Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان نطنز از حضور پرشور و حماسه آفرین اقشار مختلف مردم شهرستان نطنز در راهپیمایی یوم الله 13 آبان قدردانی کرد
متن پیام به این شرح است
بسمه تعالی

امت حزب الله و شهید پرور شهرستان نطنز خدا را شاکریم که یکبار دیگر فرصت داد تا در یکی دیگر از صحنه های تاریخی در نظام پرنور و مقدس جمهوری اسلامی توانستیم با حضوری پرشور در صحنه راهپیماییِ استکبار ستیز و دفاع از آرمان ها و ارزش های مقدس انقلاب، بار دیگر به صحنه آمده و ضمن حمایت از راه حقی که کشتی انقلاب در حال پیمودن آن است مشتی محکم بر دهان یاوه گویان و زوزه کشان بزنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



از آن جا که هر روز این کشتی انقلاب نسبت به روزی دیگر در معرض تهاجم هایِ بیشترِ دشمنان در حوزه های مختلف قرار می گیرد تا حرکتش را کند، متوقف و یا حتی کج کنند، این شما هستید که در پیچ های تاریخی سینه سپر کرده و از آن حفاظت کردید و امروز یعنی روز 13 آبان ماه یکی از همان روزهای تاریخی و یکی از برگ های زرین در کارنامه مردم این شهرستان شهید داده و مطیع محض ولی فقیه است.

اینجانب از حضور پرشور و همراه با شعور و نشاط اقشار مختلف مردم از جمله فرماندارمحترم و معاون ایشان، دفتر امام جمعه، دفتر نماینده، شهردار محترم نطنز، بسیجیان حوزه مالک اشتر، فرمانده و کارکنان سپاه نطنز، کارکنان نیروی انتظامی نطنز، سرپرست دادگستری و دادستان، اداره اطلاعات، بسیج خواهران وبرادران، روحانیت، مسئولان حوزه علمیه برادران و خواهران، مدیریت آموزش و پرورش، مدیران مدارس، مسئولان امور تربیتی، دانش آموزان و دانشجویان، واحدهای پیشگام، پوینده و امیدان، اعضای شورای اسلامی شهرهای نطنز و بادرود، اداره برق، هیئات مذهبی اصحاب رسانه و مدیران کانال های خبری و در کل کلیه مسئولان و اقشار مختلف مردم با هر سلیقه و دیدگاهی که باعث این حضور پرشور شدند تقدیر و تشکر می کنم.

بدون شک پیروز نهایی در صحنه های حساس و تاریخی مردم خواهند بود و این مهم در طول تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی بارها و بارها به تصویر کشیده شده است.

امیدواریم خداوند متعال همه شما نگهبانان حریم امن جمهوری اسلامی را موفق بدارد و همواره نیز زمینه برای شکرگذاری و در صورت لزوم تکرار وقایع دشمن شکن را فراهم گرداند/ ان شاء الله

علیرضا باباخانی

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان نطنز

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۳۸۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از طرح آبرسانی سد کوثر به شهرستان بهمئی تا آبان ماه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، محسن منصوری تاکید کرد: مسئولان و عوامل اجرایی این طرح باید تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم این منطقه بکار گیرند و بهره برداری از این طرح باید در اولویت قرار گیرد.
استاندارکهگیلویه و بویراحمد هم گفت: تا پایان آبان ماه ۱۴۰۳ این طرح به بهره برداری می‌رسد.
احمدزاده ابراز امیدواری کرد که با راه اندازی و تکمیل این طرح صنایع مختلف هم از این نعمت برخوردار شوند و این خدمت و آبرسانی به شهر ۲۷ هزار نفری لیکک و حومه باعث شکوفایی و توسعه شهرستان شود.
وی با اشاره به گرمسیری بودن شهرستان بهمئی و شرایط اقلیمی از مسئولان و دست اندرکاران طرح خواست تا پایان اجرای این طرح به صورت شبانه روزی و بی وقفه تلاش کنند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان هم با اشاره به اینکه، با بهره برداری از این طرح آبرسانی، بالغ بر ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار متر مکعب آب به شهرستان بهمئی انتقال داده می‌شود گفت: این طرح دارای ۲ ایستگاه پمپاژ و ۴ مخزن ذخیره آب است که با توجه به افزایش جمعیت شهرستان بهمئی، از سال ۱۳۹۰ عملیات اجرایی آن آغاز شد.
آرش مصلح با بهره برداری کامل از این طرح بیش از ۹۰ درصد جمعیت شهرستان از آب آشامیدنی پایدار و سالم برخوردار می‌شوند و با توجه به رشد شهرستان نزدیک به ۳ میلیون متر مکعب برای تامین آب صنایع و خدمات شهرستان در نظر گرفته شد.
علی محمدی فرماندار بهمئی هم در این بازدید با اشاره به اینکه، پیشرفت کاری طرح انتقال آب از سد کوثر به شهرستان بهمئی بیش از ۸۰ درصد است گفت: علت تاخیرطولانی طرح، معارضات اجتماعی بوده است ولی با این وجود دولت ظرف یکسال اخیر بیش از ۳۰۰ میلیاردتومان اعتبار به این طرح تزریق کرد.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از طرح آبرسانی سد کوثر به شهرستان بهمئی تا آبان ماه
  • ۴۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف در اردوهای راهیان نور شرکت کرده اند
  • جایزه‌ای به نام اکبر زنجانپور اهدا شود/آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • قدردانی جمعی از استادان و شخصیت‌های حوزوی از آیت‌الله جوادی آملی
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • (ویدئو) حضور پرشور مردم در کنار تالاب هامون
  • شوراها در تحول دیپلماسی اقتصادی باید نقش آفرین باشند
  • قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین
  • هدف بنیادعلوی توانمند سازی وایجاد درآمدپایداربرای اقشار ضعیف است
  • عکس/ حماسه حضور یمنی‌ها در حمایت از غزه