Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-05-04@20:39:42 GMT

هادی ساعی به دادسرای جنایی تهران احضار شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۴۳۷۹۲

با گذشت دو سال از مرگ عموی هادی ساعی در جریان درگیری در باشگاه سوارکاری، بازپرس جنایی دستور احضار قهرمان سابق تکواندو ایران و دو کارگر شهرداری را در رابطه با این درگیری صادر کرد.

به گزارش مشرق،  ۱۲ فروردین سال ۹۴ بود که عموی ۶۴ ساله هادی ساعی با شهرداری تماس گرفت و از حجم انبوه زباله‌های داخل محدوده سوارکاری که دو هفته بود در باشگاه تلنبار شده بود، شکایت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این تماس دو کارگر شهرداری با خودروی حمل زباله از راه رسیدند و در حالی که مشغول جمع‌آوری زباله‌ها شدند با عموی میانسال قهرمان سابق تکواندو مشاجره کردند. لحظاتی بعد یکی از کارگران با چوبی که پشت ماشین حمل زباله بود برای دعوا وارد شد اما ناگهان مرد میانسال به‌دلیل عارضه قلبی جان باخت.

هادی ساعی گفت: ظهر آن روز به همراه یکی از همکارانم قصد رفتن به ناهار را داشتیم که یکی از کارگران شهرداری با عمویم درگیر شد. در همین هنگام او به سمت ماشینشان رفت و چوبی را از داخل ماشین بیرون آورد که من مانع برخورد چوب با عمویم شدم و سعی کردم این کارگر را از مجموعه خارج کنم که ناگهان دیدم عمویم روی زمین افتاده است. بلافاصله با اورژانس تماس گرفتیم. من در آن لحظه ندیدم کسی به او ضربه بزند اما در درگیری شاهد بودم که چند بار به سینه عموی من ضربه زده شد در حالی‌که او ۱۱ سال قبل عمل قلب باز انجام داده بود.

به این ترتیب بازپرس دستور بازداشت دو کارگر ۲۴ و ۴۰ ساله را که به صورت پیمانکاری با معاونت خدمات شهری ناحیه ۴ شهرداری منطقه ۲۲ همکاری می‌کردند، به اتهام قتل عمد صادر کرد اما با تحقیقات روشن شد علت مرگ مرد ۶۴ ساله ایست قلبی بوده بنابراین دو کارگر جوان با سپردن وثیقه آزاد شدند.

حالا با گذشت دو سال از مرگ عموی هادی ساعی، به تازگی بازپرس پرونده دستور احضار این ورزشکار و دو کارگر شهرداری را صادر کرد تا رویارویی بین آنها صورت گیرد. از آنجا که در این درگیری تکواندوکار سابق کشورمان با ضربات چوب از سوی دو کارگر شهرداری مجروح شده بود و دو کارگر شهرداری نیز در این درگیری آسیب دیده بودند، بازپرس جنایی تصمیم دارد با احضار طرفین درگیری به دادسرا به شکایت هر دو طرف در رابطه با میزان آسیبی که دیده‌اند، رسیدگی کند.

منبع: روزنامه ایران

منبع: ساتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۴۳۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مفقودی کارگر شهرداری حین جمع‌آوری آب‌های سطحی

شهرداری منطقه ۱۵ تهران از وقوع حادثه برای یک کارگر حین جمع‌آوری آب‌های سطحی در سیلاب شب گذشته خبر داد و اعلام کرد: عملیات جست‌وجو برای نجات این کارگر ادامه دارد.

به گزارش مشرق، بارش‌های شدید شب گذشته جمعه چهاردهم و صبح شنبه پانزدهم اردیبهشت ماه، باعث بروز تند آب، انسداد و گرفتگی در یکی از شبکه‌های دسترسی به کانال جنوب شرقی تهران و در حوزه شهرداری منطقه ۱۵؛ بزرگراه بعثت نزدیک به میدان بسیج (در داخل فضای سبز) شد.

شهرداری منطقه ۱۵ تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی بارندگی شدید و گرفتگی این شبکه دسترسی به کانال اصلی، عوامل اجرایی و مدیران خدمات شهری به محل اعزام شدند و کارگران اداره مسیل‌های منطقه برای رفع گرفتگی شبکه آبرسانی به محل اعزام شده و در جهت بازکردن آن اقدام کردند.

حجم تندآب و فشار آب زیاد، باعث افتادن یکی از کارگران پیمانکار اداره مسیل‌ها و قنوات منطقه به داخل شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی متصل به کانال سرخه حصار شد.

در پی این حادثه بلافاصله عوامل اجرایی و نیروهای امدادرسان از جمله آتش‌نشانی به محل اعزام شدند و در دسته‌های مختلف نیروهای امدادرسان اقدام به گشت و جست‌وجو از محل حادثه تا محدوده چرم شهر کرده‌اند.

عوامل امداد و نجات با همکاری شهرداری منطقه همچنان در حال جست‌وجوی این کارگر خدمت‌رسان هستند و در صورت کسب اطلاعات جدید، اطلاع رسانی خواهد شد.

همچنین در راستای تعهد شهرداری منطقه ١۵، در حفظ جان کارکنان خود، حادثه پیش آمده با جدیت در دست بررسی است و در صورت محرز شدن تخلف یا عدم رعایت اصول ایمنی کافی، پیمانکار مربوطه حتماً بازخواست خواهد شد و در این باره نیز به عموم شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • صادق خان با کسب سومین دور شهرداری لندن رکوردشکنی کرد
  • مفقودی کارگر شهرداری حین جمع‌آوری آب‌های سطحی
  • کار کارگران باید پیوست ایمنی داشته باشد
  • جشن سپاس کارگر در سمنان
  • مشکل طولانی شدن فرایند اداری ترخیص مواد اولیه شرکت‌های داروسازی به زودی رفع می‌شود
  • عدم تفکیک زباله منجر به مصدوم شدن پاکبان شهرداری یزد شد
  • قتل مرد کامیون‌دار با ضربه چاقو در خزانه
  • بازدید دادستان تهران از دو شرکت‌ داروسازی
  • مشکل طولانی شدن ترخیص مواد اولیه دارو برطرف می‌شود
  • درگیری پلیس با تظاهرات‌کنندگان روز کارگر در پاریس