Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - يازدهمين نمايشگاه بين‌المللي رسانه‌هاي ديجيتال مصلي تهران در حالي صبح شنبه با حضور وزراي ارشاد و ارتباطات افتتاح مي‌شود که اين نمايشگاه بزرگترين گردهمايي فعالان توليد محتواي ديجيتال در کشور به حساب مي‌آيد.
به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاري فارس، يازدهمين نمايشگاه بين‌المللي رسانه‌هاي ديجيتال در تاريخ 20 الي 26 آبان در مصلي حضرت امام خميني (ره) برگزار مي‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين نمايشگاه در 9 بخش پايگاه‌هاي اينترنتي، نرم افزارهاي تلفن همراه، نشر ديجيتال، دانش ديجيتال، خانواده و سبک زندگي ديجيتال، بازي و هنرهاي ديجيتال، شبکه‌هاي اجتماعي، کسب و کارهاي نوپا (استارتاپ‌ها) از ساعت 10 تا 20 روز شنبه پذيراي بازديدکنندگان است.
10 جايزه ديجيتالي روزانه براي بازديد کنندگان از نمايشگاه رسانه‌هاي ديجيتال
مدير اجرايي يازدهمين نمايشگاه بين المللي رسانه‌هاي ديجيتال گفت: با هدف تقدير از شرکت‌کنندگان در يازدهمين نمايشگاه بين‌المللي رسانه‌هاي ديجيتال، جوايز نفيسي تهيه شده است که قرار است روزانه و به قيد قرعه به آنها اهدا شود.
جواد موحد تصريح کرد: اين جوايز گجت‌هاي ديجيتالي نفيسي مانند تبلت خواهند بود که توسط مرکز فناوري اطلاعات و رسانه‌هاي ديجيتال تهيه شده است و در قرعه‌کشي‌هاي روزانه يازدهمين نمايشگاه بين المللي رسانه‌هاي ديجيتال به شرکت‌کنندگان در نمايشگاه اهدا خواهد شد.
وي افزود: در هر يک از اين قرعه‌کشي‌هاي روزانه يازدهمين نمايشگاه بين‌المللي رسانه‌هاي ديجيتال 10 جايزه به شرکت‌کنندگان اهدا خواهد شد.
ايجاد پاويون ويژه استارتاپها در يازدهمين نمايشگاه بين‌المللي رسانه‌هاي ديجيتال
حميدضيايي پرور افزود: يکي از ويژگي‌هاي اصلي نمايشگاه امسال نسبت به دوره‌هاي قبل، اجراي پاويون استارتاپ‌ها در نمايشگاه است که با حضور بيش از 150 استارتاپ برتر کشور برگزار مي‌شود.
وي تصريح کرد: مسووليت اجراي اين پاويون با معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري است و همکاراني از اين مجموعه براي اجراي اين بخش در روند برگزاري نمايشگاه حضور دارند.
قائم مقام دبير يازدهمين نمايشگاه بين‌المللي رسانه‌هاي ديجيتال همچنين با اشاره به برگزاري پاويون ويژه خانواده و فضاي مجازي در اين نمايشگاه، گفت: اجراي اين پاويون با سازمان فرهنگي و هنري شهرداري تهران خواهد بود که کارشناسان مرتبط با برپايي ميزهاي مشاوره اقدام به راهنمايي خانواده‌ها براي استفاده هرچه بهتر از رسانه‌هاي ديجيتال و فضاي مجازي مي نمايند و همچنين راهکارهاي کاهش آسيب پذيري خانواده‌ها از فضاي مجازي را آموزش خواهند داد.
ضيايي پرور تصريح کرد: امکانات مختلف فرهنگسراهاي شهرداري تهران با گرايش ديجيتال نيز در اين پاويون در اختيار علاقمندان به ويژه خانواده‌ها خواهد بود.
برگزاري 120 نشست تخصصي در يازدهمين نمايشگاه بين‌المللي رسانه‌هاي ديجيتال
مسئول بخش دانش و فناوري يازدهمين نمايشگاه بين المللي رسانه‌هاي ديجيتال افزود: حضور عموم علاقمندان در اين کارگاه‌ها آزاد و رايگان است و به شرکت‌کنندگاني که پيش از شروع نمايشگاه نسبت به ثبت نام در اين نشست‌ها و کارگاه‌هاي تخصصي در سامانه اينترنتي سرآمد اقدام کرده‌ باشند، پس از پايان نمايشگاه، گواهي معتبر از جانب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، اعطا خواهد شد.
مجيد شفيعي تصريح کرد: موضوعات اين نشست‌ها و کارگاه‌ها شامل مواردي چون کسب‌وکار مجازي، سواد فضاي مجازي، آموزش نرم‌افزارهاي تخصصي حوزه نشر ديجيتال، آموزش راهکارهاي توليد و نشر محتواي فضاي و مشاوره‌هاي تخصصي سازمان‌ها و مراجع قانوني مرتبط با حوزه فضاي مجازي است.
