Web Analytics Made Easy - Statcounter

اشاره به شکوه پیاده روی اربعین، انتقاد از بعضی رفتارهای تبعیض آمیز، انتقاد از سیاست ها و بی مدیریتی ها در بخش کشاورزی و تاکید بر وقف بعنوان احسان مانگار از مهمترین محورهای مطرح شده در خطبه های نمازجمعه این هفته در جای جای استان اصفهان بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل ازصاحب نیوز؛ خطیب موقت نماز جمعه اصفهان با بیان اینکه به حال جوانان تحصیل‌کرده که فاقد کار هستند باید گریست، گفت: ما امروز شاهد مشکلات در جامعه هستیم و مسئولان باید به‌جای اینکه خود را مشغول حزب‌بازی کنند برای رفع مشکلات قدم بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگار صاحب‌نیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مجتبی میردامادی، اظهار کرد: فقیر، غنی،‌ سفیدپوست، سیاه‌پوست و … برای خداوند یکسان هستند هرکدام متقی باشند نزد خداوند دارای ارج بالاتری هستند.

خطیب موقت نماز جمعه اصفهان، مبعوث شدن پیامبر(ص) را خود یک معجزه بیان کرد و گفت: در دنیای پر از شرک، کفر، ظلم و جور فردی امی مبعوث بر پیامبری شده و به هدایت افراد تلاش می‌کند و بعد از یک هزار و 400 سال هم همچنان دین آن پابرجاست و این خود یک معجزه است.

وی با بیان اینکه پیامبر اسلام(ص) معلم بشریت شد بااینکه فردی امی بود، اظهار کرد: امروز حدود یک‌سوم جهان کلمه لااله‌الاالله و محمد رسول‌الله را بر زبان جاری ساخته‌اند.

حجت‌الاسلام میردامادی اولین عامل موفقیت پیامبر(ص) را پیوند عمیق ایشان با خداوند تبارک‌وتعالی عنوان کرد و گفت: امروز یکی از بزرگ‌ترین دلایل حقانیت انقلاب، همین تقوای امام خمینی(ره) و اعتماد ایشان به خداوند بوده است.

خطیب موقت نماز جمعه اصفهان، با بیان اینکه دشمنان برای انقلاب ما زحمت درست کرده و می‌کنند ولی انقلاب اسلامی دچار لطمه نشده است، اظهار کرد: استقامت، شجاعت و پایمردی امام (ره) و مردم خوب نظام جمهوری اسلامی است که تداوم این حرکت عظیم به‌وسیله رهبر معظم انقلاب در حال دنبال شدن است.

وی با اشاره به حماسه عظیم 25 آبان مردم اصفهان که بر روی دستانشان بیش از 300 شهید را تشییع کردند، خاطرنشان کرد: در آن روز نه‌تنها اخم به‌صورت یک اصفهانی نیامد بلکه در همان روز 10 برابر شهدا نیروهای تازه‌نفس به جبهه رفتند.

حجت‌الاسلام میردامادی با بیان اینکه اعمال تحریم‌ها چیز تازه ای نیست، گفت: پیامبر اسلام(ص) را نیز در صدر اسلام تحریم کردند ولی ایشان مقاومت کرده و در برابرشان به پیروزی رسیدند.

خطیب موقت نماز جمعه اصفهان، با بیان اینکه به حال جوانان تحصیل‌کرده که فاقد کار هستند باید گریست، اظهار کرد: ما امروز شاهد مشکلات در جامعه هستیم اما مسئولان باید به‌جای اینکه خود را مشغول حزب‌بازی و مسائل شیطانی بکنند برای رفع مشکلات قدم بردارند.

وی با تصریح اینکه امروز قطعاً از آمریکا نباید بترسیم،‌ گفت: امام (ره) فرمودند که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند؛ اما باید از اعمال خود بترسیم و بدانیم عزل و نصب‌های بی‌حساب و بی‌ضابطه این‌ها یک مملکت را از درون به فروپاشی می‌کشاند.

حجت‌الاسلام میردامادی، با بیان اینکه اگر ملت ما متقی شود دشمن هرگز نمی‌تواند بر کشورمان خدشه وارد کند، اظهار کرد: کسی که متقی باشد موفق خواهد بود این وعده الهی است.

خطیب موقت نماز جمعه اصفهان خطاب به مسئولان گفت: مقام یک امتحان الهی است، کاری کنید پس از تمام شدن ایام خدمت در پیشگاه مردم و خدا سر افزار باشید.

وی با اشاره به حماسه بزرگ پیاده‌روی اربعین، اظهار کرد: این تشریفات پیاده‌روی اربعین شعائر است،‌ باید پرسید چرا بوق‌های رسانه‌ای آمریکا، انگلیس و غرب در برابر نمایش مانور بزرگ خفه‌شده‌اند.

حجت‌الاسلام میردامادی، خطاب به رژیم ننگین آل سعود گفت: واقعاً ننگتان باد، شما این‌همه کشتار مردم مظلوم یمن و راه‌اندازی داعش و گروه‌های تکفیری را در پرونده دارید.

خطیب موقت نماز جمعه اصفهان با اشاره به دستگیری بیش از 500 نفر از شاهزادگان سعودی به دست بن سلمان، گفت: این‌ها نشان از پوسیدگی و فروپاشی از درون حکومت آل سعود دارد.

وی ادامه داد:‌ آن‌ها گمان کرده‌اند این دلارهای زیاد را که به‌حساب آمریکای جنایتکار می‌ریزند یعنی هر غلطی دلشان خواست می‌توانند بکنند.

حجت‌الاسلام میردامادی، دشمن اصلی ملت مقاوم انقلاب اسلامی را آمریکا بیان کرد و گفت: هر جا فسادی هست زیر سر آمریکایی‌ها است.

خطیب موقت نماز جمعه اصفهان اظهار کرد: بنگاه‌های حقوق بشر جهان از آمریکا می‌ترسند.

