Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-27@09:40:51 GMT

وقت تنفس به تهرانی‌ها

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۴۰۸۷۰

وقت تنفس به تهرانی‌ها

شهروندان تهرانی پس از ۱۶ روز متوالی، با قرار گرفتن شاخص کیفیت هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت منتهی به ۱۱ صبح روز گذشته در رتبه ۹۲، هوای سالم تنفس کردند.

 پس از تنفس ۱۶ روز متوالی هوای ناسالم برای گروه‌های حساس یا همه گروه‌ها، شاخصی که صبح روز گذشته به‌عنوان میانگین منتهی به ساعت ۱۱ صبح روز جمعه اعلام شد، نشان داد: پس از ۱۶ روز متوالی، هوا در صبح جمعه شرایط سالم به خود گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش دنیای اقتصاد، مطابق با اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوای پایتخت در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت ۱۱ صبح روز گذشته در ایستگاه ۹۲ قرار داشت. این در حالی است که طی ۱۶ روز گذشته همواره این شاخص بالای ۱۰۰ ثبت شده بود. به نظر می‌رسد قرار گرفتن شاخص کیفیت هوای پایتخت در وضعیت سالم تحت تاثیر ناپایداری خفیف(وزش باد همراه با بارش خفیف در برخی ارتفاعات تهران) بوده که سبب شده بعد از ۱۶ روز آلودگی هوا، یک وقت تنفس به پایتخت‌نشینان داده شود. اگرچه مطابق با پیش‌بینی سامانه هواشناسی امروز نیز وضعیت هوای پایتخت می‌تواند همچنان در وضعیت سالم باقی بماند؛ اما بعید است برای روزهای بعدی هوای پایتخت به‌صورت متوالی دروضعیت سالم  قرار گیرد.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۴۰۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ذرات معلق هوا در پایتخت

به گزارش جام جم آنلاین، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۹۶ قرار گرفته است و شاهد افزایش ذرات معلق هوا در پایتخت هستیم.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۸۷ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۳۲ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۳۰ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

دیگر خبرها

  • پایداری هوای قابل قبول در پایتخت
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد "پاک" است
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد پاک است
  • کیفیت هوای تهران در اولین روز هفته
  • هوای پایتخت ناسالم برای گروههای حساس
  • افزایش ذرات معلق هوا در پایتخت
  • تهرانی‌ها امروز یک نفس راحت می‌کشند!
  • کیفیت هوای کلانشهر اصفهان سالم است
  • باران بهاری هوای مشهد را پاک کرد
  • تنفس هوای قابل قبول در تهران