Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@04:49:08 GMT

زندگي زيباست (54)

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۳۹۸۷۶

زندگي زيباست (54)

خبرگزاري آريا -

‌‌‌‌هر چيزي در کائنات مغناطيس است و فرکانسي دارد حتي افکار واحساسات حتي نگاه ما به هر چيزي هر احساسي داشته باشي .خوب يا بد فرکانس تو رامشخص مي کندو تو افراد ، رويداها،وشرايطي را که فرکانس مشابه دارندرا جذب ميکني.....
براي جذب چيزهاي خوب،از طريق تغيير حال وهوايت در هر زمان فرکانس خودت را عوض کن تا اطرافت تغيير پيدا کند و روي همان حال و هوا بمان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

...
تا همه چيز هماني شود که دوست داري

شکستن باورهاي ذهني ما
اينگونه ميتوانيم باورها را تغيير دهيم:
باورهاي منفي وقوي ذهنمان را شناسايي کنيم مثلا باور اينکه هميشه شکست مي خوريد ريشه اش اينست پدرتان در کودکي شما را بي عرضه خطاب ميکرده وحالا شما به ذهنتان پاسخ ميدهيد که چون پدرم از من عصباني ميشده اينرا ميگفته و يکي از استعدادها يا تعاريفي که از شما ميشده رابه ياد آوريد مثلا تشويق سره کلاس به خاطر نمرات خوب بعد با خودتان زمزمه کنيد که من بااستعداد بودم و هر بار که شکستتان يادتان آمد و گفته پدرتان به خودتان اين را بگوييد کم کم ذهنتان باورش ميشود که شما بااستعداد بوديد وباور قبلي نادرست بوده و روزي ميرسد که باور قبلي شما به طور کامل از بين ميرود ودرهاي پيروزي برايتان باز ميشود

تصور کن يک روز صبح که از خواب بيدار ميشي ببيني به جز خودت هيچ کس توي دنيا نيست و تو صاحب تمام ثروت زمين هستي..
اون روز چه لباسي مي پوشي؟
چه طلايي به خودت آويزون مي کني؟
با چه ماشيني گردش مي کني؟
کدوم خونه رو براي زندگي انتخاب مي کني؟
شايد يک نصفه روز از هيجان اين همه ثروت به وجد بياي اما کم کم مي فهمي حقيقت چيه.
وقتي هيچ کس نيست که احساستو باهاش تقسيم کني، لباس جديدتو ببينه. براي ماشينت ذوق کنه، باهات بياد گردش، کنارت غذا بخوره، همه اين داشته هات برات پوچه .ديگه رانندگي با وانت يا پورشه برات فرقي نداره... خونه دو هزار متري با 45 متري برات يکي ميشه طلاي 24 عيار توي گردنت خوشحالت نمي کنه. همه اسباب شادي هست اما هيچ کدومشون شادت نمي کنه چون کسي نيست که شاديتو باهاش تقسيم کني. اون وقته که مي بيني چقدر وجود آدم ها با ارزشه چقدر هر چيزي هر چند کوچيک و ناقص با ديگران بزرگ و با ارزشه.

براي مردم زندگي نکنيم
روزي که منتظريد مردم براتون دست بزنند بالاخره وسط اين دست ها له مي شويد !
روزي که ملاک هاي شما براي درست و غلط " قضاوت و نظر مردم " است از نظر علمي گفته ميشود يک بادکنک سوراخ هستيد !
مگر ما آمده ايم در اين دنيا تا مردم را راضي نگه داريم ، اين چه نگاهيست به دنيا !
روزي که شما آمديد « نگران قضاوت و نظر مردم بوديد » شما از پا در ميايد و به هيچ جا هم نمي رسيد!
گردآوري:بخش سرگرمي بيتوته


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۳۹۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرغامی: موزه ملی فرقی با موزه لوور ندارد

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، عزت‌الله ضرغامی صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیأت دولت، گفت: جا دارد از سازمان صداوسیما به‌خاطر انعکاس خوب در حوزه صنایع دستی و سنت‌های بومی مردم در سریال نون خ تشکر کنم. در نمایش دادن سبک زندگی مردم و برنامه‌های محلی و سنتی و ترویج این زندگی پاک خیلی موفق بودند. تصور من این است که اگر اینها به صورت فیلم‌های کوتاه دربیاید، در حوزه تولید شادی و روحیه برای مردم، می‌تواند خیلی موثر باشد.

بیشتر بخوانید: ضرغامی: کتیبه همدان ترمیم شد

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درباره مقایسه موزه ملی با موزه لوور گفت: از من در مورد قیمت بلیط‌ها سوال شده بود و من گفتم رقم ۳۰ هزار تومان که سالها تغییر نکرده بود، رقمی بسیار پایین و از همه دنیا ارزان‌تر است. حتی من گفتم که نمی‌خواهیم خودمان را با موزه لوور مقایسه کنیم که ۲۲ یورو و معادل ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.

وی ادامه داد: خدمات خاصی در موزه لوور داده نمی‌شود و تقریبا همه موزه‌ها شبیه هم هستند و ما کارشناسان خیلی خوبی داریم.

کد خبر: 1228302 برچسب‌ها میراث فرهنگی و گردشگری

دیگر خبرها

  • صدور نخستین برات الکترونیکی توسط شبکه بانکی
  • نخستین برات الکترونیکی صادر شد
  • صدور نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره توسط شبکه بانکی
  • نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره تامین توسط شبکه بانکی صادر شد
  • صدور نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره تامین
  • کشفی تازه و متفاوت از تصور پیشین درباره مرز میان مرگ و زندگی
  • بازآفرینی بافت تاریخی بوشهر با مشارکت مردم
  • واکنش ضرغامی به گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس/ وزیر میراث فرهنگی و گردشگری: این که گفته می‌شود سفر از سبد خانوار حذف شده حتما نادرست است و همان چیزی است که دشمن می‌خواهد
  • ضرغامی: موزه ملی فرقی با موزه لوور ندارد
  • ملت که نباید همیشه در شعب ابی طالب زندگی کنند