Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در احکامی جداگانه ملک زاده را به عنوان نایب رئیس شورای عالی فنآوری سلامت و اصغری، جان بابایی، لاریجانی،  صدرالسادات، برندگی، قریب و مسائلی را به عنوان اعضای شورای عالی فنآوری سلامت منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این احکام به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر رضا ملک زاده
معاون محترم تحقیقات و فناوری

با توجه به تخصص، تعهد و تجارب ارزنده جنابعالي به موجب اين ابلاغ به عنوان نایب رئیس شورای عالی فنآوري سلامت منصوب می شويد تا با بهره گیری از ظرفیت های این وزارت و سایر نهادهای ذیربط و همچنین با مشارکت صاحب نظران دولتی و خصوصی در چهارچوب مصوبات شوراي فنآوري سلامت انجام وظيفه نمائيد.

اميد است با اتكال به خداوند متعال در انجام شايسته وظايف با رعايت اصول قانون‌مداري، اعتدال‌گرايي و منشور اخلاقي دولت تدبير و اميد در جهت خدمت و ارتقاء سلامت ملت شريف ايران موفق باشید.

جناب آقای دکتر غلامرضا اصغری معاون محترم وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو
جناب آقای دکتر قاسم جان بابایی معاون محترم درمان
جناب آقای دکتر باقرلاریجانی معاون محترم آموزشي و دبير محترم شوراي آموزش پزشكي و تخصصي
جناب آقای دکترسید علی صدرالسادات معاون محترم توسعه مدیریت و منابع
جناب آقای دکتر اکبر برندگی مدیرکل محترم امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو
جناب آقای دکتر حسین قریب رئیس محترم هیأت امناء صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران
جناب آقای دکتر رضا مسائلی مدیرکل محترم امور تجهیزات و ملزومات پزشکی

با توجه به تخصص، تعهد و تجارب ارزنده جنابعالي به موجب اين ابلاغ به عنوان عضو شورای عالی فنآوري سلامت منصوب می شويد تا با بهره گیری از ظرفیت های این وزارت و سایر نهادهای ذیربط و همچنین با مشارکت صاحب نظران دولتی و خصوصی در چهارچوب مصوبات شورای فنآوری سلامت انجام وظيفه نمائيد.

اميد است با اتكال به خداوند متعال در انجام شايسته وظايف با رعايت اصول قانون‌مداري، اعتدال‌گرايي و منشور اخلاقي دولت تدبير و اميد در جهت خدمت و ارتقاء سلامت ملت شريف ايران موفق باشید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۴۷۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند

ناصر عتباتی رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: طبق دستورات قضایی صادره به اداره اطلاعات و هماهنگی‌های انجام شده و همچنین با انجام کار دقیق اطلاعاتی ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام اخذ رشوه دستگیر شده و تحت قرار بازپرس رسیدگی‌کننده قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: پیش از این نیز، یک نفر از اعضای شورای شهر به همراه رئیس یکی از ادارات تابعه شهرداری سردشت دستگیر شده بودند.

سردشت از شهر‌های جنوبی آذربایجان‌غربی است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • با اصل تبادل زندانیان موافقیم
  • اعضای شورای فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم منصوب شدند
  • دبیر کارگروه سلامت مدارس منصوب شد
  • ممنوع‌الخدمات کردن نباید به‌عنوان یک حکم عمومی استفاده شود
  • معاون وزیر کار مُنکر پیشنهاد افزایش حق مسکن شد
  • جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت
  • ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند
  • برنامه‌های خود را در فرصت باقیمانده به سرانجام می‌رسانم
  • همه اقدامات باید حرکت به سمت رشد و ارتقای عملکردها باشد
  • اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند