Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، در هفته پنجم و قهرمانی رقابت‌های کورس اسبدوانی پاییزه آق قلا عصر جمعه ۵۸ راس اسب از نژادهای ترکمن و دوخون در ۶ دور هزار، هزار و ۲۰۰ و هزار و ۵۵۰ متری با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان ۶۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان جایزه نقدی به صاحبان اسب‌های اول تا سوم کورس‌های ۶ گانه اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دور اول اسب‌های دوخون دو ساله و ۱۶ تا ۲۰ امتیازی به مسافت هزار و ۲۰۰ متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که عبدالرحیم آرمیده با اسب اوسین بولت زودتر از خط پایان گذشت و کمال دالیجه عطا با اسب ماکان و محمد خوجملی با اسب آسیکس به ترتیب دوم و سوم شدند.

رقابت دور دوم میان اسب‌های دوخون دو ساله با امتیاز مبتدی و نبرده به مسافت هزار متر بود که کمال دالیجه عطا با اسب آچیلای عنوان اول را به دست آورد و عیدمحمد غراوی با اسب میراث بندر و رامین قهرمانی با اسب آی سیلا به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در دور سوم اسب‌های دوخون سه و چهار ساله و ۱۶ تا ۲۲ امتیازی به مسافت هزار و ۵۵۰ متر با یکدیگر رقابت کردند که جواد آچاک با اسب یوتاب موفق به کسب مقام اول شد و ستار مهرانی با اسب فرانکل و آق اویلی بشگرد با اسب وفا خالق به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

رقابت در دور چهارم میان اسب‌های دوخون دو ساله و دو تا چهار امتیازی به مسافت هزار و ۲۰۰ متر شکل گرفت که ستار مهرانی با اسب انجوی زودتر از خط پایان عبور کرد و آرمین آق آتابای با اسب لیدی ناز و مهرداد خوجملی با اسب بای بای گلد به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور پنجم اسب‌های دوخون سه و چهار ساله و ۳۶ تا ۳۸ امتیازی به مسافت هزار و ۵۵۰ متر با یکدیگر رقابت کردند که جواد آچاک با اسب ماه سلطان نخستین نفر از خط پایان عبور کرد و محمد خوجملی با اسب طاها هورس و نورمحمد بهادر با اسب آلکس نفرات دوم و سوم از خط پایان گذشتند.

در دور ششم و پایانی اسب‌های ترکمن دو ساله با امتیاز مبتدی و نبرده به مسافت هزار متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که جواد آچاک با اسب دستم گل صوفیان موفق به کسب مقام اول شد و پیمان قلرعطا با اسب دل آرا جلیل و رامین قهرمانی با اسب بارین مهر به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

جواد آچاک بهترین چابکسوار هفته

در پایان هفته پنجم و قهرمانی رقابت‌های کورس اسبدوانی پاییزه آق قلا، جواد آچاک با کسب سه مقام نخست بهترین چابکسوار هفته لقب گرفت، کمال دالیجه عطا و ستار مهرانی یک مقام نخست و یک مقام دوم کسب کردند و عبدالرحیم آرمیده یک مقام نخست به دست آورد.

مسابقات کورس اسبدوانی در استان گلستان هر ساله در شهرستان‌های گنبدکاووس، آق قلا و بندرترکمن برگزار می‌شود و علاقمندان بسیار زیادی را به مجموعه‌های سوارکاری این سه شهرستان می‌کشاند.

همچنین مدیریت مجموعه‌های سوارکاری و رقابت‌های اسبدوانی در گلستان برای دومین سال پیاپی به این استان واگذار شد.

true برچسب ها : آق قلا فدراسیون سوارکاری کورس اسبدوانی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۳۸۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی مس کرمان سه هفته زودتر از پایان لیگ برتر هندبال

تیم هندبال صنعت مس کرمان در فاصله سه هفته مانده به پایان لیگ برتر جشن قهرمانی گرفت.

به گزارش ایسنا، در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان صنعت مس کرمان با کسب نوزدهمین پیروزی خود و ۴۰ امتیاز سه هفته مانده به پایان سی و شششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور تاج قهرمانی را بر سر نهاد. 

صنعت مس کرمان در این هفته با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود با نتیجه ۳۲ بر ۲۴، کاپ قهرمانی لیگ برتر هندبال را به کرمان برد. 

صنعت مس با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به ۷ رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند. 

صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال مهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است. 

سایر رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال در حال برگزاری است. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گزارش وزیر ورزش از درخشش ورزشکاران کشور در میادین بین‌المللی
  • پرسپولیس - سپاهان؛ جنگ جهانی برای ماندن در کورس قهرمانی/ پیش بازی
  • پایان لیگ برتر کانوپولو بانوان با قهرمانی تیم اصفهان خروشان
  • طارمی عامل خروج «الکسیس سانچز» از اینتر
  • پایان مسابقات شنای کارگران خراسان شمالی در هفته کار و کارگر
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • رسمی؛ لسترسیتی قهرمان چمپیونشیپ در فصل 2023/24
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال شد
  • قهرمانی مس کرمان سه هفته زودتر از پایان لیگ برتر هندبال
  • گواردیولا: با یک تساوی منچسترسیتی، آرسنال قهرمان لیگ برتر خواهد شد