Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-02@06:38:58 GMT

ایتالیا در آستانه از دست دادن جام جهانی

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۴۰۲۷۲

تیم ملی ایتالیا در آستانه حذف از مسابقات مقدماتی جام جهانی و از دست دادن جام جهانی 2018 قرار گرفته اتفاقی که بیش از 60 سال است رخ نداده. 

به گزارش عصرایران ، تیم ملی ایتالیا در دیدار رفت مسابقه پلی آف جام جهانی 2018 مقابل سوئد شکست خورد. لاجوردی پوشان در دیداری که نمایش خوبی بودند و شایسته شکست نبودند یک برصفر شکست خوردند تا دیدار سختی در بازی برگشت منتظرشان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تیم میزبان بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 4، امیل فورسبرگ اولین خطر را روی دروازه آتزوری ایجاد کرد؛ اما توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

دو دقیقه بعد نوبت ایتالیایی ها بود که تا آستانه باز کردن دروازه سوئد پیش بروند؛ اما ضربه سر بلوتی، روی ارسال متیو دارمیان، به شکل خطرناکی از کنار دروازه عبور کرد.

برتری تیم میزبان ادامه پیدا کرد و در مقابل بازیکنان ایتالیا تلاش می کردند تا با کنترل بازی، راهی به سوی دروازه سوئد پیدا کنند.

بازی تا پایان نیمه اول به همین ترتیب ادامه داشت و هر دو تیم صاحب یکی دو موقعیت خوب شدند؛ اما نتوانستند از آنها استفاده کنند و به این ترتیب این نیمه بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم با حملات ایتالیا آغاز شد و ضربه کاندروا اولین موقعیت خطرناک این نیمه را ایجاد کرد؛ اما واکنش خوب اولسن، دروازه سوئد را نجات داد.

برتری ایتالیایی ها ادامه داشت؛ اما این تیم میزبان بود که در دقیقه 61 توانست به گل برسد. روی یک ارسال به محوطه جریمه ایتالیا، تایوونن توپ را به یوهانسون رساند و ضربه نه چندان محکم او، بعد از برخورد به دانیله ده روسی تغییر مسیر داد و وارد دروازه بوفون شد.

ایتالیایی ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند، پیش کشیدند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 70 به گل تساوی برسند؛ اما شوت تماشایی متیو دارمیان از پشت محوطه جریمه، با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد.

تلاش بازیکنان ایتالیا ادامه پیدا کرد و حملات زیادی روی دروازه سوئد ترتیب دادند؛ اما حتی 5 دقیقه وقت اضافه هم نتوانست کمکی به آنها بکند و در نهایت بازی با برتری 1-0 سوئد به پایان رسید. بازی برگشت دو تیم دوشنبه شب برگزار خواهد شد.

تیم ملی ایتالیا با این شکست بد در آستانه از دست دادن جام جهانی قرار دارد. شکست یک گلی در خانه حریف نتیجه بسیار بدی به حساب می آید و سوئد در دیدار برگشت با زدن یک گل می تواند بازگشت به مسابقه را برای ایتالیا بسیار سخت و نشدنی کند. 

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۴۰۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهلال توقف‌ناپذیر، 10 نفره به فینال حذفی رسید

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای مرحله نیمه نهایی جام حذفی عربستان، الهلال موفق شد در استادیوم الجوهرة، با نتیجه دو بر یک از سد میزبان خود الاتحاد عبور کرده و راهی بازی پایانی شود.

در این مسابقه، ابتدا عبدالرزاق حمدالله موفق شد با استفاده از اشتباه کولیبالی، دروازه الهلال را باز کند اما به دلیل اینکه در لحظه ارسال پاس اول، مهاجم مراکشی الاتحاد در آفساید بود، این گل مردود اعلام شد.

ویدئو: 331530

در ادامه این الهلال بود که در دقیقه 25 به گل رسید. روی یک حرکت از سمت چپ، مالکوم توپ را به درون محوطه جریمه ارسال کرد که توپ نصیب مایکل دلگادو شد و این بازیکن پس از یک سر توپ دیدنی، سنگربان حریف را فریب داد و با یک ضربه بغل پای، دروازه را باز کرد.

الهلال توسط مالکوم به گل دوم رسید اما پس از بازبینی صحنه مشخص شد که چند ثانیه قبل از گل، یاسر الشهرانی در موقعیت آفساید بوده و این گل رد شد. در دقیقه 42 بود که ساویچ در مرکز زمین با یک خطای خشن به روی پای احمد الغامدی، با کارت قرمز داور مسابقه اخراج شد.

الاتحاد بالاخره در دقیقه 67 به گل رسید. ارسال احمد الغامدی با ضربه دیدنی عبدالرزاق حمدالله وارد دروازه شد که کمک داور ابتدا این گل را به دلیل آفساید رد کرد اما پس از بازبینی صحنه مشخص شد که این گل صحیح بوده تا بازی یک بر یک مساوی شود.

تیم میزبان در دقیقه 71 یک گل مردود دیگر نیز به ثمر رساند. الغامدی از سمت راست به حرکت درآمد که ارسال او با قطع توپ نوس همراه بود و پس از اینکه توپ ارتفاع گرفت و از یاسین بونو رد شد، مقابل دروازه خالی به حمدالله رسید و او نیز گل دوم را به ثمر رساند که به دلیل حضور الغامدی در آفساید، این گل رد شد.

در شرایطی که انتظار می رفت الاتحاد از شرایط میزبانی و یک یار بیشتر استفاده کند، اما این اتفاق رخ نداد و الهلال 10 نفره روی حرکت دیدنی مالکوم از چپ به گل دوم رسید. پاس این بازیکن برزیلی در دقیقه 81 به سعود عبدالحمید رسید و او نیز با یک ضربه بغل پای دیدنی، نتیجه بازی را دو بر یک کرد.

بدین ترتیب الهلال موفق شد با کسب پیروزی دو بر یک برابر الاتحاد راهی مسابقه فینال شود و حالا این تیم در انتظار بازی امشب النصر و الخلیج است تا تکلیف دومین تیم فینالیست مشخص شود.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس ۰ - ۰ سپاهان / تقسیم امتیاز در جدال سنتی / استقلال صدرنشین ماند
  • شکست ذوب‌آهن در فولادشهر، بحران در خانه جدی‌تر از همیشه
  • تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه «خواب‌آور»/ ستاره‌های پوشالی
  • هوادار، صنعت نفت را به سقوط نزدیک کرد
  • واکنش عجیب پرز به گل‌های وینیسیوس (عکس)
  • الهلال توقف‌ناپذیر، 10 نفره به فینال حذفی رسید
  • نیمه دوم طوفانی بایرن: کامبک در ۴ دقیقه! (عکس)
  • شمس آذر با شکست پیکان موقتا در رده هفتم ایستاد
  • (عکس) استایل لش علیرضا بیرانوند در آستانه بازی با سپاهان
  • استقلال و برنامه خاص برای وقت‌های اضافه!