 

امام جمعه اردستان:
شعار «مرگ بر آمریکا» در ایران بلندتر از قبل سر داده می شود
امام جمعه اردستان، گفت: ملت ما هر روز نسبت به قبل در برابر تجاوزهای آمریکا راسخ تر شده و شعار مرگ بر آمریکا را محکمتر و رساتر بیان خواهند کرد.
حجت الاسلام حسن دهشیری، در خطبه های نماز جمعه اردستان در مسجد جامع این شهر، اظهار کرد: حرکت اربعین حسینی مورد تحسین همگان بوده حتی دشمنان که خود را به بیخیالی زده، اما به اصل آن واقف هستند.

وی افزود: امام حسین (ع) خون خود را نثار کرد که مردم را از ذلالت و گمراهی نجات داده و از جهالت برهاند و اربعین امام حسین(ع) نیز دشمن کوب و دوست نواز است.

امام جمعه اردستان گفت: رسالت اربعین این است که مردم را از ظلمات مادی دنیوی رها کرده و این حیرانی و سرگردانی را از بشریت بگیرد و آرامش در پرتو دین را به مردم عطا کند.

خطیب جمعه اردستان با بیان اینکه با راهپیمایی اربعین حسینی شاهد مجد و عظمت قرآن در سرتاسر جهان هستیم، تصریح کرد: پرچم دار اربعین حسینی جمهوری اسلامی است که نیرنگ رنگارنگ دشمنان را نابود خواهد کرد.

حجت الاسلام دهشیری با اشاره به این نکته که دشمن هر از گاهی فکر توطئه ای به سر او زده می شود افزود: عظمت حماسه هایی همچون اربعین حسینی را که می بیند نمی تواند آن را تحمل کند و می خواهد نقشه شوم خود را عملی کند.

وی تاکید کرد: دخالت عربستان در استعفای نخست وزیر لبنان بسیار محرز بوده و وقتی دخالت های حزب الله و ایران در منطقه را بهانه می کند و آن را ملاک می دانند مشخص بوده که این یک نقشه شوم دشمن است.

امام جمعه اردستان خاطرنشان کرد: قدرتی که دشمنان از ایران سراغ دارند مشخص است که باید ایران را در پرتاب موشک توسط یمن به عربستان دخیل بدانند و آنها معتقد هستند ایران نباید سلاح دفاعی داشته باشد.

حجت الاسلام دهشیری همچنین تصریح کرد: ملت ما هر روز نسبت به قبل در برابر تجاوزهای آمریکا راسخ شده و شعار مرگ بر آمریکا را محکمتر بیان خواهند کرد.

وی شهادت مرزبانان جمهوری اسلامی را توطئه غرب و با راهنمایی عربستان و تزریق کمک مالی توسط رژیم آل سعود دانست و افزود: همه این اقدامها روزی پاسخ گفته خواهد شد.

 

امام جمعه موقت خور:
پیاده روی اربعین نماد اقتدار شیعیان است
امام جمعه موقت خور، حضور پرشور علاقه مندان به اهل بیت عصمت و طهارت را نماد حرکت زیبای عالم تشیع و شعار شیعیان مقتدر دانست.
حجت الاسلام سید علی آل داود، در خطبه های نماز جمعه شهر خور، اظهار کرد: حرکت عظیم پیاده روی اربعین نماد زیبا و باشکوهی از حضور پیروان اهل بیت و علاقه مندان به خاندان پیامبر و شعار تشیع است.

امام جمعه موقت خور ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در مراسم های عزاداری اربعین، افزود: پیاده روی نمادین از حرم امامزاده سید داود تا حرم امامزاده ابراهیم روستای آبگرم حرکت زیبایی بود که توسط دانش آموزان و دانشجویان انجام شد.

وی با اشاره به بیانات رهبر فرزانه انقلاب در جمع دانش آموزان و دانشجویان به مناسبت 13 آبان گفت: جوانان و دانش آموزان فراموش نکنند که در راه بسیار مهم و خوش عاقبتی که در حال حرکت هستند دشمن اصلی شما آمریکا است.

حجت الاسلام و المسلمین آل داود، با اشاره به هتاکی های سران عربستان نسبت به کشورمان، گفت: دولتمردان کشور ما باید اقدام قاطع در برابر حرف های آن ها انجام دهد.

خطیب موقت جمعه خور ضمن گرامیداشت هفته وقف گفت: بهتر است در نیت های وقف بازنگری شود و وقف با نیت هایی متناسب با نیاز امروز جامعه انجام شود.

وی تبلیغ نیت های جدید وقف در مساجد را وظیفه روحانیون دانست و تصریح کرد: کسانی که می خواهند چیزی را وقف کنند قبل از آن با مراجع و علما مشورت کنند تا وقفی بدون ابهام انجام دهند.

حجت الاسلام و المسلمین آل داود، وقف در امور قرآنی را یکی از نیازهای امروژ عنوان کرد و افزود: رسیدگی به فقرا، ازدواج جوانان، رفع نیاز نیازمندان زیر پوشش بهزیستی و کمیته امداد و امور فرهنگی از نیت هایی است که می توان برای وقف در نظر گرفت.

امام جمعه موقت خور، در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام رحلت نبی مکرم اسلام، آن را مصیبتی بزرگ برای اهل عالم عنوان کرد و افزود: با رحلت رسول خدا وحی خداوند متعال با زمین قطع شد.

حجت الاسلام و المسلمین آل داود با اشاره به اهمیت تکریم پدر و مادر گفت: پیش از این که پدر و مادر نیاز خود را مطرح کنند باید فرزند برای رفع حاجت آن ها قدم بردارد.

وی با انتقاد از برخورد اشتباه برخی فرزندان با پدر و مادر خور گفت: بعضی از فرزندان مقابل پدر و مادر پرخاش می کنند این در حالی است که قرآن کریم حتی گفتن اُف به پدر مادر را نهی کرده است و وظیفه فرزندان است که پدر و مادر خود را تکریم کنند.

 

امام جمعه بادرود:

سیاست های موجود در بخش کشاورزی بسیاری از کشاورزان منطقه را خانه نشین می کند

امام جمعه بادرود، در خطبه های نماز جمعه این هفته با قدردانی از حضور پرشور اقشار مختلف مردم در راههپیمایی ۱۳ آبان، اظهار کرد: با توجه به یاوه گویی های اخیر جبهه استکبار و دولت های دست نشانده آن ها در مورد جمهوری اسلامی ایران، لزوم حفظ وحدت و یکپارچگی مردم و تقویت آن بیش از پیش احساس می شد و راهپیمایی روز ۱۳ آبان این وحدت و یکپارچگی را به رخ کشید.

