Web Analytics Made Easy - Statcounter

داماد دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا و مشاور ارشد کاخ سفید براساس یک گزارش به مقام اجرایی شرکتی که صاحب شبکه خبری سی‌ان‌ان است، گفته که این سازمان خبری باید ۲۰ درصد کارکنانش را در پی پوشش خبری که از انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ به عمل آورد،‌ اخراج کند.

به گزارش ایسنا، روزنامه وال‌استریت ژورنال آمریکا به نقل از منابع آگاه گزارش داده که جارد کوشنر،داماد دونالد ترامپ اوایل سال جاری میلادی به گلی گینزبرگ، مقام اجرایی شرکت "تایم وارنر" که شرکت مادر شبکه سی‌ان‌ان محسوب می‌شود گفته شبکه سی‌ان‌ان باید بخشی از کارمندانش را اخراج کند چون آنها به شدت در تحلیلی که از انتخابات داشتند "اشتباه" کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال یک مقام کاخ سفید گفت: کوشنر توقع اینکه این اظهارنظرش جدی گرفته شود نداشته و تنها می‌خواسته نکته‌ای را مطرح کند.

به نوشته وال‌استریت ژورنال این اظهارنظر در داخل شرکت تایم وارنر چندان هم سبک گرفته نشده است.

این نشریه در ماه فوریه گزارش کرده بود که کوشنر کمی بعد از آغاز ریاست جمهوری ترامپ با گینزبرگ در کاخ سفید ملاقات کرده و در آنجا از سی‌ان‌ان بابت آنچه که او تحلیل "نادرست" از دولت ترامپ خوانده بود و همچنین مفسران این رسانه که مشخصا منتقد ترامپ هستند، انتقاد کرد.

اخیرا شبکه سی‌ان‌ان و شرکت صاحب آن یعنی "تایم وارنر" به دلیل انتشار برخی گزارشات درمورد تقاضای دولت ترامپ برای فروخته شدن سی‌ان‌ان به عنوان شرط یکی شدن شرکت تایم وارنر با شرکت آمریکایی AT&T مورد توجه قرار گرفته است.

منابع وابسته به وزارت دادگستری آمریکا به پایگاه هیل و چند رسانه دیگر اخیرا گفتند که شرکت AT&T پیشنهاد داده که سی‌ان‌ان فروخته شود تا مقامات، ادغام دو شرکت را تایید کند.

برخی رسانه‌های دیگر نیز گزارش دادند دولت ترامپ تقاضای این فروش را مطرح کرده است.

گزارش‌هایی مطرح شده مبنی بر اینکه احساسی که دولت ترامپ درباره فعالیت‌های سی‌ان‌ان داشته عامل اتخاذ این تصمیم بوده است. با این حال مدیر اجرایی شرکت AT&T این گزارش‌ها را مبنی بر اینکه وزارت دادگستری خواهان فروخته شدن سی‌ان‌ان به عنوان شرط این ادغام شده رد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۴۶۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند

سازمان اداری و استخدامی کشور اعلام کرد: دریافت هدیه در مقابل انجام وظایف مرتبط با شغل کارمندان دستگاه‌های اجرایی از قبیل امتیاز، تسهیلات، حق مشاوره، هدیه و موارد مشابه ممنوع است.

به گزارش مشرق، با اعلام سازمان اداری و استخدامی کشور، دفتر تعالی فرهنگ سازمانی و سلامت اداری این سازمان، ۱۱ اردیبهشت‌ماه با ابلاغ بخشنامه‌ای به دستگاه‌های اجرایی، موضوع ماده ۹۱ قانون مدیریت خدمات کشوری را در خصوص ممنوعیت رشوه، سوءاستفاده از مقام اداری و دریافت هر گونه امتیاز، تسهیلات، حق مشاوره، هدیه و موارد مشابه متذکر شد.

در این بخشنامه به علت وجود تعارض منافع جدی، دریافت هر گونه هدیه به هر شکل و تحت هر عنوان توسط کارکنان دولت در همه سطوح و در شئون مختلف اداری از جمله حوزه‌های ارزیابی عملکرد، نظارت و بازرسی، صدور مجوز، مالی و پشتیبانی در خصوص مناقصه، مزایده، عقد قرارداد و نظایر آن از افراد، سازمان‌ها، شرکت‌ها، موسسات و نهادهای عمومی دولتی و غیردولتی ممنوع اعلام شده است.

بر اساس ماده ۹۱ قانون مدیریت خدمات کشوری، اخذ رشوه و سوءاستفاده از مقام اداری ممنوع است و استفاده از هرگونه امتیاز، تسهیلات، حق مشاوره، هدیه و موارد مشابه در مقابل انجام وظایف اداری و وظایف مرتبط با شغل توسط کارمندان دستگاه‌های اجرایی در تمام سطوح از افراد حقیقی و حقوقی به جز دستگاه ذی‌ربط خود تخلف محسوب می‌شود.

این بخشنامه همچنین یادآور می‌شود که بر اساس ماده ۹۰ قانون مدیریت خدمات کشوری، کارمندان دستگاه‌های اجرایی موظف هستند که وظایف خود را با دقت، سرعت، صداقت، امانت، گشاده‌رویی، انصاف و تبعیت از قوانین و مقررات عمومی و اختصاصی دستگاه مربوطه انجام دهند و در مقابل عموم مراجعان به طور یکسان و دستگاه ذی‌ربط پاسخگو باشند.

دفتر تعالی فرهنگ سازمانی و سلامت اداری سازمان اداری و استخدامی کشور، با تاکید بر لزوم رعایت این بخشنامه و انجام مراقبت و رصد مستمر موضوع در تمامی سطوح ستادی و واحدهای تابعه، تصریح می‌کند که در صورت مشاهده موارد تخلف، افراد خاطی اعم از دهنده و گیرنده هدیه، باید جهت طی مراحل قانونی به بالاترین مقام دستگاه اجرایی یا مقامات و مدیران مجاز یا هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری و یا مراجع قضایی معرفی شوند.

بخشنامه صادره در پایان، مطابق ماده ۹۲ قانون مدیریت خدمات کشوری، مسئولیت نظارت و کنترل و حفظ روابط سالم کارمندان در انجام وظایف محوله را مدیران و سرپرستان بلافصل عنوان کرده و تاکید می‌کند که در مورد عملکرد آنان باید پاسخگو باشند و در صورتی که این موضوع در حیطه مدیریت مسئولان مزبور مشاهده و اثبات شود، علاوه بر برخورد با کارمندان خاطی، با مدیران و سرپرستان کارمندان نیز که در جلوگیری از این موضوع اهمال کرده باشند نیز مطابق قوانین مربوط، رفتار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بازداشت ۴۵ نفر به دلیل اعتراض به قانون ضد مهاجرتی سوناک
  • نامه ۵۰ قانونگذار آمریکایی به بایدن و درخواست برای جلوگیری از حمله به رفح
  • نامه ۵۰ قانونگذار آمریکایی به بایدن و درخواست برای توقف حمله به رفح
  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • ترامپ اعضای ناتو را تهدید کرد
  •  کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند
  • دستور وزیر صمت برای بررسی ارز خواری مونتاژکاران خودرو | درخواست علی آبادی از شرکت های خودروساز چه بود؟
  • استخراج الماس از گل صدتومانی
  • اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
  • درخواست ترامپ برای تغییر نتانیاهو