Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- دو بازی رفت در مرحله پلی آف بین قاره ای در راه صعود به جام جهانی 2018 که بامداد امروز شنبه میان استرالیا و هندوراس در سن پدرو سولا و پرو و نیوزیلند در ولینگتون برگزار شد، به تساوی بدون گل انجامید.

به گزارش تارنمای خبری ای اف سی، تیم فوتبال استرالیا نماینده قاره آسیا در بازی رفت از مرحله پلی آف بین قاره ای مقابل هندوراس نماینده کنفدراسیون آمریکای شمالی، مرکزی و کارائیب به تساوی بدون گل دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دیدار برگشت دو تیم روز چهارشنبه در سیدنی برگزار می شود.
آنژه پوستکوگلو سرمربی استرالیا با ابراز تاسف از فرصت های از دست رفته تیمش در این بازی وعده داد که در بازی برگشت جبران خواهند کرد.
پوستکوگلو گفت: بازی برگشت در خانه برگزار می شود و چند بازیکن کلیدی که در بازی رفت غایب بودند، نیروی تازه ای به تیم او اضافه خواهند کرد.
در دیگر دیدار پلی آف بین قاره ای، تیم نیوزیلند نماینده استرالیا در بازی رفت مقابل پرو نماینده آمریکای جنوبی به تساوی بدون گل دست یافت.
دیدار برگشت دو تیم روز چهارشنبه در لیما برگزار می شود و پرو امیدوار است بعد از 36 سال فرصت بازگشت به جام جهانی را پیدا کند. نیوزیلند به دنبال سومین حضور در جام جهانی است.
ریکاردو گارکا سرمربی پرو گفت که تیم او شایسته برد بود، اما وعده داد در بازی برگشت که در خانه برگزار می شود، به پیروزی دست یابد و بعد از سالها پرو را به جام جهانی ببرد.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ایرنا در تلگرام irvavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**1584** 1701
مترجم:مولوی* انتشار: حمید قدیمی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۴۵۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ یک/ پنالتی جنجالی و ناراحتی پیروز قربانی!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال مس سونگون در یکی از بازی‌های هفته بیست و نهم لیگ دسته اول مهمان نفت گچساران بود که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

دیدار دو تیم از ساعت 18:15 امروز در شهدای نفت گچساران آغاز شد و بارش سیل‌آسای باران روی کیفیت کارشان به شدت تاثیر گذاشته بود و هر دو تیم در گلزنی ناموفق عمل کردند.

بارش سنگین باران که از پیش از به صدا درآمدن سوت آغاز بازی شروع شده بود، چمن ورزشگاه را بدل به باتلاقی کرده بود که به جریان انداختن توپ روی آن هم کار سختی بود.

نفت و گاز و در سمت مقابل مس سونگون در این شرایط طی 90 دقیقه موفق به باز کردن دروازه یکدیگر نشدند و در حالی که بازی با تساوی بدون گل رو به پایان بود، داور در اولین دقیقه وقت‌های اضافه نیمه دوم یک پنالتی برای میزبان اعلام کرد.

این پنالتی مشکوک را مهدی حقیقت، دروازه‌بان مس سونگون با واکنشی زیبا مهار کرد تا این دیدار با تساوی بدون گل به پایان برسد.

شاگردان پیروز قربانی با تساوی در این دیدار خانگی 38 امتیازی شدند و در رده دهم جدول لیگ دسته اول قرار گرفتند و فرصت صعود دو پله‌ای را از دست دادند و مس سونگون هم با 41 امتیاز در جایگاه هشتم ایستاد.

دیگر خبرها

  • آزمون و رم در خانه مغلوب بایرلورکوزن شدند؛ مارسی و آتالانتا به تساوی رسیدند
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن در حضور کوتاه آزمون
  • لیگ یک/ پنالتی جنجالی و ناراحتی پیروز قربانی!
  • برنابئوی امن: آماری که بایرن را می‌ترساند
  • خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان + فیلم
  • خلاصه بازی استقلال و تراکتور + فیلم
  • تاریخچه دیدارهای الکلاسیکوی ایران / اردیبهشت‌ طلایی‌رنگ است
  • تاریخچه دیدارهای الکلاسیکوی ایران / اردیبهشت‌ماه طلایی‌رنگ است
  • آنچلوتی: تعهد تیمی‌مان شگفت‌انگیز بود
  • هری کین: برای پیروزی به برنابئو می‌رویم