حجت الاسلام علیرضا قاسمی، افزود: مبارزه با حق و باطل تا زمانی که استکبار جهانی وجود داشته باشد، پابرجاست و ملت ایران این را به خوبی می دانند که چشم امید مردم مستضعف جهان که به لطف خدا و درایت رهبر انقلاب در حال بیدار شدن هستند به جمهوری اسلامی است و هرگز مردم ایران دست از یاری آن ها نخواهند شست.

وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی عظیم اربعین حسینی در عراق، تصریح کرد: نمایش شور و شعور در بعد سیاسی این مراسم می تواند به عنوان یکی از بهترین راه های درمان درد کشورهای اسلامی باشد چرا که این موضوع می تواند به وحدت قلوب برای ایستادگی در برابر ظلم و جور کمک شایانی کند.

خطیب جمعه بادرود، با بیان این که دوست و دشمن این حرکت بی نظیر را ستوده و برعظمت آن تعظیم کرده اند، گفت: این حرکت بی نظیر می تواند سرآغاز قیام عمومی برای پایان دادن به ظلم از دست یزیدیان زمان آن هم از عراق تا سوریه، فلسطین، لبنان، بحرین، یمن، افغانستان، پاکستان، میانمار، مصر، نیجریه و غیره باشد.

وی سخنان رئیس جمهور در جلسه اخیر هیئت دولت در مورد تحولات منطقه و فرافکنی های دولت عربستان را ستود و بیان کرد: به گفته رئیس جمهور، ایران اسلامی از آن چنان ابهت و اقتداری در منطقه برخوردار است که بزرگتر از آل سعود یعنی آمریکای خونخوار هم نتوانست در برابر ملت ایران کاری از پیش ببرند.

حجت الاسلام قاسمی با اشاره به حضور جمعی از کشاورزان منطقه در دفتر امام جمعه و طرح مشکلات مربوط به کشاورزی، افزود: اگر این سیاست های امروزی در حوزه کشاورزی در منطقه ادامه یابد چه بخواهیم و چه نخواهیم بسیاری از کشاوران آبرومند ما خانه نشین می شوند.

وی ادامه داد: آن هایی که حقوق های آن چنانی می گیرند به طور حتم حال و روز کشاورزی را که حلال ترین حقوق را می گیرد درک نمی کند و امروز شاهدیم این روزها بسیاری از کشاورزان با مشکلات متعدد روبرو شده و زانوی غم بغل کرده اند.

امام جمعه بادرود اضافه کرد: مسئولان جهاد کشاورزی در شهرستان و استان باید تدبیری بیاندیشند تا این قشر زحمت کش جامعه بیش از این از نبود عدالت و بی توجهی به معضلات ناامید و مایوس نشوند.

وی با اشاره به آغاز هفته کتاب، بزرگترین خسارت برای مردم یک جامعه را بی توجهی به مقوله کتاب و کتابخوانی عنوان کرد و از مردم خواست تا کتابخوانی را به عنوان یک اصل جدایی ناپذیر در زندگی خود قرار دهند.

حجت الاسلام قاسمی همچنین از معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خواست تا با توجه به مجاورت و نزدیکی شهر کاشان با بادرود، با اعزام بیمارانِ منطقه به بیمارستان شهید بهشتی به خاطر پیشگیری از مشکلات جانبی موافقت کند.

وی از تمامی مسئولان، دست اندرکاران و اقشار مختلف مردم و به خصوص خیران و موکب داران که در برپایی همایش باشکوه پنج هزار نفری جاماندگان اربعین در بادرود شرکت داشتند قدردانی کرد.

 

امام جمعه موقت نطنز:

بعضی از رفتارها بوی تبعیض می دهد

امام جمعه موقت نطنز، در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به راهپیمایی عظیم اربعین حسینی، اظهار کرد: این همایش نشان از اعتقادهای عمیق مردم به ارزش های دینی و مکتب عاشورا داشت چرا که شرکت کنندگان در این مراسم و تمام کسانی که عشق حضور در سر داشتند ولی نتوانستند حضور یابند بر این باورند که هر چه دارند از همین ارزش های دینی است.

حجت الاسلام ابوالفضل مجیدی تبار افزود: به لطف خداوند حضور مردم در همایش پیاده روی اربعین حسینی هر سال نسبت به سال های قبل باشکوه و شور بیشتری برگزار می شود و این بهترین فرصت برای معرفی امام حسین (ع)، راه و اهداف ایشان است.

وی تصریح کرد: آن چه در این فضای عظیم معنوی مهم به نظر می رسد و رهبر معظم انقلاب نیز بر آن تاکید کرده اند این است که این نوع اجتماعات چه در همایش پیاده روی اربعین و چه در دیگر مراسم های معنوی در سطح کشور در قالب جاماندگان، باید همه را در راه حق ثابت قدم تر و محکم تر کند.

خطیب موقت جمعه نطنز با اشاره به روز جهانی علم، بیان کرد: علم و دانش باید در مسیر صلح و توسعه جهانی قرار گرفته و به رفع مشکلات و معضلات جامعه و مردم کمک کند تا راه رشد و تعالی را بهتر و سریع تر بپیمایند و هرگز نباید از آن در راه جنگ و خرابکاری استفاده شود، کما این که نمونه هایی از این انحراف در بعضی از کشورها دیده می شود.

وی با اشاره به توقیف روزنامه کیهان، گفت: تبعیض نباید در برخورد با افراد وجود داشته باشد و اگر نوشته ای در روزنامه ای اقدام علیه امنیت کشور محسوب می شود اما باید پرسید چرا گفته های مذاکره کنندگان و اشاره آن ها به خالی بودن خزانه مملکت و یا اظهار ترس از موشک های آمریکا اقدام علیه امنیت ملی نبود؟

امام جمعه موقت نطنز با بیان این که این نوع رفتارها بوی تبعیض می دهد، تصریح کرد: هرجا بحث، اساس نظام است ملت ما همراه و حامی نظام و انقلاب هستند و مسئولان هم باید متوجه این نکته باشند که ملت ایران عدالت و یکسانی در برابر قانون را می خواهند.

