Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- مروري بر زندگي فوتبالي و غير فوتبالي «شهرزاد مظفر» به عنوان سرمربي فوتسال تيم ملي بانوان ايران در مستندي به نام «پنجره آبي»، مخاطبان اسپانيايي زبان شبکه هيسپان را با بانوان ورزشکار ايراني بيشتر آشنا مي کند.
به گزارش آريا به نقل از روابط عمومي شبکه هيسپان، مستند « پنجره آبي» (The Blue Window) به حاشيه هاي فوتبالي و زندگي سرمربي تيم ملي فوتسال بانوان ايران به همراه دو تن از فوتساليست هاي زن ايراني پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مستند «پنجره آبي»، کارگردان سعي کرده دوربين خود را در خارج از زمين با خانواده هاي اين فوتساليست ها نيز همراه کند تا نشان دهد زنان ايراني مي توانند به راحتي به دنبال علايق خود باشند و هيچ تضادي بين ورزش کردن آنها و شرايط اجتماعي کشورشان وجود ندارد.
در اين فيلم افراد خانواده اين ورزشکاران به ذکر خاطرات خود از حضور اين فوتساليست ها در زمين ورزش و در کنار خانواده مي گويند و ذکر اين نکته که آنها در کنار ورزش در سطح تيم ملي توانسته اند به تحصيل خود نيز ادامه دهند و در حال طي کردن مدارج عاليه تحصيلي اند.
«شهرزاد مظفر» به عنوان سرمربي تيم ملي فوتسال بانوان ايران به همراه نغمه مرادي و ليلا خياط؛ دو تن از فوتساليست هاي بانوي کشور؛ سوژه رضا فرهمند کارگردان اين مستند 23 دقيقه اي هستند.
مستند « پنجره آبي» (The Blue Window) در هيسپان تي وي به اسپانيايي دوبله شده و براي روز دوشنبه ساعت 7:30در نظر گرفته شده است. اين مستند در ساعات 14:30 و 20:30 همان روز بازپخش مي شود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۴۶۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پیراهن تیم ملی فوتسال کشورمان که در روز‌های اخیر عنوان قهرمانی مسابقات جام ملت‌های آسیا را بدست آورده بود، توسط مهدی تاج به موزه دفاع مقدس در کرمان اهدا شد.

رئیس فدراسیون فوتبال امروز به همراه جمعی از مدیران فوتبال استان کرمان با حضور در موزه دفاع مقدس کرمان از این موزه دیدن کرد.

دیگر خبرها

  • پیروزی فوتسالیست‌های قم برابر فولاد هرمزگان
  • معرفی تیم‌های جام جهانی فوتسال/ تیم ملی ایران درمیان غول های دنیا
  • ایساتیس پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه
  • پیراهن تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس اهدا شد 
  • اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس
  • لیگ‌برتر فوتسال ایران در حال پوست‌اندازی است
  • استقبال سبزواری‌ها از علی اکرمی فوتسالیست تیم ملی
  • پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه معرفی شد
  • شمس: سرگروهی ایران در جام جهانی به فوتسال ایران عظمت می‌دهد
  • «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه شد