Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اعتقاد دارد در لیگی که همه تیم‌ها بازیکن خارجی دارند، رقابت بدون بازیکن خارجی سخت است. علی باهران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما درباره شرایط این فصل دانشگاه آزاد تاکید کرد: در لیگی که تیم‌ها بازیکن خارجی دارند، بازی کردن بدون بازیکن خارجی خیلی سخت است. تمام تلاش خود را برای پر کردن این خلاء به کار گرفته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با همه تلاش‌های ما، وقتی همه تیم‌ها بازیکن خارجی دارند، رقابت با آن‌ها کمی سخت می‌شود. امیدوارم این مشکل را با جذب بازیکن خارجی در آینده حل کنیم.
باهران درباره دو نیمه متفاوت مقابل یس آل گرگان گفت: نیمه اول توانایی واقعی تیم دانشگاه آزاد را نشان داد. تیم ما تمرینات پیش فصل نداشته است و تقریبا مستقیم وارد لیگ شدیم، به همین دلیل وقتی زمان بازی بالا می‌رود، تمرکز بازیکنان از دست می‌رود.
­بازیکن تیم بسکتبال دانشگاه آزاد افزود: دلیل باخت‌های این فصل، وجود همین شرایط بود. به جز بازی با پتروشیمی بندرامام که شاید کمی متفاوت بود، سایر مسابقات را با چند امتیاز و در یک یا دو دقیقه آخر از دست دادیم. به نظرم علاوه بر تمرین نداشتن در پیش فصل، ناهماهنگی ناشی از تغییر چند بازیکن هم وجود دارد که امیدوارم به تدریج تغییر کند.
باهران با اشاره به تعطیلات میانه فصل گفت: نیم فصل دوم تیم واقعی دانشگاه آزاد را می‌بینید که همان تیم نیمه اول مقابل یس آل بود.
بازیکن دانشگاه آزاد همچنین درباره مصدومیت چند هفته قبل خود توضیح داد: بازی با تبریز دستم آسیب دید و به همین دلیل در دیدار دو هفته قبل مقابل نیروی زمینی هم غایب بودم؛ اما خوشبختانه دیگر مشکلی ندارم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۴۷۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهادری جهرمی: تراز تجاری کشور بدون نفت مثبت شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی بهادری جهرمی سخنگو و دبیر هیأت دولت با اشاره به افزایش تجارت خارجی کشور در ماه گذشته، تصریح کرد: بر اساس گزارش گمرک ایران، تجارت خارجی کشور در فروردین ماه ۱۴۰۳ با رشدی ۴۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل، به رقم ۱۰ میلیارد و ۴۲۰ میلیون دلار رسید.

وی اضافه کرد: تراز تجاری در فروردین ماه که بخش عمده‌ای از آن در کشور ما با توجه به آغاز سال جدید تعطیل است، حتی بدون احتساب نفت نیز مثبت شد.

گفتنی است؛ تجارت خارجی کشور (مجموع صادرات و واردات) با احتساب نفت خام، میعانات گازی، خدمات فنی مهندسی و برق در فروردین ماه سال جاری با ۴۷.۶۳ درصد افزایش به رقم ۱۰ میلیارد و ۴۲۰ میلیون دلار رسید.

از مجموع صادرات و واردات کشور، ۷ میلیارد و ۶۸۰ میلیون دلار به صادرات و ۲ میلیارد و ۷۴۰ میلیون دلار آن به واردات اختصاص داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شادی ممنوع برای باقری در دربی خانوادگی
  • بهادری جهرمی: تراز تجاری کشور بدون نفت مثبت شد
  • تیم دانشگاه آزاد آزادشهر قهرمان مسابقات والیبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد شد
  • تراز تجاری کشور بدون نفت مثبت شد
  • رقابت داوطلبان استخدامی آموزش و پرورش و EPT در دانشگاه آزاد اسلامی
  • سخنگوی دولت: تراز تجاری کشور بدون نفت مثبت شد
  • دلداری جالب تئو: این امتحان زندگی است، برادر!
  • سپاهانی‌ها اورونوف را به چه روزی انداختند | تصاویری از پای زخمی ستاره پرسپولیس بعد از بازی حساس | داور حتی کارت زرد هم نداد
  • صعود تیم والیبال دانشجویان واحد کاشان به نیمه‌نهایی مسابقات دانشگاه آزاد
  • نیمه‌نهایی تکراری در فوتبال اروپا ؛ این بازی متفاوت خواهد بود!