وي با اشاره به مشاوره با اساتيد و متخصصان حوزه فضاي مجازي براي برگزاري اين نشست‌ها و کارگاه‌ها، تاکيد کرد: شرط صدور گواهي معتبر براي افراد ثبت نام در سامانه اينترنتي سرآمد است.
اعطاي نشان «گريد خلاق» به 20 غرفه خلاق يازدهمين نمايشگاه بين المللي رسانه هاي ديجيتال
قائم مقام يازدهمين نمايشگاه بين المللي رسانه هاي ديجيتال گفت: با هدف افزايش خلاقيت و ابتکار و نوآوري در بين استارتاپ‌هاي ديجيتال کشور و علاقمندان عرصه فناوري‌هاي ديجيتال، براي اولين‌بار نشان «گريد خلاق» به شرکت‌هايي که به نوآوري و خلاقيت در زمينه کاري خود پرداخته‌اند، اعطا خواهد شد.
وي تصريح کرد: نشان گريد خلاق به عنوان امتيازي اعتباربخش از جانب معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري به اين شرکت‌ها اعطا مي‌شود.
قائم‌مقام يازدهمين نمايشگاه بين‌المللي رسانه‌هاي ديجيتال همچنين با اشاره به اهميت اين نشان، تاکيد کرد شرکت‌هايي که در بخش‌هاي خلاق نمايشگاه صاحب امتياز شوند، موفق به دريافت گريد خلاق خواهند شد و مي توانند از مزاياي آن که توسط معاونت علمي و فناوري نهاد رياست جمهوري در نظر گرفته مي شود استفاده کنند.
رونمايي بيش از 30 محصول و خدمت جديد در يازدهمين نمايشگاه رسانه هاي ديجيتال
مجيد شفيعي گفت: اين محصولات به منظور معرفي شايسته جديدترين محصولات و خدمات نشر ديجيتال و حوزه رسانه‌هاي ديجيتال و با حضور از مسئولان کشوري و فعالان حوزه رسانه‌هاي ديجيتال رونمايي مي‌شوند.
وي تصريح کرد: نرم افزار هاي چند رسانه اي، سايت ها و خدمات اينترنتي، اپليکيشن ها، بازي هاي رايانه اي، فناوري هاي نوين حوزه نشر محتوا در فضاي مجازي، و کسب و کار هاي ديجيتال مهمترين قالب‌هاي آثار در نظر گرفته شده جهت رونمايي است.
دبير بخش دانش ديجيتال يازدهمين نمايشگاه بين‌المللي رسانه‌هاي ديجيتال بيان داشت: طبق برنامه‌ريزي‌هاي به عمل آمده حداقل 3 نوبت مراسم رونمايي در ايام برگزاري نمايشگاه خواهيم داشت که در هر مرتبه حداقل از 5 محصول يا خدمت رونمايي مي‌شود.
شفيعي در خصوص ويژگي‌هاي آثار انتخاب شده جهت رونمايي در نمايشگاه امسال گفت: آثار معرفي شده از سوي تهيه کنندگان مي‌بايست بديع و نوآورانه، فاخر و جديد بوده و تا کنون در نمايشگاه يا مراسم ديگري معرفي و يا رونمايي نشده باشند.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۴۰۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه دست ساخت‌های دانش آموزی در سنندج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،مدیر کل آموزش و پرورش استان ، حرفه آموزی را مهم‌ترین گام در راستای ایجاد اشتغال عنوان کرد و گفت: مدارس شبانه روزی بهترین ظرفیت برای رسیدن به این هدف است.
موسوی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان هم خود اتکایی و ایجاد کار و اشتغال را از اهداف برپایی این نمایشگاه عنوان کرد.
این نمایشگاه در قالب ۹۱ غرفه بر پا شده است.
حدود ۵ هزار نفر از دانش آموزان دوره دوم متوسطه استان در مدارس شبانه روزی مشغول تحصیل هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب
  • نمایشگاه تولیدات خوداتکایی مدارس شبانه‌روزی در سنندج برپا شد
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه پکن؛ محصول هوشمند چینی چه زمانی به ایران می‌رسد؟
  • نمایشگاه دست ساخت‌های دانش آموزی در سنندج
  • رونمایی از ۲۰ محصول جدید استان فارس در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان
  • نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان برپا شد
  • وجود ۳۰ محصول صادرات محور در چهارمحال و بختیاری
  • ماجرای انتشار دود در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان چه بود؟ + فیلم
  • ماجرای انتشار دود در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان چه بود؟