Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-27@15:17:14 GMT

بیانیه نوری مالکی درباره اربعین حسینی

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۳۷۶۶۶

بیانیه نوری مالکی درباره اربعین حسینی

نوری مالکی معاون رئیس جمهور عراق - بار دیگر اعلام کرد ملت عراق در برابر طرح ها و توطئه‌های وهابی ها و تروریست‌ها ایستادگی کرد.

نوری المالکی روز جمعه بار دیگر بر ضرورت حفظ یکپارچگی عراق تاکید کرد. وی در بیانیه‌ای به مناسبت اربعین حسینی اعلام کرد این روز را به پیشگاه ملت بزرگ عراق و امت مسلمان و مراجع تسلیت می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملت‌عراق در جنگ مقدس علیه گروه‌های تکفیری و تروریستی جانفشانی کرد و امروز برای حفظ حقوق و آزادی خود در کنار همدیگر ایستاده اند.

نوری المالکی تاکید کرد ملت عراق طرح‌ها و اراده کسانی را که به دنبال فتنه انگیزی و آتش افروزی در منطقه هستند، ناکام گذاشت. توطئه‌گران با طرح ها و نقشه های خود تلاش می‌کنند ثبات و امنیت ما را از بین ببرند و موفقیت ها و پیروزی های ما را دور بزنند.وی بار دیگر از ملت عراق خواست یکپارچگی و اتحاد خود را حفظ و با هرگونه تلاش برای تجزیه این کشور مقابله کنند.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۳۷۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه مقاومت اسلامی عراق درباره حمله به هدف حیاتی درحیفای اشغالی

به گزارش خبرگزاری مهر، مقاومت اسلامی عراق بامداد شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که به یک هدف حیاتی در بندر اشغالی حیفا در فلسطین اشغالی حمله کرده است.

در ادامه مسیر مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی و حمایت از غزه و در پاسخ به جنایات رژیم غاصب علیه غیرنظامیان فلسطینی، مقاومت عراق با صدور بیانیه‌ای از حمله پهپادی به یک هدف حیاتی و مهم در حیفای اشغالی خبر داد.

رسانه جنگ نیروهای مقاومت عراق اعلام کرد که این حمله با چندین پهپاد صورت گرفته است.

در بیانیه رزمندگان گروه‌های مقاومت اسلامی عراق بر تداوم حملات به اهداف رژیم اسرائیل در پاسخ به جنایت‌های این رژیم در هدف قرار دادن غیرنظامیان تأکید شده است.

کد خبر 6089415

دیگر خبرها

  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • کتاب «رازهای زیارت اربعین» روانه بازار نشر شد
  • بیانیه مقاومت عراق درباره حمله به هدف حیاتی در حیفا
  • بیانیه مقاومت اسلامی عراق درباره حمله به هدف حیاتی درحیفای اشغالی
  • نوری: دست خدا را بارها در بازی با پرسپولیس دیدم
  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی