Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهنگ > سینما - آکادمی علوم و هنرهای سینما ۲۶ انیمیشن بلند واجد شرایط حضور در بخش بهترین انیمیشن بلند اسکار را معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در فهرست مدعیان اسکار امسال آثاری از غول‌های بزرگ دنیای انیمیشن در کنار محصولاتی از بخش مستقل برای رسیدن به اسکار بهترین انیمیشن بلند رقابت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در میان ۲۶ فیلمی که از سوی آکادمی علوم و هنرهای سینما برای حضور در این بخش واجد شرایط شناخته شده‌اند، انیمیشن «کوکو» محصول پیکسار از شانس بسیار زیادی برخوردار است. در دور پیشین جوایز اسکار ۲۷ فیلم در این بخش معرفی شده بود.

انیمیشن «Window Horses» که پیمان معادی یکی از صداپیشگان آن است نیز در این فهرست حضور دارد.

براساس قوانین آکادمی در صورتی که تعداد آثار واجد شرایط از ۱۶ عدد بیشتر شود، پنج اثر به جمع نامزدهای نهایی راه پیدا خواهند کرد.

از آثار مشهور هالیوودی که به جمع ۲۶ انیمیشن راه یافته‌اند، می‌توان به قسمت سوم انیمیشن مشهور «من نفرت‌انگیز» اشاره کرد که عنوان پرفروش‌ترین انیمیشن سال ۲۰۱۷ را در اختیار دارد. «بچه رییس»، «ماشین‌ها ۳»، «فیلم ایموجی»، «بتمن لگویی» و «لگو نینجاگو» از دیگر آثار هالیوودی حاضر در این فهرست هستند.

از دیگر آثار مورد توجه در این فهرست می‌توان از «نان آور» (Breadwinner) نام برد که آنجلینا جولی در تیم تهیه آن حضور دارد و البته انیمیشن متفاوت «وینست دوست‌داشتنی» که با کنار هم قرار دادن نقاشی‌های رنگ‌روغن فضایی متفاوت را به تصویر می‌کشد.

انیمیشن‌ها برای واجد شرایط شدن باید در لس‌آنجلس اکران شده باشند.

منبع: هالیوودریپورتر/ ۱۰ نوامبر

58241

کلید واژه‌ها : جوایز اسکار - جوایز سینمای جهان -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۴۶۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پدر قهوه»؛ سریال جدید مهران مدیری درباره چیست؟

مهران مدیری قصد دارد سریال جدیدی با نام «پدر قهوه» را برای انتشار در شبکه نمایش خانگی تولید کند. «پدر قهوه» داستان مردی را روایت می‌کند که مافیای قهوه در ایران است.

به‌نظر می‌رسد مهران مدیری قرار است بعد از تلویزیون در شبکه نمایش خانگی پرکار شود. او که چندین سریال و رئالیتی‌شو را برای شبکه نمایش خانگی ساخته حالا بعد از برنامه پرمخاطب «اسکار» به سراغ ساخت یک سریال جدید رفته است.

این سریال جدید در مراحل پایانی پیش‌تولید قرار دارد. به‌نظر می‌رسد یکی از پلتفرم‌ها سرمایه‌گذار اصلی سریال است و این سریال بعد از پایان در فیلم‌نت پخش می‌شود.

مدیری مانند دیگر سریال‌هایش، خود نیز در این کار جدید بازی می‌کند. بر اساس شنیده‌ها، ژاله صامتی و سام درخشانی هم از دیگر بازیگران سریال هستند.

مدیری در حال حاضر اسکار را در حال پخش دارد که از برنامه‌های پرمخاطب پلتفرم‌ها به‌شمار می‌آید.

منبع: همشهری آنلاین

tags # مهران مدیری سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • رابطه دردسرساز سحر دولتشاهی و پیمان معادی خارج از اتاق درمان
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌وبختیاری
  • دلهره‌های سرمربی پرسپولیس در آستانه نبرد با سپاهان
  • رابطه دردسرساز سحر دولتشاهی و پیمان معادی خارج از اتاق درمان | این خانم روان درمانگر سریال است یا...؟ | پاشنه آشیل «افعی تهران» | ببینید
  • ببینید | ترس و وحشت یک گربه هنگام تماشای انیمیشن تام و جری
  • رِندی پیمان معادی در «افعی تهران»/ اشکال این اتاق درمان کجاست؟
  • حضور یک تیم لیگ برتری در یزد بعد از 8 سال
  • ماجرای داغ حمایت هنرمندانه از غزه در ونیز/غرفه ایران رسما فعال شد
  • برای تقویت میدان کتاب کودک و نوجوان چه باید کرد؟
  • «پدر قهوه»؛ سریال جدید مهران مدیری درباره چیست؟