Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رئيس «کميسيون انرژي» مجلس گفت: مقرر شد کميته مشترکي متشکل از برخي از اعضاي کميسيو‌ن‌هاي «انرژي» و «صنايع و معادن»، نماينده بخش خصوصي، مرکز پژوهش‌هاي مجلس و وزارت نفت تشکيل شود تا نظرخواهي از اين دستگاه‌ها اخذ شده و در پي آن مشکلات در زمينه قيمت خوراک پتروشيمي ها برطرف شود.
فريدون حسنوند نماينده مردم انديمشک در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه سياسي خبرگزاري ميزان از تشکيل کميته «قيمت گذاري خوراک پتروشيمي‌ها» خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به اختلاف نظرات و نگراني‌هاي بخش خصوصي و وزارت نفت در اين زمينه، اضافه کرد: درحال حاضر نگراني‌هايي بين بخش خصوصي و وزارت نفت درباره قيمت گذاري خوراک پتروشيمي‌ها وجود دارد؛ با اين حال در بودجه سال گذشته ديديم که مصوباتي در اين زمينه در کميسيون تلفيق وجود داشت که نهايتاً با مخالفت نماينده وزارت نفت در صحن علني مواجه شد و سرانجام اين مصوبات رأي لازم را نياورد و از دستور کار خارج شد.
رئيس کميسيون انرژي مجلس شوراي اسلامي تاکيد کرد: وزارت نفت در موضوع قيمت‌گذاري خوراک پتروشيمي‌ها معتقد است که ضرر و زيان‌هايي متوجه اين وزارتخانه خواهد شد و البته بخش خصوصي هم استقلال‌هاي خود را در اين زمينه دارد.
حسنوند اضافه کرد: همچنين در اين زمينه جلساتي با دکتر لاريجاني برگزار شد و طبق آخرين جلسات مقرر شد تا کميته مشترکي متشکل از برخي از اعضاي کميسيو‌ن‌هاي انرژي و صنايع و معادن مجلس، نماينده بخش خصوصي، مرکز پژوهش‌هاي مجلس و وزارت نفت تشکيل شود تا از اين طريق نظرخواهي از اين دستگاه‌ها اخذ شده و در پي آن مشکلات در زمينه قيمت خوراک پتروشيمي ها برطرف شود.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۴۱۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص زمین به تعاونی‌ها برای رونق تولید در اولویت است

استاندار سیستان و بلوچستان، گفت: تعاونی‌ها متشکل از مردم باید در زمینه تولید تشکیل شود و به همان تعاونی‌ها زمین اعطا شود تا از این راه، واحدهای تولیدی در استان افزایش پیدا کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، محمد کرمی در نشست بررسی مشکلات کارخانه «بافت بلوچ» ایرانشهر، اظهار داشت: تعاونی‌ها متشکل از مردم باید در زمینه تولید تشکیل شود و به همان تعاونی‌ها زمین اعطا شود تا از این راه، واحدهای تولیدی در استان افزایش پیدا کند.

وی افزود: بخش خصوصی متقاضی سرمایه‌گذاری در استان است بنابراین باید روند سرمایه‌گذاری در منطقه را تسهیل کنیم و در دادن فرصت سرمایه‌گذاری به بخش خصوصی اهلیت سرمایه‌گذار را در نظر بگیریم.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: باید یک نشست اختصاصی برای کشت پنبه در استان تشکیل شود چرا که باید از این ظرفیت برای تکمیل فرآیند ریسندگی و بافندگی و خودکفایی در این حوزه بهره گیری کرد.

گفتنی است، در پایان این جلسه ایمیدرو موظف شد تا پایان سال، واحد تولیدی ریسندگی را جهت تکمیل فرآیند فرآوری پنبه فعال کند.

انتهای پیام/

 

 

 

دیگر خبرها

  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟
  • جبران خلاء بهره وری در تغذیه دام با استفاده از خوراک کامل
  • افزایش ۳۷ درصدی میزان تولید پتروشیمی بوشهر
  • تشکیل کارگروه رصد: برای هفته‌های آخر لیگ
  • نبی: برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است/ واگذاری سرخابی‌ها آثار مثبتی دارد
  • برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • اختصاص زمین به تعاونی‌ها برای رونق تولید در اولویت است
  • با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است