Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - فرماندار ميامي امر به معروف و نهي از منکر را پدافند غيرعامل فرهنگي دانست و گفت: امروز بايد در حوزه ارزش‌ها و نمادها با محوريت فرهنگ بيشتر کار شده و محتواي فرهنگي تقويت شود. به گزارش روابط عمومي اداره فرهنگ وارشاد اسلامي شهرستان ميامي،محمد مهدي کريمي در نشست ستاد احياء امر به معروف و نهي از منکر ميامي به ميزباني سپاه ناحيه اين شهرستان با بيان اينکه امروزه تکنولوژي به عنوان يک پديده نو در جوامع جهاني ديده مي شود، افزود: بعضي از رفتارها در جامعه از طبيعت تکنولوژي و پيشرفت آن است و فرهنگ استفاده از فناوري بسيار مهم است و تزريق محتوا با موضوعات مختلف مي تواند در استفاده صحيح از آن موثر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي به اهداف هفته پدافند غير عامل اشاره کرد و افزود: امر به معروف و نهي از منکر در واقع يک پدافند غيرعامل فرهنگي است و امروز بايد در حوزه ارزش‌ها و نمادها با محوريت فرهنگ بيشتر کار کرد و محتواي فرهنگي در جامعه تقويت شود.
فرماندار ميامي، تنبلي را يکي از مهمترين منکرهاي امروز جامعه دانست و افزود: تنبلي ذهن و فکر بسياري از افراد جامعه را از حرکت بازداشته است و بايد راهکاري مناسبي براي جلوگيري از اين منکر ارائه و اجرا شود.
انتخاب الگوي خوب مهمترين راه‌ براي برون رفت از آسيب هاي اجتماعي
امام جمعه ميامي نيز در اين جلسه، شناسايي و انتخاب الگوي خوب را از مهمترين راههاي برون رفت از آسيب هاي اجتماعي دانست و افزود: اگر جوانان و نوجوانان ما الگوي مناسبي براي خود داشته باشند از آسيب هاي مختلف جامعه در امان خواهند بود.
حجت الاسلام قربانعلي صفايي پور با اشاره اهميت فرهنگ سازي مسائل مختلف در جامعه، گفت:هر حرکتي اگر فرهنگ سازي شود به گونه اي که حسن و قبح آن مشخص و معرفي شود موجب ريشه کن شدن آسيب هاي جامعه خواهد شد.
وي همچنين به استفاده دشمن از ابزار مختلف براي ترويج بداخلاقي ها و آسيب هاي اجتماعي با مطالب جذاب در جامعه اشاره کرد و افزود: مردم و مسئولان بايد با تمام وجود و قدرت خود و با استفاده از امکانات موجود در برابر اين توطئه دشمن ايستادگي کنند.
امام جمعه ميامي تصريح کرد: بايد ها و نبايدها بايد در خانواده، محيط کار و جامعه تبليغ و در واقع بايد به صورت فرهنگ شود و اين مهم همانند امر به معروف و نهي از منکر در راستاي هم باشند.
صفايي پور همچنين به اهميت رعايت اخلاق اداري و تکريم ارباب رجوع در ادارات اشاره کرد و افزود: برگزاري جلسه اخلاق ويژه مديران و کارکنان ادارات به صورت ماهانه در شهرستان مي تواند عاملي براي تسريع در انجام امور مردم با رعايت اخلاق شود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۳۹۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، حجت الاسلام مرتضی احمدی در این دیدار با اشاره به گستردگی روزافزون فضای مجازی و شبکه های اجتماعی گفت:امروز ریشه بسیاری از ناهنجاری‌های اخلاقی را می‌توان در فضای مجازی پیدا کرد که با تذکرات و آگاه سازی به موقع کاربران، می توان شاهد کاهش ناهنجاری های اخلاقی و آسیبهای اجتماعی باشیم.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر مازندران تاکیدکرد: پلیس فتا با سایت‌ها و شبکه‌هایی که به‌صورت سازمان‌یافته اقدام به تبلیغ، تهییج و تشویق کاربران به پوشش‌های نامتعارف می‌کنند به‌صورت قانونی برخورد کرده و ضمن مسدود کردن این سایت‌ها عوامل آن‌ها را دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کند.

وی اذعان داشت: خوشبختانه پلیس فتای استان در زمینه جرم یابی و احصاء منکرات در فضای مجازی اقدامات چشمگیری داشت امیدواریم این همکاری با ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان تداوم یابد.
همچنین در این دیدار در زمینه همراهی دستگاه‌های متولی در اجرای طرح نور ، تاکید بر تعامل بیشتر مسئولان،بررسی موانع پیش رو در عفاف و حجاب،چگونگی رصد فضای مجازی
مباحثی پیرامون سامانه سو بحث و گفتگو شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901222

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر
  • دلسوزی شاگرد منتظری برای شهید مطهری/ تشکیل 700 پرونده برای مشاوران املاک یک استان!
  • امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر باعث پیشرفت و تعالی جامعه می شود
  • آگاهی‌بخشی مهمترین پایه پدافند غیرعامل است
  • پرونده معاون امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان شفاف‌سازی شود
  • ۳۰ درصد نانوایی‌های سمنان دوگانه‌سوز شود
  • ۳۰ درصد نانوایی‌های استان سمنان دوگانه سوز می‌شوند
  • تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی
  • حملات ضدفرهنگی پدافند شایسته می‌طلبد
  • عفاف و حیا حافظ حریم انسانی و شخصیت وجودی زن و مرد است