Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تولیدات فیلم‌های سینمایی همان طور که پیش‌بینی می‌شود با رسیدن به فراخوان سی و ششمین جشنواره فیلم فجر با سرعت بیشتری جلو می‌رود و بیشتر سارندگان در تلاش برای حضور اثرشان در این رویداد فرهنگی هنری هستند.

تولیدات سینمایی در این هفته نیز رنگ و بوی خوبی به خود گرفته بود که در این گزارش می‌خوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فیلمبرداری «مصادره» مهران احمدی در ارمنستان به پایان رسید و ادامه آن در تهران خواهد بود.

منصور لشکری قوچانی از ساخت جدیدترین فعالیت سینمایی خود یعنی «زنگبار» خبر داد.

صداگذاری «هایلایت» اصغر نعیمی توسط حسین قورچیان به نیمه رسید.

بهاره کیان افشار به «عطر تلخ» علی ابراهیمی پیوست، پیش از این ابراهیمی با سیما تیرانداز قرارداد بسته بود.

فیلمبرداری «چهارراه استانبول» مصطفی کیایی پس از 50 جلسه به پایان رسید.

مراحل فنی فیلم سینمایی «آستیگمات» به کارگردانی مجیدرضا مصطفوی ادامه دارد.

فیلمبرداری «درساژ» به کارگردانی پویا بادکوبه و تهیه‌کنندگی روح‌الله و سمیرا برادری به پایان رسید. علی مصفا، شبنم مقدمی و نگار مقدم بازیگران آن هستند.

بهروز افخمی کمدی «رویای فرانسوی» نوشته پدرام کریمی را جلوی دوربین می‌برد.

فیلمبرداری پروژه سینمایی «لس آنجلس- تهران» در لس آنجلس به پایان رسید.

مرحله میکس «ما شما را دوست داریم خانوم یایا» به کارگردانی عبدالرضا کاهانی به پایان رسید و برای اکران در ایران و تایلند آماده می شود.

فیلمبرداری «تنگه ابوغریب» بهرام توکلی و تهیه‌کنندگی سعید ملکان ادامه دارد.

بازی نورگل یشیلچای در «جن زیبا» بایرام فضلی به پایان رسید.

«لاتاری» مهدویان برای دهمین بار بازنویسی شد.

فیلمبرداری «درخونگاه» سیاوش اسعدی با بازی جمشید هاشم پور، امین حیایی، ژاله صامتی، مهراوه شریفی نیا، منصور شهبازی و پانته‌آ پناهی‌ها ادامه دارد.

صداگذاری «کامیون» کامبوزیا پرتوی ادامه دارد.

هادی حجازی‌فر و هدیه تهرانی بازیگران اصلی فیلم سینمایی «واسطه» آرش لاهوتی هستند.

طناز طباطبایی و امیر آقایی در فیلم سینمایی «روسی» امیرحسین ثقفی بازی می‌کنند.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۳۷۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلونسو: می‌خواهیم فصل را بدون باخت تمام کنیم

سرمربی بایر لورکوزن می‌گوید تیمش به دنبال این است که فصل را بدون باخت به پایان ببرد.

به گزارش ایسنا، فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ ممکن است نه تنها در تاریخ بایر لورکوزن که در فوتبال جهان ثبت شود. در حالی که به پایان فصل نزدیک می‌شویم، لورکوزن هنوز حتی یک بازی را نباخته و به‌سرعت به سمت سه‌گانه طلایی پیش می‌رود. لورکوزن قبلا بوندسلیگا را برده و پس از ۳۲ هفته، ۸۴ امتیاز دارد (۲۶ برد، شش تساوی، بدون باخت). تنها دو بازی در بوندسلیگا باقی مانده و لورکوزن باید برابر بوخوم و آوگسبورگ قرار گیرد.

به گزارش بیلد، ژابی آلونسو، سرمربی بایر لورکوزن بعد از برد ۵ بر یک تیمش برابر اینتراخت فرانکفورت گفت: ما می‌خواستیم بدون شکست بمانیم و این کار را دوباره انجام دادیم. این چالش ماست که در طول یک فصل بدون شکست بمانیم، یک چالش بزرگ. فقط دو بازی باقی مانده است و اگر آن را انجام دهیم، عالی خواهد بود. تلاش می‌کنیم در دو بازی باقی‌مانده هم شکست نخوریم و بتوانیم فصل را بدون باخت به پایان ببریم. سطح ما عالی است اما همیشه رو به جلو حرکت می‌کنیم و تمرکز ما روی بهتر شدن است. در فوتبال باید فقط به بازی بعد فکر کنید و بازی بعدی یک بازی بزرگ برای ماست. امیدوارم شانس حضور در فینال اروپا را داشته باشیم و بتوانیم با حذف رم به دیدار نهایی برسیم.

لورکوزن دیدار رفت نیمه‌نهایی لیگ اروپا را نیز با برد به پایان رساند و توانست رم را شکست دهد و این هفته دیدار برگشت را با این تیم برگزار خواهد کرد و در نهایت اوایل خرداد در فینال جام حذفی آلمان به مصاف کایزرسلاترن خواهد رفت.

این که آلونسو هر سه جام را بگیرد یا نه، دیگر چندان مهم نیست. قهرمانی در بوندسلیگا، اولین قهرمانی تاریخ لورکوزن بود و کسب آن موفقیتی تاریخی محسوب می‌شود و تا همین جا هم ارزش کار آلونسو بسیار بالاست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • «تگزاس ۳»و «عطرآلود» به گیشه سینماها اضافه می‌شود
  • آلونسو: می‌خواهیم فصل را بدون باخت تمام کنیم
  • درگذشت بازیگر «تایتانیک» و «ارباب حلقه‌ها» در ۷۹ سالگی
  • حلالی: استقلال اصلا به دنبال فوتبال زیبا نبود!
  • پخش چند فیلم ضدسیاست‌های آمریکا و با حال و هوای معلمان
  • اکران تگزاس ۳ از ۲ خرداد در سینماهای سراسر کشور
  • «تگزاس ۳» به سینما می‌آید
  • «تگزاس ۳» و «عطرآلود» به سینما می‌آیند
  • قرارداد سرگروهی «تگزاس ۳» و «عطرآلود» ثبت شد
  • ایران تحت اشغال به روایت تصاویر متفقین / شتاب فوق العاده مرسدس بنز‌ای ام جی ۲۰۲۴ / چگونه روانشناس در مغز ما تغییر ایجاد می‌کند؟ / ترفند فیلمبرداری مخفی با آیفون