Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز،محمدعلی نبی پور صبح شنبه در حاشیه بازدید از محل های پذیرایی زائران پیاده امام هشتم (ع) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گناباد در جنوبی ترین نقطه خراسان رضوی دروازه ورود زائران پیاده جنوب کشور به استان است.

وی افزود: با ایجاد دفتر میقات الرضا در محل مرقد علامه بهلول و همکاری اداره اوقاف و امور خیریه زمینه پذیرایی روزانه از ۳ هزار زائر پیاده در گناباد ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار گناباد تصریح کرد: تعداد پنج محل و موکب در امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان در مسیر زائران جهت اسکان و پذیرایی آماده خدمت گذاری هستند و طی چهار روز گذشته تعداد هزار و ۸۰۰ نفر در قالب ۲۱ کاروان در این شهرستان پذیرایی و یا اسکان یافته اند.

وی خاطرنشان کرد: براساس اعلام استانداری خراسان رضوی پیش بینی می شود ۳۳۰ هزار زائر در قالب کاروان های مختلف راهی مشهد شودند که گناباد آماده میزبانی از هرکاروانی که از این مسیر عبور کند را دارد.

نبی پور خاطرنشان کرد: به تمامی دستگاه ها و نهادهای شهرستان اعلام شده تا در خدمت گذاری به زائرین از ارائه هیچ خدمتی دریغ نکنند.

902/900

فرماندار گناباد پذیرایی روزانه ۳ هزار زائر پیاده امام هشتم (ع محمدعلی نبی پور دفتر میقات الرضا

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۴۶۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است

اسدالله عباسی  در جلسه ستاد ارتحال امام راحل(ره) در سالن شهید انصاری استانداری گیلان اظهار کرد: هم اینک شاهد روش شدن اذعان عمومی مردم در جهان هستیم و هر سال نیز  بیشتر می شود که این امر به واسطه چراغی است که امام راحل افروختند.

 نماینده عالی دولت در گیلان افزود: البته چراغی که امام راحل(ره) افروختند و انقلاب اسلامی را بنیاد نهادند, این مشعل همیشه روشن خواهد ماند و راه امام و شهدا هر ساله پر رهروتر خواهد بود.

 وی ادامه داد: از سوی دیگر شاهدیم که استکبار جهانی با غول های رسانه ای خود مترصد سانسور جنایتهای رژیم جعلی صهیونیستی است اما باز شاهدیم که بخشی از این جنایتها برملا می شود و در این راستا شاهد واکنش مردم آزاده در سراسر جهان نسبت به این جنایتها هستیم.

 استاندار گیلان در ادامه به سالگرد ارتحال امام (ره) نیز اشاره و بیان کرد: امسال نیز کاروانهای پیاده و سواره از استان گیلان عازم مرقد مطهر می شوند که کاروان پیاده روی با ظرفیت ۵۰۰ نفر از روز چهارم خرداد حرکت خود را از رشت  آغاز می کنند.

 وی اضافه کرد: به همین دلیل باید بسته های فرهنگی را برای این کار فرهنگی بزرگ آماده سازیم تا این کاروان بدون کوچکترین مشکلی عازم مرقد مطهر شود تا در مراسم سالگرد ارتحال حضور یابند.

 عباسی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر عظمت و پیام این کار نیز باید به خوبی انعکاس داده شود و به خصوص سعی شود که جوانان بیشتر در کاروان پیاده روی حضور یابند زیرا آنان زمان انقلاب را درک نکردند و با حضور در این کار  فرهنگی , می توانند با آرمانهای امام راحل بیشتر آشنا شوند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • کلینیک مشاوره حرم مطهر رضوی پناهگاه دوم زائران است/خدمت عاشقانه خادمیاران مشاور در حریم رضوی
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • آرمان‌های امام راحل به نسل جدید معرفی شود
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد
  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • زائران حج شناخت و معرفت خود را تقویت کنند