وی از فعالیت های شایسته و درخور توجه موکب حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام نطنز و ارائه خدمات به زائران اربعین در کربلای معلی قدردانی کرد.

 

امام جمعه شهرضا:
سیاستهای خصمانه استکبار در منطقه شکست خورده است
امام جمعه شهرضا گفت: سیاستهای خصمانه آمریکا و صهیونیست در منطقه شکست خورده است که باتوجه به مسائلی که پیش آمده باید بگوییم، استکبار جهانی دیگر جایی در منطقه ندارد.
حجت الاسلام سیف الله یعقوبی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرضا، که در مسجد و حسینیه صدیقه طاهره برگزار شد، با اشاره به بخشهایی از تحولات منطقه خاورمیانه عنوان کرد: آمریکا و صهیونیست بعد از شکست در طرح ایجاد و حمایت از گروهکهای تروریستی به دنبال حمایت از استقلال منطقه کردستان بودند که این دسیسه نیز به شکست منجر شد.

وی بیان کرد: دشمنان تلاش زیادی کردند تا فرهنگ انقلاب و پیام اسلام به دیگر مناطق نرسد اما موفق نشدند از این پس نیز باید هوشیاری خود را حفظ کنیم و اجازه ندهیم تا دشمنان انقلاب و اسلام به اهداف خود برسند.

امام جمعه شهرضا، با اشاره به بخشهایی از سخنان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، اظهار کرد: ملت ایران با اقتدا به امام حسین(ع) و فرهنگ والای عاشورایی در برابر مستکبران جهان ایستادگی می‌کند و هرگز عقب نشینی نخواهد کرد.

حجت الاسلام یعقوبی ادامه داد: ملتی که عشق به شهادت در همه اقشار و گروه های سنی آن وجود دارد هرگز شکست نمی خورد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، تصریح کرد: پیاده روی اربعین درواقع مانور بزرگی برای نشان داده عظمت جهان تشیع است.

امام جمعه شهرضا، ادامه داد: جهانیان وقتی ببینند که پیروان یک مذهب واقعه ای را از سال ۶۱ هجری قمری تا امسال زنده نگه داشته اند برایشان سوالاتی درباره عظمت شیعه مطرح می‌شود که ثمره نهایی آن انتشار فرهنگ تشیع در جهان است.

حجت الاسلام یعقوبی بیان کرد: عظمت عاشورا و فرهنگی عاشورایی باعث تربیت تعداد زیادی از جوانان و نوجوانان مؤمن و انقلابی شده است که هر یک از انها برای به عنوان مدافعان حرم برای دفاع از آرمانهای دینی و انقلابی حاضرند جان خود را فدا کنند.

وی اضافه کرد: در شرایط فعلی سلفی، یهودی ها، داعشی ها و انگلیسیها و مهمتر از همه امریکاییها برای براندازی نظام اسلامی و استقرار حکومتی دست نشانده خود در کشور تلاش می کنند که این دسیسه ها تاکنون با هوشیاری و حضور به موقع مردم در صحنه، با شکست مواجه شده است.

امام جمعه شهرضا گفت: این پیاده روی برای جهانیان پیامهای زیادی دارد چرا که شاهدیم در روز اربعین پیروانی از همه ادیان الهی برای مشاهده این گردهمایی بزرگ شیعیان در محل حاضر می‌شوند و خبرنگاران زیادی از رسانه‌های گروهی جهان این واقعه مهم را پوشش می‌دهند.

 

امام جمعه سمیرم:
وقف از اعمال صالح و ماندگار است
امام جمعه سمیرم، گفت: ماندگاری اعمال صالح حتی بعد از مرگ با وقف امکان پذیر است و همین نیز یک عامل سعادت و عاقبت بخیری است.
حجت الاسلام سیف الله دهقانی فیروز آبادی، در خطبه های این هفته نماز جمعه سمیرم ضمن گرامی داشت روز جهانی «علم در خدمت صلح و توسعه»، تصریح کرد: مطالعه و استفاده از کتاب خوب از راه های کسب علم بوده و و این دو در کنار هم سبب پیشرفت و سعادت هستند.

وی خاطر نشان کرد: سوالی که امروز در باب این هفته و روز علم مطرح می شود این است که آیا علم و دانش بشری همواره در خدمت توسعه و صلح بوده است اما می بینیم متاسفانه این طور نبوده و ظلم و ستم امروزی که شاهدیم با همان علوم انجام می گیرد و تمامی هم ندارد.

امام جمعه سمیرم تصریح کرد: قرآن مجید بهترین کتاب و بهترین منبع برای سعادت بشریت است و امروز بیش از هر زمان به این کتاب و توجه به دستورات و آموزه های آن نیازمندیم تا به کمال معنوی و عقلی برسیم.

وی با گرامیداشت ۲۷ ماه صفر روز وقف، اظهار کرد: ماندگاری اعمال صالح حتی بعد از مرگ با وقف امکان پذیر است و همین نیز یک عامل سعادت و عاقبت بخیری است.

انتهای پیام/صاحب نیوز؛ خطیب موقت نماز جمعه اصفهان با بیان اینکه به حال جوانان تحصیل‌کرده که فاقد کار هستند باید گریست، گفت: ما امروز شاهد مشکلات در جامعه هستیم و مسئولان باید به‌جای اینکه خود را مشغول حزب‌بازی کنند برای رفع مشکلات قدم بردارند.

به گزارش خبرنگار صاحب‌نیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مجتبی میردامادی، اظهار کرد: فقیر، غنی،‌ سفیدپوست، سیاه‌پوست و … برای خداوند یکسان هستند هرکدام متقی باشند نزد خداوند دارای ارج بالاتری هستند.

خطیب موقت نماز جمعه اصفهان، مبعوث شدن پیامبر(ص) را خود یک معجزه بیان کرد و گفت: در دنیای پر از شرک، کفر، ظلم و جور فردی امی مبعوث بر پیامبری شده و به هدایت افراد تلاش می‌کند و بعد از یک هزار و 400 سال هم همچنان دین آن پابرجاست و این خود یک معجزه است.

