Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام‌ جمعه موقت سمنان با بیان اینکه داعش نفس‌های آخر خود را در منطقه می‌کشد به اظهارات جنگ‌طلبانه مقامات آل سعود اشاره کرد و گفت: شاخ‌ و شانه کشیدن آل‌سعود سرنوشتی جز نابودی آنان ندارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین غلامحسین مهدوی‌نژاد ظهر امروز در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته سمنان که با حضور امت خداجوی این شهر در مصلای بزرگ این شهر برگزار شد اظهار داشت: امروز متأسفانه شاهد شاخ‌ و شانه کشیدن وهابی‌های آل‌سعود علیه ملت‌های آزاده و مسلمان منطقه از جمله ملت بزرگ جمهوری اسلامی ایران هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اما آل سعود باید بداند که این شاخ‌وشانه کشیدن‌ها و تهدیدات بی‌پایه و اساس سرنوشتی به‌جز نابودی آنان نخواهد داشت.

امام‌جمعه موقت سمنان با تأکید به اینکه دشمنان ملت بزرگ ایران و در رأس آنان آمریکای خون‌خوار به‌واسطه دشمنی خود هیچ‌گاه دست از توطئه و دسیسه علیه ملت ما برنمی‌دارند تصریح کرد: امروز شاهد این هستیم که آمریکایی‌ها همواره علیه ملت بزرگ ما و علیه دین مبین اسلام ناب محمدی و کشورهای مسلمان منطقه توطئه‌ می‌کنند و راه شکست این توطئه‌ها وحدت ملت بزرگ ایران و دیگر ملت‌های آزاده و مسلمان منطقه است.

مهدوی نژاد اضافه کرد: امروز با بصیرت و هوشیاری جمهوری اسلامی ایران و کشورهای مسلمان منطقه شاهد شکست بسیاری از توطئه‌ها و دسیسه‌ها در منطقه هستیم و بسیاری از این دسیسه‌ها در همان نطفه خفه شده است و فرصت بروز و ظهور پیدا نکرد.

وی برگزاری جلسات چندجانبه همکاری با حضور رؤسای جمهور روسیه و جمهوری آذربایجان در تهران را گامی ارزشمند در راستای ایجاد وحدت بیشتر در منطقه ارزیابی و خاطرنشان کرد: این اقدامات ارزشمند که منجر به تعامل و وحدت در منطقه می‌شود باید افزایش یابد؛ چراکه امروز به برکت جمهوری اسلامی، قدرت و جایگاه ایران در منطقه و دنیا افزایش‌یافته و این‌گونه اقدامات سبب افزایش قدرت و نقش‌آفرینی کشورمان در معادلات منطقه‌ای و جهانی می‌شود.

خطیب نماز جمعه این هفته سمنان با یادآوری این مطلب که موجودیت داعش یکی دسیسه‌ها و توطئه‌های قدرت‌های استکباری به‌ویژه آمریکا برای نابودی نظام و ساختار منطقه آسیای غربی و مخدوش نشان دادن چهره اسلام بود افزود: دشمنان استکباری برای همین هدف خود داعش را به وجود آوردند و سعی کردند تا این تروریست‌های تکفیری را قدرتمند و بزرگ جلوه دهند.

مهدی نژاد با تأکید بر اینکه امروز داعش نفس‌های آخر خود در منطقه را می‌کشد و رو به نابودی است عنوان کرد: این فتوای آیت‌الله سیستانی به‌عنوان مرجعیت بزرگ عراق و عالم تشیع و نیز حضور مستشاری و مشاوره‌ای مدافعان حرم از جمهوری اسلامی ایران و دیگر کشورهای منطقه به‌ویژه سردار سرلشگر قاسم سلیمانی بود که کار داعش را یکسره کرد.

وی با اشاره به فرارسیدن اربعین حسینی و حضور میلیونی زائران اربعین در همایش بزرگ 20 میلیونی کربلا، این تجمع را یک مانور بزرگ از اتحاد شیعی عنوان و تصریح کرد: این حضور باشکوه میلیون‌ها زائر حسینی در اربعین نشان از تحقق وعده حضرت زینب (س) مبنی بر ماندگاری نام اسلام و شیعیان و شهدای دشت نینواست.

امام‌جمعه موقت سمنان با اشاره به فرارسیدن هفته کتاب و کتاب‌خوانی از آمار پایین سرانه مطالعه در کشور انتقاد کرد و گفت: امروز باید مطالعه و کتاب‌خوانی در خانواده‌های ایرانی به یک عادت و فرهنگ بدل شود و مسئولان باید در این زمینه تلاش کنند.

انتهای پیام/

R41366/P1357/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۳۵۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب تراکتور برای پایین کشیدن استقلال

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال تراکتور برای دیدار هفته بیست و پنجم مقابل استقلال با ترکیب زیر به میدان می‌رود:

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری و امیر ارسلان مطهری

تکمیل می‌شود...

دیگر خبرها

  • هر شانه تخم مرغ چند؟
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند
  • اعلام ترکیب تراکتور برای پایین کشیدن استقلال
  • مکان دقیق مثلث برمودای ایران
  • تاکسی بدون خط
  • ببینید | تصاویر تلخ از وضعیت اسفناک و درد کشیدن یک اسب در نقش جهان اصفهان
  • اجازه فعالیت به ۳ کارخانه سیمان در یک دشت ممنوعه / مجوزهای عجیب دولت بر ضد محیط زیست که در هیچ‌ جای جهان شبیه آن وجود ندارد / نابودی آب و خاک و زمین در نزدیکی تهران (فیلم)
  • پایان فصل بیست و یکم لبران جیمز؛ چه سرنوشتی در انتظار پادشاه است؟
  • چند روش ساده برای تقویت مو
  • معرفی ۳۰ معلم نمونه ادارات شهرستان و مناطق سمنان