه مطمئن هارت در تیم ملی انگلیس باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شی گیون هم تیمی پیشین جو هارت، معتقد است که دروازه شماره یک انگلیس در حال پاسخ دادن به اعتماد گرت ساوتگیت به خود است.

به گزارش BBC، هارت، جک باتلند و جوردن پیکفورد، انتخاب های ساوتگیت برای دو دیدار دوستانه برابر آلمان و برزیل در خط دروازه بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگرچه این که باتلند روز گذشته از تیم کنار گذاشته شد، گیون معتقد است که هارت شماره یک باقی خواهد ماند.

جو پیراهن دروازه بانی تیم را به دست آورده و ساوتگیت هم مربی وفاداری به نظر می رسد.

به عقیده گیون، انتقال قرضی به تورینو و وست هم نیز، جایگاه هارت در تیم ملی را سست نکرده است.

در ایتالیا به حد کافی از جو چیزی ندیدیم. بازگشت به لیگ برتر برای جو مهم بود. او با وست هم، حالا به زیر ذره بین بازگشته و اینک هم که سال جام جهانی در پیش است. تابستان آینده تابستان بزرگی برای جو خواهد بود و او مصمم است با وجود فشار باتلند، پیراهن شماره یک تیم را حفظ کند. گرت خیلی به او وفادار بوده است. زمانی که شاید او افت کرده بود، وی به او تکیه کرد و حالا جو با چند نمایش بزرگ برای انگلیس، پاسخ او را داده است.

گیون همچنین در مورد کنار گذاشته شدن باتلند به دلیل شکستگی انگشت دستش از اردوی تیم ملی گفت:

من با جک هم کار کرده ام و او به سختی در حال تلاش کردن است. وجود داشتن چنین رقابتی برای مربی خوب است. برای جو هم خوب است که جک آنجاست و او را زیر فشار می گذارد. پیکفورد، فریزر فورستر و تام هیتون پس از بازگشت از مصدومیت، سایر گزینه های موجود در خط دروازه بانی هستند و بنابراین اوضاع آن ناحیه از زمین مساعد است و حالا دوران آن گذشته که مردم می گفتند: «تمام دروازه بان های ما کجا رفته اند؟». به عقیده من در برهه فعلی، جک و جو دو مدعی اصلی بر تن کردن پیراهن شماره یک انگلیس (در جام جهانی) هستند.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۳۶۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جا ماندگان جام ؛ شانس مدعیان غیر از پرسپولیس

به گزارش همشهری‌آنلاین، امروز و فردا در حالی مسابقات مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی برگزار خواهد شد که به‌نظر می‌رسد قهرمانی در این مسابقات برای هر سه‌مدعی جدی باقیمانده یعنی پرسپولیس، سپاهان و تراکتور جنبه حیاتی و حیثیتی دارد. پرواضح است که فتح هر جامی، هدف نهایی همه تیم‌های حاضر در آن تورنمنت است و اصلا نیازی نیست توضیح بدهیم چنین موفقیتی تا چه اندازه می‌تواند شیرین باشد اما وضع برای این سه‌تیم تا حدودی فرق دارد.

پرسپولیس: استقلال در لیگ، یک امتیاز بیشتر از این تیم دارد و بدون تعارف با توجه به مسابقات نسبتا آسان‌تر باقیمانده برای آبی‌ها، آنها از شانس بیشتری برای قهرمانی برخوردار هستند. پس پرسپولیس باید نگاه جدی‌تری به مسابقات حذفی داشته باشد تا احیانا فصل را بدون جام تمام نکند؛ مخصوصا که گفته می‌شود ازجمله شروط تمدید قرارداد با اوسمار ویرا، کسب حداقل یک قهرمانی است. حالا اگر پرسپولیس در لیگ هم قهرمان شد، لذت بزرگ «دوگانه» را تجربه خواهد کرد که می‌تواند جایگاه افسانه‌ای به سرمربی برزیلی این تیم ببخشد.

سپاهان: گران‌ترین تیم این فصل با فاصله در اصفهان بسته شد و باز هم خبری از قهرمانی در لیگ نبود. مبرهن است که در چنین شرایطی فتح جام‌حذفی می‌تواند این غم بزرگ را کمی تسکین بدهد. اگر ژوزه مورایس موفق به قهرمانی در این مسابقات هم نشود، به‌احتمال بسیار زیاد باید دوران او را در اصفهان پایان‌یافته دانست، حالا هر چقدر هم که غرامت اخراج مربی پرتغالی هنگفت باشد.

تراکتور: شرایط این تیم هم در جام‌حذفی مشابه سپاهان است، تنها با این تفاوت که سرمربی تیم تبریزی جدا شده و کادر جدید با اندیشه‌ها و آرزوهای نو وارد می‌شوند. قهرمانی در جام‌حذفی برای سرمربی جدید تراکتور (احتمالا یحیی گل‌محمدی) می‌تواند یک سرمایه بسیار مهم پیش از آغاز فصل بعد باشد. در این صورت او هم در پنجره تابستانی قادر است مدیران باشگاه را به هزینه کردن ترغیب کند و هم در آغاز فصل جدید از گارانتی بالایی نزد هواداران برخوردار خواهد شد.

کد خبر 847138 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز جام حذفی فوتبال باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • آغاز جنگ مدعیان لیگ برتر برای این ستاره (عکس)
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • مدعیان آزادی بیان بر طبل رسوایی خود کوبیدند
  • سیتی شماره دو با گواردیولای شماره دو: صعود!
  • خبری از بخشش حسینی نیست؛خالدآبادی مرد شماره یک نکونام در تبریز
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!
  • قهرمانی بدون شکست آرسنال در ورزشگاه وایت هارت لین (25 آوریل، 2004) / فیلم
  • از کابوس سقوط تا صعود به یک چهارم جام حذفی/ تیم محترم «محرم»
  • اولین گل کوین دی بروین در لیگ برتر انگلیس با ضربه سر
  • جا ماندگان جام ؛ شانس مدعیان غیر از پرسپولیس