وی با بیان اینکه پیامبر اسلام(ص) معلم بشریت شد بااینکه فردی امی بود، اظهار کرد: امروز حدود یک‌سوم جهان کلمه لااله‌الاالله و محمد رسول‌الله را بر زبان جاری ساخته‌اند.

حجت‌الاسلام میردامادی اولین عامل موفقیت پیامبر(ص) را پیوند عمیق ایشان با خداوند تبارک‌وتعالی عنوان کرد و گفت: امروز یکی از بزرگ‌ترین دلایل حقانیت انقلاب، همین تقوای امام خمینی(ره) و اعتماد ایشان به خداوند بوده است.

خطیب موقت نماز جمعه اصفهان، با بیان اینکه دشمنان برای انقلاب ما زحمت درست کرده و می‌کنند ولی انقلاب اسلامی دچار لطمه نشده است، اظهار کرد: استقامت، شجاعت و پایمردی امام (ره) و مردم خوب نظام جمهوری اسلامی است که تداوم این حرکت عظیم به‌وسیله رهبر معظم انقلاب در حال دنبال شدن است.

وی با اشاره به حماسه عظیم 25 آبان مردم اصفهان که بر روی دستانشان بیش از 300 شهید را تشییع کردند، خاطرنشان کرد: در آن روز نه‌تنها اخم به‌صورت یک اصفهانی نیامد بلکه در همان روز 10 برابر شهدا نیروهای تازه‌نفس به جبهه رفتند.

حجت‌الاسلام میردامادی با بیان اینکه اعمال تحریم‌ها چیز تازه ای نیست، گفت: پیامبر اسلام(ص) را نیز در صدر اسلام تحریم کردند ولی ایشان مقاومت کرده و در برابرشان به پیروزی رسیدند.

خطیب موقت نماز جمعه اصفهان، با بیان اینکه به حال جوانان تحصیل‌کرده که فاقد کار هستند باید گریست، اظهار کرد: ما امروز شاهد مشکلات در جامعه هستیم اما مسئولان باید به‌جای اینکه خود را مشغول حزب‌بازی و مسائل شیطانی بکنند برای رفع مشکلات قدم بردارند.

وی با تصریح اینکه امروز قطعاً از آمریکا نباید بترسیم،‌ گفت: امام (ره) فرمودند که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند؛ اما باید از اعمال خود بترسیم و بدانیم عزل و نصب‌های بی‌حساب و بی‌ضابطه این‌ها یک مملکت را از درون به فروپاشی می‌کشاند.

حجت‌الاسلام میردامادی، با بیان اینکه اگر ملت ما متقی شود دشمن هرگز نمی‌تواند بر کشورمان خدشه وارد کند، اظهار کرد: کسی که متقی باشد موفق خواهد بود این وعده الهی است.

خطیب موقت نماز جمعه اصفهان خطاب به مسئولان گفت: مقام یک امتحان الهی است، کاری کنید پس از تمام شدن ایام خدمت در پیشگاه مردم و خدا سر افزار باشید.

وی با اشاره به حماسه بزرگ پیاده‌روی اربعین، اظهار کرد: این تشریفات پیاده‌روی اربعین شعائر است،‌ باید پرسید چرا بوق‌های رسانه‌ای آمریکا، انگلیس و غرب در برابر نمایش مانور بزرگ خفه‌شده‌اند.

حجت‌الاسلام میردامادی، خطاب به رژیم ننگین آل سعود گفت: واقعاً ننگتان باد، شما این‌همه کشتار مردم مظلوم یمن و راه‌اندازی داعش و گروه‌های تکفیری را در پرونده دارید.

خطیب موقت نماز جمعه اصفهان با اشاره به دستگیری بیش از 500 نفر از شاهزادگان سعودی به دست بن سلمان، گفت: این‌ها نشان از پوسیدگی و فروپاشی از درون حکومت آل سعود دارد.

وی ادامه داد:‌ آن‌ها گمان کرده‌اند این دلارهای زیاد را که به‌حساب آمریکای جنایتکار می‌ریزند یعنی هر غلطی دلشان خواست می‌توانند بکنند.

حجت‌الاسلام میردامادی، دشمن اصلی ملت مقاوم انقلاب اسلامی را آمریکا بیان کرد و گفت: هر جا فسادی هست زیر سر آمریکایی‌ها است.

خطیب موقت نماز جمعه اصفهان اظهار کرد: بنگاه‌های حقوق بشر جهان از آمریکا می‌ترسند.

 

امام جمعه اردستان:
شعار «مرگ بر آمریکا» در ایران بلندتر از قبل سر داده می شود
امام جمعه اردستان، گفت: ملت ما هر روز نسبت به قبل در برابر تجاوزهای آمریکا راسخ تر شده و شعار مرگ بر آمریکا را محکمتر و رساتر بیان خواهند کرد.
حجت الاسلام حسن دهشیری، در خطبه های نماز جمعه اردستان در مسجد جامع این شهر، اظهار کرد: حرکت اربعین حسینی مورد تحسین همگان بوده حتی دشمنان که خود را به بیخیالی زده، اما به اصل آن واقف هستند.

وی افزود: امام حسین (ع) خون خود را نثار کرد که مردم را از ذلالت و گمراهی نجات داده و از جهالت برهاند و اربعین امام حسین(ع) نیز دشمن کوب و دوست نواز است.

امام جمعه اردستان گفت: رسالت اربعین این است که مردم را از ظلمات مادی دنیوی رها کرده و این حیرانی و سرگردانی را از بشریت بگیرد و آرامش در پرتو دین را به مردم عطا کند.

خطیب جمعه اردستان با بیان اینکه با راهپیمایی اربعین حسینی شاهد مجد و عظمت قرآن در سرتاسر جهان هستیم، تصریح کرد: پرچم دار اربعین حسینی جمهوری اسلامی است که نیرنگ رنگارنگ دشمنان را نابود خواهد کرد.

حجت الاسلام دهشیری با اشاره به این نکته که دشمن هر از گاهی فکر توطئه ای به سر او زده می شود افزود: عظمت حماسه هایی همچون اربعین حسینی را که می بیند نمی تواند آن را تحمل کند و می خواهد نقشه شوم خود را عملی کند.

