Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین همایش ملی «آمایش علم و فناوری»، ۲۶ بهمن ماه سال جاری در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نخستین همایش ملی «آمایش علم و فناوری»، ۲۶ بهمن ماه سال جاری در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین برگزار می‌شود.

این همایش ملی قرار است با محوریت «رهیافت آینده نگاری به آمایش علم و فناوری»، «آموزش عالی و ارتقای ظرفیت‌های منطقه ای توسعه علم و فناوری»، «مدل مدیریت پژوهشی و مکان‌یابی استقرار و پراکنش مراکز پژوهشی مبتنی بر مزیت‌های منطقه ای»، «پیوند آمایش و آینده نگاری علم و فناوری» و «سیاستگذاری علم و فناوری مبتنی بر فرصت ها و قابلیت های منطقه‌ای» برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«تجربیات موفق در آمایش علم و فناوری»، «ابعاد، بسترها، زمینه ها و پیامدهای اجتماعی و فرهنگی توسعه منطقه ای علم و فناوری»،» خلاقیت و نوآوری در آمایش علم و فناوری»، «نظریه ها و روش های نوین آمایشی در حوزه علم و فناوری» و «اقتصاد دانش بنیان و توسعه منطقه ای علم و فناوری»، از دیگر محورهای این همایش ملی است.

بر اساس اعلام دبیرخانه همایش، مهلت ارسال مقالات تا پایان آذرماه ۱۳۹۶ است و علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات تکمیلی می‌توانند به آدرس وب‌سایت به نشانی www.sp-st.ir مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۴۴۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش روانشناسی در دانشگاه آزاد قم برگزار شد

در همایش دانشجویان و اساتید رشته روانشناسی در دانشگاه آزاد قم که ۳۵۰ نفر از اساتید و دانشجویان رشته روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی حضور داشتند، کارشناسان و روانشناسان مطرح استان موضوعات نقش روانشناس در جامعه، اخلاق مداری در روانشناسی و معرفی آسیب‌ها و ظرفیت‌های این رشته در استان را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

در استان قم هزار و ۸۰۰ دانشجو در رشته روانشناسی و مشاوره در دانشگاه آزاد  تحصیل می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • کارگروه آمایش و مدیریت طرح تحول آموزش عالی استان برگزار شد
  • امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمانان شخصیت بخشید
  • تشکیل ۱۲ کمیته فرهنگی برای برگزاری اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی ها در البرز
  • کنفرانس فیزیک بنیادی ایران در قم آغاز شد
  • کنفرانس فیزیک بنیادی در قم آغاز شد
  • برگزاری همایش اندیشه تمدنی در اندیشه امام علی (ع)
  • همایش روانشناسی در دانشگاه آزاد قم برگزار شد
  • قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ
  • کُرسی آینده‌پژوهی یونسکو به قزوین آمد
  • جهش در اقتصاد کشور نیازمند نوآوری و فناوری‌های جدید است