Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - وزیر ورزش و جوانان روز شنبه تاکید کرد: مسئولان سازمان امور مالیاتی قول دادند تا پرونده مالیاتی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال را بار دیگر بررسی کنند و امیدوارم در یک سال آینده بدهی های مالیاتی این دو باشگاه تعیین تکلیف شود.

«مسعود سلطانی فر» در گفت و گویی که پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان متن آن را منتشر کرد، با تاکید بر نشست های مشترک با سازمان امور مالیات برای بررسی مشکل سرخابی ها گفت: در این نشست ها تاکید شد که بدهی های مالیاتی این دو باشگاه به دلیل عدم حسابرسی، مشخص نبودن تراز مالیاتی و عدم ارائه اظهارنامه مالیاتی توسط مدیران وقت بوده و واقعی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در این نشست ها به این جمع بندی رسیدیم که مسئولان سازمان امور مالیاتی پرونده دو باشگاه را بار دیگر بررسی کنند.
وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر تغییر رویکرد و باور دولت در خصوص رسیدگی به امور ورزش گفت، انصافا در مدت حضورم در وزارت ورزش و جوانان موردی نبوده که طرح شود و دولت همکاری نداشته باشد.
سلطانی فر با اشاره به تعیین تکلیف بدهی های دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: در خصوص بررسی بدهی مالیاتی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نیز، در کمیسیونی که با دستور «علی طیب نیا» وزیر اقتصاد و دارایی دولت یازدهم تشکیل شد، قرار شد این موضوع مجدداً بررسی می شود.
وی با بیان این که بخش قابل توجهی از بدهی مالیاتی واقعی نیست چرا که استقلال و پرسپولیس درآمدشان همیشه سربه سر و یا درآمد آنها کمتر از هزینه هایشان بوده و به همین دلیل مالیاتی از این جهت به آنها تعلق نمی گیرد، گفت: به نظر من در این دوره 6 ماه تا یک سالی که فرصت داریم این بررسی ها را انجام دهیم به احتمال زیاد بخش قابل توجهی از این بدهی تعیین تکلیف می شود.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ایرنا در تلگرام irvavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**9250
خبرنگار:گلی سفیدزاده انتشاردهنده:علی خورسندی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۴۶۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، صبح امروز به وقت محلی وزیر ورزش و جوانان برای حضور به عنوان مهمان ویژه در دیدار نهایی رقابت های فوتسال جام ملت های آسیا وارد بانکوک تایلند شد.

ناصرالدین حیدری سفیر جمهوری اسلامی ایران در تایلند و مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در بدو ورود وزیر ورزش و جوانان به بانکوک ضمن حضور در فرودگاه، به هاشمی خوش‌آمد گفتند.

کد خبر 6090520

دیگر خبرها

  • تغییر نام استقلال جنجالی شد | وزارت ورزش واکنش نشان داد
  • واکنش وزارت ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال
  • واکنش وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • واکنش منفی وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • مشکل مجوزهای مالکان زمین تپه سیف جاجرود بررسی شد
  • بررسی مشکل مجوز‌های مالکان زمین «تپه سیف جاجرود» در کمیسیون اصل نود
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد
  • تعیین تکلیف عوارض و کمیسیون‌های ماده ۵، ۷ و ۱۰۰ در سال ۱۴۰۳
  • تعیین تکلیف حق پخش ورزش