وی تاکید کرد: دخالت عربستان در استعفای نخست وزیر لبنان بسیار محرز بوده و وقتی دخالت های حزب الله و ایران در منطقه را بهانه می کند و آن را ملاک می دانند مشخص بوده که این یک نقشه شوم دشمن است.

امام جمعه اردستان خاطرنشان کرد: قدرتی که دشمنان از ایران سراغ دارند مشخص است که باید ایران را در پرتاب موشک توسط یمن به عربستان دخیل بدانند و آنها معتقد هستند ایران نباید سلاح دفاعی داشته باشد.

حجت الاسلام دهشیری همچنین تصریح کرد: ملت ما هر روز نسبت به قبل در برابر تجاوزهای آمریکا راسخ شده و شعار مرگ بر آمریکا را محکمتر بیان خواهند کرد.

وی شهادت مرزبانان جمهوری اسلامی را توطئه غرب و با راهنمایی عربستان و تزریق کمک مالی توسط رژیم آل سعود دانست و افزود: همه این اقدامها روزی پاسخ گفته خواهد شد.

 

امام جمعه موقت خور:
پیاده روی اربعین نماد اقتدار شیعیان است
امام جمعه موقت خور، حضور پرشور علاقه مندان به اهل بیت عصمت و طهارت را نماد حرکت زیبای عالم تشیع و شعار شیعیان مقتدر دانست.
حجت الاسلام سید علی آل داود، در خطبه های نماز جمعه شهر خور، اظهار کرد: حرکت عظیم پیاده روی اربعین نماد زیبا و باشکوهی از حضور پیروان اهل بیت و علاقه مندان به خاندان پیامبر و شعار تشیع است.

امام جمعه موقت خور ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در مراسم های عزاداری اربعین، افزود: پیاده روی نمادین از حرم امامزاده سید داود تا حرم امامزاده ابراهیم روستای آبگرم حرکت زیبایی بود که توسط دانش آموزان و دانشجویان انجام شد.

وی با اشاره به بیانات رهبر فرزانه انقلاب در جمع دانش آموزان و دانشجویان به مناسبت 13 آبان گفت: جوانان و دانش آموزان فراموش نکنند که در راه بسیار مهم و خوش عاقبتی که در حال حرکت هستند دشمن اصلی شما آمریکا است.

حجت الاسلام و المسلمین آل داود، با اشاره به هتاکی های سران عربستان نسبت به کشورمان، گفت: دولتمردان کشور ما باید اقدام قاطع در برابر حرف های آن ها انجام دهد.

خطیب موقت جمعه خور ضمن گرامیداشت هفته وقف گفت: بهتر است در نیت های وقف بازنگری شود و وقف با نیت هایی متناسب با نیاز امروز جامعه انجام شود.

وی تبلیغ نیت های جدید وقف در مساجد را وظیفه روحانیون دانست و تصریح کرد: کسانی که می خواهند چیزی را وقف کنند قبل از آن با مراجع و علما مشورت کنند تا وقفی بدون ابهام انجام دهند.

حجت الاسلام و المسلمین آل داود، وقف در امور قرآنی را یکی از نیازهای امروژ عنوان کرد و افزود: رسیدگی به فقرا، ازدواج جوانان، رفع نیاز نیازمندان زیر پوشش بهزیستی و کمیته امداد و امور فرهنگی از نیت هایی است که می توان برای وقف در نظر گرفت.

امام جمعه موقت خور، در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام رحلت نبی مکرم اسلام، آن را مصیبتی بزرگ برای اهل عالم عنوان کرد و افزود: با رحلت رسول خدا وحی خداوند متعال با زمین قطع شد.

حجت الاسلام و المسلمین آل داود با اشاره به اهمیت تکریم پدر و مادر گفت: پیش از این که پدر و مادر نیاز خود را مطرح کنند باید فرزند برای رفع حاجت آن ها قدم بردارد.

وی با انتقاد از برخورد اشتباه برخی فرزندان با پدر و مادر خور گفت: بعضی از فرزندان مقابل پدر و مادر پرخاش می کنند این در حالی است که قرآن کریم حتی گفتن اُف به پدر مادر را نهی کرده است و وظیفه فرزندان است که پدر و مادر خود را تکریم کنند.

 

امام جمعه بادرود:

سیاست های موجود در بخش کشاورزی بسیاری از کشاورزان منطقه را خانه نشین می کند

امام جمعه بادرود، در خطبه های نماز جمعه این هفته با قدردانی از حضور پرشور اقشار مختلف مردم در راههپیمایی ۱۳ آبان، اظهار کرد: با توجه به یاوه گویی های اخیر جبهه استکبار و دولت های دست نشانده آن ها در مورد جمهوری اسلامی ایران، لزوم حفظ وحدت و یکپارچگی مردم و تقویت آن بیش از پیش احساس می شد و راهپیمایی روز ۱۳ آبان این وحدت و یکپارچگی را به رخ کشید.

حجت الاسلام علیرضا قاسمی، افزود: مبارزه با حق و باطل تا زمانی که استکبار جهانی وجود داشته باشد، پابرجاست و ملت ایران این را به خوبی می دانند که چشم امید مردم مستضعف جهان که به لطف خدا و درایت رهبر انقلاب در حال بیدار شدن هستند به جمهوری اسلامی است و هرگز مردم ایران دست از یاری آن ها نخواهند شست.

وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی عظیم اربعین حسینی در عراق، تصریح کرد: نمایش شور و شعور در بعد سیاسی این مراسم می تواند به عنوان یکی از بهترین راه های درمان درد کشورهای اسلامی باشد چرا که این موضوع می تواند به وحدت قلوب برای ایستادگی در برابر ظلم و جور کمک شایانی کند.

خطیب جمعه بادرود، با بیان این که دوست و دشمن این حرکت بی نظیر را ستوده و برعظمت آن تعظیم کرده اند، گفت: این حرکت بی نظیر می تواند سرآغاز قیام عمومی برای پایان دادن به ظلم از دست یزیدیان زمان آن هم از عراق تا سوریه، فلسطین، لبنان، بحرین، یمن، افغانستان، پاکستان، میانمار، مصر، نیجریه و غیره باشد.

