Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مرتضی موسویان، رئیس مرکز فناوری اطلاعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال گفت: نمایشگاه امسال نسبت به سال‌های گذشته تفاوت‌های بسیار زیادی دارد. ما به دنبال ایجاد فضایی سالم و مفید همانطور که رهبر انقلاب تاکید داشتند، هستیم.

موسویان ادامه داد: یکی از رویکردهای اصلی مرکز فناوری اطلاعات وزارت ارشاد طرح سما با محوریت ثبت کد الکترونیکی برای افراد در فضای مجازی است که در سال 1393 در مرکز عالی شورای فضای مجازی با هدف ایجاد فضای سالم و زیست‌بوم مفید فناوری اطلاعات تصویب شد و حالا این طرح قرار است فضایی سالم و مفید را ایجاد کند اما یکی از نکات مهم در این طرح این است که طرح سما با مشارکت مردم می‌تواند موفق باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از حرکت‌های بزرگ ایجاد برچسب‌هایی برای سایت‌ها و کانال‌ها در فضای مجازی است. برای مثال هر کانال و سایت دارای «کد شامل» باشند.

رئیس مرکز فناوری اطلاعات وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی درباره آمار اپلیکیشن‌های دارای کد شامل تاکید کرد: در حال حاضر 130 هزار نرم‌افزار موبایلی دارای «کد شامل» است که امیدواریم با کمک فروشگاه‌های نرم‌افزاری تا پایان سال جاری این میزان افزایش یابد.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۴۷۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!

خبرآنلاین نوشت: سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران در امامزاده حسن علیه‌السلام حاضر شد و در اجتماع مردم سخنرانی کرد.

حال امروز فیلمی از سخنان نامفهموم ابراهیم رئیسی در جمع مردم جنوب تهران منتشر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • تصویب سند هوش مصنوعی در کشور به کجا رسید؟
  • آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • آینده ارزهای دیجیتال: چگونه بلاکچین صنایع مختلف را متحول می‌کند؟
  • حفظ حریم خصوصی و امنیت داده‌های کاربران؛ از ایران تا آمریکا
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم