Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-27@20:52:17 GMT

مرد بوکانی، سه‌قلوهای همسر دومش را سر راه گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۴۵۵۵۱

خرداد:مرد دو زنه بوکانی برای فرار از مسئولیت نگهداری سه قلوهایش، هر سه آنها را سر راه گذاشت.
به گزارش خرداد به نقل از «ایران»، خالد احمدنژاد رئیس اداره بهزیستی بوکان از توابع آذربایجان غربی گفت: «پدر این سه قلوهای 20 روزه به علت اختلاف با همسر دومش، سه نوزاد بیگناه را در یکی از کوچه‌های بوکان رها کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سه قلوها در حال حاضر حال مساعدی دارند و در بیمارستان شهید قلی پور بوکان بستری هستند. با توجه به اینکه هویت این خانواده مشخص است در صورتی که دادگاه رأی به بازگرداندن آنها به خانواده‌شان بدهد آنها تحویل پدر و مادرشان می‌شوند اما در غیر این صورت اداره بهزیستی سرپرستی آنها را برعهده می‌گیرد  اما احتمال بازگرداندن آنها به والدینشان بیشتر است.»
وی افزود: «بررسی‌ها نشان داده پدر این سه قلوها از همسر اولش سه فرزند بزرگ دارد اما حاضر نیست از سه قلوهای زن دومش نگهداری کند. مادر این سه قلوها در یکی از شهرهای اطراف استان زندگی می‌کند.» برچسب ها: سه‌قلو ، مرد بوکانی ، همسر دوم

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۴۵۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فرماندار بوکان در صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح ضمن تبریک وعده صادق و پیروزی مقتدارنه سپاه گفت سپاه پاسداران در برابر هر نوع هجمه و تحرک دشمنان قسم خورده آمادگی و‌توان لازم را دارند.

صنعتی گفت به لطف رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و توصیه‌های پدرانه ایشان کشور در حال پیشرفت و تعالی است.

 وی با اشاره به توان دفاعی و بازدارندگی نیرو‌های مسلح افزود در همه عرصه‌ها آمادگی رویارویی مقابله با دشمنان را داریم.

وی گفت کشور‌های عربی و اسلامی جرات به زبان آوردن موضوعات روز و‌تحرکات نامبارک رژیم اشغالگر اسرائیل علیه مردم مظلوم اشغالی را ندارند و این در حالی است که تنها جمهوری اسلامی است که در صف مقابله با اسرائیل هستند اقتدار را به صفوف مسلمین بازگردانده اند.

وی در پایان تاکید کرد با تمام وجود پاسدار ارزش‌ها و نظام مقدس خود هستیم.

ادای احترام به یادبود شهدای شهرستان، سان و رژه و نمایش حرکات رزمی و تجلیل از مربیان و فرمانده هان برتر از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

دیگر خبرها

  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • خشم پدر، جان همسر و فرزندش را گرفت
  • آبگیری ٩٠ درصد تالاب قره گل بوکان
  • تاکیدامام جمعه بوکان براهمیت نقش و جایگاه معلمان و کارگران در جامعه
  • بوکان در سکوی نخست المپیاد آماده آذربایجان غربی
  • تأکید شهرداری بوکان بر استمرار طرح‌های عمرانی و توسعه فضای‌سبز
  • تأکید شهرداری بوکان بر استمرار طرحهای عمرانی و توسعه فضای سبز نالشکینه
  • تاکید شهرداری بوکان بر استمرار طرحهای عمرانی و توسعه فضای سبز نالشکینه
  • نالشکینه بخشی از هویت شهر بوکان است