وی سخنان رئیس جمهور در جلسه اخیر هیئت دولت در مورد تحولات منطقه و فرافکنی های دولت عربستان را ستود و بیان کرد: به گفته رئیس جمهور، ایران اسلامی از آن چنان ابهت و اقتداری در منطقه برخوردار است که بزرگتر از آل سعود یعنی آمریکای خونخوار هم نتوانست در برابر ملت ایران کاری از پیش ببرند.

حجت الاسلام قاسمی با اشاره به حضور جمعی از کشاورزان منطقه در دفتر امام جمعه و طرح مشکلات مربوط به کشاورزی، افزود: اگر این سیاست های امروزی در حوزه کشاورزی در منطقه ادامه یابد چه بخواهیم و چه نخواهیم بسیاری از کشاوران آبرومند ما خانه نشین می شوند.

وی ادامه داد: آن هایی که حقوق های آن چنانی می گیرند به طور حتم حال و روز کشاورزی را که حلال ترین حقوق را می گیرد درک نمی کند و امروز شاهدیم این روزها بسیاری از کشاورزان با مشکلات متعدد روبرو شده و زانوی غم بغل کرده اند.

امام جمعه بادرود اضافه کرد: مسئولان جهاد کشاورزی در شهرستان و استان باید تدبیری بیاندیشند تا این قشر زحمت کش جامعه بیش از این از نبود عدالت و بی توجهی به معضلات ناامید و مایوس نشوند.

وی با اشاره به آغاز هفته کتاب، بزرگترین خسارت برای مردم یک جامعه را بی توجهی به مقوله کتاب و کتابخوانی عنوان کرد و از مردم خواست تا کتابخوانی را به عنوان یک اصل جدایی ناپذیر در زندگی خود قرار دهند.

حجت الاسلام قاسمی همچنین از معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خواست تا با توجه به مجاورت و نزدیکی شهر کاشان با بادرود، با اعزام بیمارانِ منطقه به بیمارستان شهید بهشتی به خاطر پیشگیری از مشکلات جانبی موافقت کند.

وی از تمامی مسئولان، دست اندرکاران و اقشار مختلف مردم و به خصوص خیران و موکب داران که در برپایی همایش باشکوه پنج هزار نفری جاماندگان اربعین در بادرود شرکت داشتند قدردانی کرد.

 

امام جمعه موقت نطنز:

بعضی از رفتارها بوی تبعیض می دهد

امام جمعه موقت نطنز، در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به راهپیمایی عظیم اربعین حسینی، اظهار کرد: این همایش نشان از اعتقادهای عمیق مردم به ارزش های دینی و مکتب عاشورا داشت چرا که شرکت کنندگان در این مراسم و تمام کسانی که عشق حضور در سر داشتند ولی نتوانستند حضور یابند بر این باورند که هر چه دارند از همین ارزش های دینی است.

حجت الاسلام ابوالفضل مجیدی تبار افزود: به لطف خداوند حضور مردم در همایش پیاده روی اربعین حسینی هر سال نسبت به سال های قبل باشکوه و شور بیشتری برگزار می شود و این بهترین فرصت برای معرفی امام حسین (ع)، راه و اهداف ایشان است.

وی تصریح کرد: آن چه در این فضای عظیم معنوی مهم به نظر می رسد و رهبر معظم انقلاب نیز بر آن تاکید کرده اند این است که این نوع اجتماعات چه در همایش پیاده روی اربعین و چه در دیگر مراسم های معنوی در سطح کشور در قالب جاماندگان، باید همه را در راه حق ثابت قدم تر و محکم تر کند.

خطیب موقت جمعه نطنز با اشاره به روز جهانی علم، بیان کرد: علم و دانش باید در مسیر صلح و توسعه جهانی قرار گرفته و به رفع مشکلات و معضلات جامعه و مردم کمک کند تا راه رشد و تعالی را بهتر و سریع تر بپیمایند و هرگز نباید از آن در راه جنگ و خرابکاری استفاده شود، کما این که نمونه هایی از این انحراف در بعضی از کشورها دیده می شود.

وی با اشاره به توقیف روزنامه کیهان، گفت: تبعیض نباید در برخورد با افراد وجود داشته باشد و اگر نوشته ای در روزنامه ای اقدام علیه امنیت کشور محسوب می شود اما باید پرسید چرا گفته های مذاکره کنندگان و اشاره آن ها به خالی بودن خزانه مملکت و یا اظهار ترس از موشک های آمریکا اقدام علیه امنیت ملی نبود؟

امام جمعه موقت نطنز با بیان این که این نوع رفتارها بوی تبعیض می دهد، تصریح کرد: هرجا بحث، اساس نظام است ملت ما همراه و حامی نظام و انقلاب هستند و مسئولان هم باید متوجه این نکته باشند که ملت ایران عدالت و یکسانی در برابر قانون را می خواهند.

وی از فعالیت های شایسته و درخور توجه موکب حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام نطنز و ارائه خدمات به زائران اربعین در کربلای معلی قدردانی کرد.

 

امام جمعه شهرضا:
سیاستهای خصمانه استکبار در منطقه شکست خورده است
امام جمعه شهرضا گفت: سیاستهای خصمانه آمریکا و صهیونیست در منطقه شکست خورده است که باتوجه به مسائلی که پیش آمده باید بگوییم، استکبار جهانی دیگر جایی در منطقه ندارد.
حجت الاسلام سیف الله یعقوبی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرضا، که در مسجد و حسینیه صدیقه طاهره برگزار شد، با اشاره به بخشهایی از تحولات منطقه خاورمیانه عنوان کرد: آمریکا و صهیونیست بعد از شکست در طرح ایجاد و حمایت از گروهکهای تروریستی به دنبال حمایت از استقلال منطقه کردستان بودند که این دسیسه نیز به شکست منجر شد.

وی بیان کرد: دشمنان تلاش زیادی کردند تا فرهنگ انقلاب و پیام اسلام به دیگر مناطق نرسد اما موفق نشدند از این پس نیز باید هوشیاری خود را حفظ کنیم و اجازه ندهیم تا دشمنان انقلاب و اسلام به اهداف خود برسند.

امام جمعه شهرضا، با اشاره به بخشهایی از سخنان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، اظهار کرد: ملت ایران با اقتدا به امام حسین(ع) و فرهنگ والای عاشورایی در برابر مستکبران جهان ایستادگی می‌کند و هرگز عقب نشینی نخواهد کرد.

حجت الاسلام یعقوبی ادامه داد: ملتی که عشق به شهادت در همه اقشار و گروه های سنی آن وجود دارد هرگز شکست نمی خورد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، تصریح کرد: پیاده روی اربعین درواقع مانور بزرگی برای نشان داده عظمت جهان تشیع است.

امام جمعه شهرضا، ادامه داد: جهانیان وقتی ببینند که پیروان یک مذهب واقعه ای را از سال ۶۱ هجری قمری تا امسال زنده نگه داشته اند برایشان سوالاتی درباره عظمت شیعه مطرح می‌شود که ثمره نهایی آن انتشار فرهنگ تشیع در جهان است.

حجت الاسلام یعقوبی بیان کرد: عظمت عاشورا و فرهنگی عاشورایی باعث تربیت تعداد زیادی از جوانان و نوجوانان مؤمن و انقلابی شده است که هر یک از انها برای به عنوان مدافعان حرم برای دفاع از آرمانهای دینی و انقلابی حاضرند جان خود را فدا کنند.

وی اضافه کرد: در شرایط فعلی سلفی، یهودی ها، داعشی ها و انگلیسیها و مهمتر از همه امریکاییها برای براندازی نظام اسلامی و استقرار حکومتی دست نشانده خود در کشور تلاش می کنند که این دسیسه ها تاکنون با هوشیاری و حضور به موقع مردم در صحنه، با شکست مواجه شده است.

امام جمعه شهرضا گفت: این پیاده روی برای جهانیان پیامهای زیادی دارد چرا که شاهدیم در روز اربعین پیروانی از همه ادیان الهی برای مشاهده این گردهمایی بزرگ شیعیان در محل حاضر می‌شوند و خبرنگاران زیادی از رسانه‌های گروهی جهان این واقعه مهم را پوشش می‌دهند.

 

امام جمعه سمیرم:
وقف از اعمال صالح و ماندگار است
امام جمعه سمیرم، گفت: ماندگاری اعمال صالح حتی بعد از مرگ با وقف امکان پذیر است و همین نیز یک عامل سعادت و عاقبت بخیری است.
حجت الاسلام سیف الله دهقانی فیروز آبادی، در خطبه های این هفته نماز جمعه سمیرم ضمن گرامی داشت روز جهانی «علم در خدمت صلح و توسعه»، تصریح کرد: مطالعه و استفاده از کتاب خوب از راه های کسب علم بوده و و این دو در کنار هم سبب پیشرفت و سعادت هستند.

وی خاطر نشان کرد: سوالی که امروز در باب این هفته و روز علم مطرح می شود این است که آیا علم و دانش بشری همواره در خدمت توسعه و صلح بوده است اما می بینیم متاسفانه این طور نبوده و ظلم و ستم امروزی که شاهدیم با همان علوم انجام می گیرد و تمامی هم ندارد.

امام جمعه سمیرم تصریح کرد: قرآن مجید بهترین کتاب و بهترین منبع برای سعادت بشریت است و امروز بیش از هر زمان به این کتاب و توجه به دستورات و آموزه های آن نیازمندیم تا به کمال معنوی و عقلی برسیم.

وی با گرامیداشت ۲۷ ماه صفر روز وقف، اظهار کرد: ماندگاری اعمال صالح حتی بعد از مرگ با وقف امکان پذیر است و همین نیز یک عامل سعادت و عاقبت بخیری است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۳۶۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به اجرای طرح ۲۰ ساله آبرسانی ۴۱ روستا در بخش کرون رسیدگی شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ حجت الاسلام محمد صادق صائبی امام جمعه بخش کرون و شهر عسگران در نماز جمعه این هفته با بیان اینکه وظیفه همگانی است از اقدام نیروی انتظامی در زمینه حجاب حمایت کنیم، گفت: مردم بخش کرون در همه عرصه‌های انقلاب فعال و حضور حداکثری در انتخابات داشته اند و نیاز است مسئولان دولتی و دستگاه‌های خدمات رسان تعهدات خود را نسبت به این مردم انجام دهند.
امام جمعه بخش تیران و شهر عسگران به اجرای طرح آبرسانی ۴۱ روستا به منظور تامین آب آشامیدنی روستا‌های بخش کرون که بیش از ۲۰ سال از آغاز آن می‌گذرد اشاره کرد و افزود: با توجه به وجود تصفیه خانه آب در بخش کرون متاسفانه همچنان بیش از ۱۰ روستای این بخش از آب نیترات استفاده می‌کنند و نیاز است مسوولان برای رفع این معضل چاره اندیشی کنند.
امام جمعه عسگران همچنین از وضعیت نامناسب و ترافیک محور‌های مواصلاتی در بخش کرون گلایه کرد و افزود: مردم روستا‌ها در حاشیه این محور‌ها به خصوص محور تیران به چادگان دچار مشکلات و حوادث زیادی هستند و باید تا جان کسی به خطر نیفتاده است اقدامی شود.
حجت الاسلام صائبی همچنین بر پیگیری موضوع اجرای طرح فاضلاب شهر عسگران و رسیدگی به وضعیت اتباع افغانستانی نیز تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • گزیده از سخنان ائمه جمعه شهرهای استان قم
  • ماموستا ملااحمد فخری منشأ خدمات بسیاری برای دین بود
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 
  • به اجرای طرح ۲۰ ساله آبرسانی ۴۱ روستا در بخش کرون رسیدگی شود
  • نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 7 اردیبهشت
  • قدردانی امام جمعه تکاب از اجرای طرح نور
  • تقدیر امام جمعه کاشان از اجرای طرح نور فراجا
  • مشارکت مردم در هر کاری رمز موفقیت در آن کار است
  • توزیع عادلانه امکانات مدنظر اعضای شوراها باشد